Jak zalogować się do aplikacji PeoPay i serwisu internetowego Pekao24
Nowy sposób logowania do serwisu Pekao24
Teraz możesz logować się jeszcze łatwiej. Jeśli korzystasz z zaufanego urządzenia z zapamiętanym numerem klienta, możesz logować się:
- bez konieczności wprowadzania hasła maskowanego,
- z użyciem tylko aplikacji PeoPay.
Ten nowy sposób możesz włączyć:
- podczas logowania się do Pekao24 na www.pekao24.pl i dodawania nowego urządzenia do zaufanych lub
- w ustawieniach bezpieczeństwa, po zalogowaniu się do Pekao24:

Jak działa logowanie tylko z aplikacją PeoPay?
- podczas logowania do serwisu Pekao24 zobaczysz ekran ze swoim numerem klienta,
- po potwierdzeniu logowania otrzymasz powiadomienie z aplikacji PeoPay,
- po weryfikacji tożsamości w PeoPay, automatycznie zalogujemy Cię do serwisu Pekao24.
Sprawdź niżej jak to wygląda krok po kroku.
Włączenie logowania kluczem sprzętowym możliwe jest po przejściu do ustawień serwisu Pekao24.
Jak działa logowanie tylko z PeoPay
Jak dodać urządzenie do zaufanych?
Sprawdź, jak zalogować się po raz pierwszy do aplikacji PeoPay.
Dowiedz się, jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24. Logujesz się po raz kolejny? Zapoznaj się z instrukcją, jak to zrobić krok po kroku.
Nie masz jeszcze aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
![]() |
![]() |
Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 7.0 i wyższej lub iOS w wersji 16.0 i wyższej.
Jeśli nie zawarłeś z nami jeszcze umowy o usługę bankowości elektronicznej i telefonicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy i aplikację PeoPay) aktywuj ją bez wizyty w oddziale i korzystaj zdalnie z konta. Dowiedz się więcej>
Jeśli nie posiadasz konta w Banku Pekao S.A. możesz je założyć zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dowiedz się jak to zrobić.
Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay
Aktywacja PeoPay z potwierdzeniem tożsamości eDowodem osobistym
Dotyczy tylko klientów, którzy mają ustawione hasło do Pekao24
i dowód osobisty wydany po 4.03.2019 r.
Aktywacja PeoPay z potwierdzeniem tożsamości w aktywnej aplikacji
Dotyczy tylko klientów, którzy chcą aktywować PeoPay na kolejnym urządzeniu

