Jak zalogować się do aplikacji PeoPay i serwisu internetowego Pekao24

Nowy sposób logowania do serwisu Pekao24
Teraz możesz logować się jeszcze łatwiej. Jeśli korzystasz z zaufanego urządzenia z zapamiętanym numerem klienta, możesz logować się:

  • bez konieczności wprowadzania hasła maskowanego,
  • z użyciem tylko aplikacji PeoPay.

Ten nowy sposób możesz włączyć:

  • podczas logowania się do Pekao24 na www.pekao24.pl i dodawania nowego urządzenia do zaufanych lub
  • w ustawieniach bezpieczeństwa, po zalogowaniu się do Pekao24:
     


Jak działa logowanie tylko z aplikacją PeoPay?

  • podczas logowania do serwisu Pekao24 zobaczysz ekran ze swoim numerem klienta,
  • po potwierdzeniu logowania otrzymasz powiadomienie z aplikacji PeoPay,
  • po weryfikacji tożsamości w PeoPay, automatycznie zalogujemy Cię do serwisu Pekao24.

Sprawdź niżej jak to wygląda krok po kroku.
Włączenie logowania kluczem sprzętowym możliwe jest po przejściu do ustawień serwisu Pekao24.

Jak działa logowanie tylko z PeoPay

Krok 1.

Po wejściu na stronę www.pekao24.pl na zaufanym urządzeniu zobaczysz ekran ze swoim podstawionym numerem klienta.

Klikasz przycisk Potwierdź.

Krok 2.

Na telefonie otrzymasz pusha do autoryzacji.
Klikasz w niego, potwierdzasz logowanie PIN-em.

Krok 3.

Automatycznie logujesz się do serwisu Pekao24.

Bez skomplikowanego wprowadzania hasła.

Szybko, łatwo i wygodnie.

Jak dodać urządzenie do zaufanych?

Krok 1.

Podczas kolejnego logowania do serwisu Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i hasła maskowanego…

Krok 2.

… pojawi się ekran umożliwiający dodanie do listy zaufanych urządzenia, z którego się logujesz do serwisu internetowego Pekao24 (komputera/ laptopa/ telefonu/ tabletu).

Kliknij Dodaj do zaufanych.

Krok 3.

W kolejnym kroku potwierdzasz dodanie urządzenia do zaufanych z jednoczesnym zapamiętaniem numeru klienta.

Możesz także włączyć logowanie tylko z aplikacją PeoPay i wprowadzić własną nazwę urządzenia (np. laptop domowy).

Dzięki temu logowanie do serwisu Pekao24 stanie się prostsze – nie będzie już konieczne podawanie numeru klienta i hasła maskowanego.

Krok 4.

Następnie potwierdź zmiany w aplikacji PeoPay lub kodem SMS.

Krok 5.

Korzyści z dodania urządzenia zaufanego i włączenia logowania z PeoPay:
- szybszy dostęp do serwisu Pekao24 bez wprowadzania numeru klienta/loginu i hasła maskowanego;
- wystarczy, że potwierdzisz swoją tożsamość w aplikacji PeoPay PIN-em lub biometrią;
- dostęp do niektórych funkcji w Pekao24 nie będzie wymagał potwierdzania SMS-em czy w PeoPay (np. sprawdzenie historii konta starszej niż 90 dni)
- inna forma zabezpieczenia wejścia do serwisu.

Krok 6.

W ustawieniach serwisu Pekao24 możesz zarządzać listą urządzeń i przeglądarek internetowych, wskazanych jako zaufane podczas logowania do serwisu Pekao24.

Możesz tu także zarządzać listą urządzeń, na których masz zainstalowaną aplikację PeoPay.

Sprawdź, jak zalogować się po raz pierwszy do aplikacji PeoPay. 
Dowiedz się, jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24.  Logujesz się po raz kolejny?  Zapoznaj się z instrukcją, jak to zrobić krok po kroku. 
 
Nie masz jeszcze aplikacji PeoPay? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. 

Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store

Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 7.0  i wyższej lub iOS w wersji 16.0 i wyższej. 
Jeśli nie zawarłeś z nami jeszcze umowy o usługę bankowości elektronicznej i telefonicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy i aplikację PeoPay) aktywuj ją bez wizyty w oddziale i korzystaj zdalnie z konta. Dowiedz się więcej>
Jeśli nie posiadasz konta w Banku Pekao S.A. możesz je założyć zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dowiedz się jak to zrobić. 
 



Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay

Krok 1.

Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ.

Krok 2.

Wprowadź numer klienta lub nazwę użytkownika i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 3.

Wpisz swój numer PESEL lub jeśli go nie posiadasz inny identyfikator – może to być numer paszportu lub karty pobytowej albo polskiego dowodu.

Krok 4.

Wpisz otrzymany tymczasowy PIN.

Krok 5.

Ustaw hasło do Pekao24.

Krok 6.

Wprowadź kod aktywacyjny - to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

Krok 7.

Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay.

Gratulacje!

Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Aktywacja PeoPay z potwierdzeniem tożsamości eDowodem osobistym

Dotyczy tylko klientów, którzy mają ustawione hasło do Pekao24
i dowód osobisty wydany po 4.03.2019 r.

Uruchom aplikację PeoPay na nowym telefonie i kliknij Zaloguj się.

Na kolejnych ekranach uzupełnij:
- numer klienta lub nazwę użytkownika
- numer PESEL lub inny identyfikator
- odpowiednie znaki hasła do Pekao24.

Na ekranie z wyborem metody weryfikacji tożsamości wybierz eDowód.

Zaznacz zgodę na przekazanie do banku swoich danych osobowych.

Wprowadź numer CAN znajdujący się w prawym dolnym rogu dokumentu.

Przygotuj swój dowód osobisty do zeskanowania.

W kolejnym etapie nastąpi odczyt danych z Twojego dokumentu.

Ekrany z tego etapu mogą różnić się w zależności od systemu operacyjnego telefonu.

Odbierz połączenie z banku, odsłuchaj 6- cyfrowy kod aktywacyjny i wprowadź go.

Ustaw 4-cyfrowy PIN do aplikacji.

Gratulacje! Twoja aplikacja jest już aktywna.

Aktywacja PeoPay z potwierdzeniem tożsamości w aktywnej aplikacji

Dotyczy tylko klientów, którzy chcą aktywować PeoPay na kolejnym urządzeniu

Uruchom aplikację PeoPay na nowym telefonie i kliknij Zaloguj się.

Na kolejnych ekranach uzupełnij:
- numer klienta lub nazwę użytkownika
- numer PESEL lub inny identyfikator
odpowiednie znaki hasła do Pekao24.

Na ekranie z wyborem metody weryfikacji tożsamości zaznacz aktywny PeoPay na innym urządzeniu.

Metoda ta polega na zeskanowaniu telefonem kodu QR wygenerowanego na innym urządzeniu z aktywną aplikacją PeoPay.

Zaloguj się do aplikacji PeoPay na innym urządzeniu. Wybierz: Profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia >Wygeneruj kod QR.

Zeskanuj kod QR telefonem, na którym aktywujesz PeoPay.

Potwierdź aktywację PIN-em.

Na nowym urządzeniu ustaw PIN do aplikacji i gotowe.

Gratulacje! Twoja aplikacja jest już aktywna.

W trakcie aktywacji PeoPay może okazać się, że Twój limit urządzeń zaufanych jest za niski lub wyczerpany (limit urządzeń, na których masz aktywną aplikację).

Limit ten możesz zmienić w ustawieniach PeoPay lub serwisu Pekao24.

Jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24

Krok 1.

Przygotuj sobie:
- numer klienta, numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste
- tymczasowy PIN do serwisu Pekao24, 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em, ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta lub otrzymałeś listem.

Następnie uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2.

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.

Krok 3.

Wprowadź numer PIN do serwisu internetowego Pekao24 i kliknij ZALOGUJ.

Krok 4.

Ustanów hasło i nowy PIN do serwisu Pekao24. Kliknij ZATWIERDŹ.
Hasła będziesz używać podczas kolejnego logowania do serwisu internetowego Pekao24. PIN-u będziesz potrzebować, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5.

Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji, z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zalogować się kolejny raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1.

Uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2.

Wprowadź numer klienta (znajdziesz go na umowie o konto osobiste).

Krok 3.

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła i kliknij przycisk ZALOGUJ.

Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie internetowym Pekao24 tutaj

Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.

 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.