Skonsultuj się z doradcą
Zamów kontakt-
Pytania i odpowiedzi
-
Podczas próby złożenia dyspozycji otrzymuję komunikat: „Aplikacja mobilna jest nieaktywna. Aktywuj aplikację w sekcji Ustawienia – Aktywuj aplikację.”
Zalogowanie się do aplikacji mobilnej bez jej aktywowania umożliwia przeglądanie informacji dotyczących rachunku inwestycyjnego w trybie pasywnym, tj. podgląd Notowań, stanu rachunku inwestycyjnego, historii, aktywów oraz zleceń bieżących - bez możliwości wykonywania operacji. Składanie dyspozycji możliwe jest po dokonaniu aktywacji aplikacji. Aktywacji aplikacji możesz dokonać podczas pierwszego logowania do aplikacji lub w trakcie korzystania z niej, w sekcji Ustawienia.
-
Podczas korzystania z aplikacji otrzymuję komunikat o treści: "Nie można połączyć się z Bankiem. Spróbuj ponownie."
Prawdopodobnie nie posiadasz dostępu do internetu. Sprawdź swoje połączenie poprzez otwarcie przeglądarki internetowej w urządzeniu i uruchomienie dowolnej strony. Jeśli nie posiadasz skonfigurowanego dostępu do internetu, w celu szybkiego przeprowadzenia konfiguracji najlepiej zamów u swojego operatora wysyłkę wiadomości SMS, która automatycznie skonfiguruje połączenie urządzenia z internetem. Szczegółowe informacje dotyczące konfiguracji telefonu znajdziesz na stronach internetowych lub w Biurze Obsługi Klienta Twojego operatora.
-
Nie wiem, gdzie zainstalowała się aplikacja. Jak ją znaleźć?
W większości urządzeń aplikacja mobilna instaluje się w miejscu, w którym posiadasz zainstalowane inne aplikacje, gry lub dodatki. Wyszukaj w swoim urządzeniu menu lub miejsca, gdzie instalują się inne aplikacje.
-
Czy aplikacja jest dostępna dla wszystkich?
Aplikacja mobilna Pekao24Makler dedykowana jest Klientom Biura Maklerskiego Pekao. Jeżeli nie jesteś jeszcze Klientem BM Pekao, w aplikacji mobilnej Pekao24Makler możesz korzystać z szeregu funkcji dostępnych bez konieczności logowania. Możesz m.in. sprawdzić informacje ze spółek, notowania GPW, indeksów zagranicznych i surowców, (notowania opóźnione o 15 minut), kursy walut, znaleźć najbliższy Punkt Usług Maklerskich, przejrzeć ofertę Banku, Biura Maklerskiego lub skorzystać z Demo aby zapoznać się z zakresem dostępnych funkcji jakie oferuje aplikacja.
-
Zmieniłem numer telefonu (kartę SIM), natomiast telefon mam ten sam. Co powinienem zrobić?
Aplikacja będzie działała tak jak do tej pory.
-
Straciłem urządzenie, na którym miałem aktywną aplikację, co powinienem zrobić?
Niezwłocznie zablokuj kanał aplikacja mobilna w Pekao24Makler w serwisie internetowym lub u konsultanta albo skontaktuj się z najbliższym oddziałem Banku.
-
Planuję zmianę urządzenia mobilnego, jaki ma to wpływ na aplikację aktywowaną na obecnym urządzeniu?
W przypadku zmiany urządzenia usuń z niego aplikację. Aktywowana aplikacja nadal umożliwia dostęp do Twoich produktów i wykonywania operacji. Po zmianie urządzenia pobierz aplikację ponownie, zainstaluj ją i aktywuj.
-
Po jakim czasie następuje wygaszenie sesji?
Wylogowanie z aplikacji następuje po 5 minutach braku aktywności, zostaniesz wtedy poproszony o ponowne zalogowanie numerem Klienta oraz hasłem. Jeśli korzystasz z notowań, sesja będzie podtrzymywana.
-
Czy w aplikacji Pekao24Makler mogę zarządzać autoryzacją zleceń?
Autoryzacją zleceń w aplikacji mobilnej Pekao24Makler możesz zarządzać z poziomu serwisu internetowego Pekao24Makler w opcji USTAWIENIA/USTAWIENIA ZLECEŃ. Możesz włączyć/wyłączyć autoryzację zleceń oraz prezentację strony potwierdzenia warunków zlecenia dla aplikacji mobilnej Pekao24Makler.
-
Czym jest mobilny PIN?
Mobilny PIN to numer służący do zatwierdzania dyspozycji zlecanych w aplikacji m.in. przelewów i zleceń. Zawiera on od 6 do 10 cyfr i jest ustalany podczas aktywacji aplikacji mobilnej.
-
Zapomniałem numeru PIN do zatwierdzania operacji w aplikacji. Co powinienem zrobić?
Jeżeli korzystasz z najnowszej wersji aplikacji mobilnej Pekao24Makler:
- uruchom aplikację i w sekcji Ustawienia wybierz Dezaktywacja aplikacji,
- następnie zaloguj się i ponownie aktywuj aplikację aby ustalić nowy PIN.
Do przeprowadzenia tej operacji wymagane jest połączenie z internetem.
-
Ile kosztuje korzystanie z aplikacji mobilnej Pekao24Makler?
Aplikacja jest udostępniana bezpłatnie. Natomiast za realizację operacji Biuro Maklerskie będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z Taryfą prowizji i opłat DM dla serwisu internetowego. Opłata za notowania pobierana jest zgodnie z posiadanym pakietem notowań. Pamiętaj, że używanie aplikacji mobilnej wymaga nawiązania połączenia internetowego. Koszty połączenia uzależnione są od taryfy Twojego operatora.
-
Jak mogę złożyć zlecenie z poziomu notowań?
Przejdź do szczegółów notowania danego instrumentu wybierając ikonę obok nazwy instrumentu. Wskaż wiersz po stronie ofert sprzedaży aby złożyć zlecenie kupna, po stronie ofert kupna - aby złożyć zlecenie sprzedaży. Po wybraniu konkretnego wiersza z listy ofert, zostanie wyświetlony formularz zlecenia, w którym Typ zlecenia i limit ceny zostaną uzupełnione zgodnie z danymi wybranej oferty.
Składanie zleceń z poziomu listy ofert kupna/sprzedaży możliwe jest po dokonaniu aktywacji aplikacji przy pierwszym logowaniu lub w sekcji Ustawienia, w menu głównym aplikacji. -
Gdzie mogę sprawdzić informacje dla Spółek?
Korzystając z zakładki Wiadomości możesz wyświetlić listę aktualnych wiadomości dla Spółek GPW i NewConnect. Wybierając określony wiersz z nawą instrumentu, datą i tytułem informacji przejdziesz do szczegółów danej wiadomości. Dostęp do wiadomości dla danego instrumentu możliwy jest również z poziomu listy po przewinięciu wykresu dla danego instrumentu.
-
Na liście ofert widzę ikonę zegarka, co to znaczy?
Na liście ofert mogą być wyświetlane dane opóźnione o 15 minut lub dane on-line dla 1 lub 5 ofert kupna/sprzedaży. Jeżeli oferta prezentowana jest z opóźnieniem, w danym wierszu wyświetlana jest ikona zegarka. Dostęp do informacji w czasie rzeczywistym zależny jest od posiadanego pakietu notowań. Pakiet ten możesz zmienić za pomocą serwisu internetowego, telefonicznego oraz w Punkcie Usług Maklerskich (PUM). Warunkiem uzyskania dostępu do notowań jest podpisanie "Umowy świadczenia usługi abonamentowej przez Biuro Maklerskie Pekao” (Umowa abonamentowa) " regulującej zasady udostępniania serwisów giełdowych czasu rzeczywistego
-
Jak mogę wyświetlić wykres lub wiadomość w trybie pełnoekranowym?
Wykres lub wiadomości dla wybranego instrumentu wyświetlisz w trybie pełnoekranowym ustawiając urządzenie w pozycji horyzontalnej.
Dodatkowo korzystając z ikon na ekranie wykresu możesz wybrać wykres liniowy lub świecowy, włączyć lub wyłączyć wolumen oraz wskazać horyzont czasowy. Przy wykresie świecowym długość tiku dopasowywana jest do rozdzielczości ekranu oraz wybranego horyzontu czasowego.
-
Podczas próby złożenia dyspozycji otrzymuję komunikat: „Aplikacja mobilna jest nieaktywna. Aktywuj aplikację w sekcji Ustawienia – Aktywuj aplikację.”
-
Pliki do pobrania