Otwarcie rachunku

Otwarcie rachunku

Jak otworzyć rachunek inwestycyjny i zacząć korzystać z usług BM Pekao?

  • PODPISANIE UMOWY PODSTAWOWEJ

    Udaj się do jednej z placówek maklerskich Biura Maklerskiego Pekao.
    Wybierz rodzaj rachunku inwestycyjnego: indywidualny, wspólny, dla osoby prawnej.
    Podpisz "Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao" – będą potrzebne Twoje aktualne dane (m.in. numer telefonu, adres korespondencyjny i zameldowania, numer rachunku do przelewów wychodzących). 
    W ramach podpisanej umowy otrzymujesz dostęp m.in. do: 

  • AKTYWACJA USŁUG DODATKOWYCH

    Poinformuj doradcę, z których usług dodatkowych chcesz korzystać: Doradca przygotuję odpowiednią umowę, aneks lub dokona aktywacji usługi w systemie.

    • dostępu do notowań online 
    • serwisu analitycznego BM Pekao
    • wykonywania zleceń nabycia lub zbycia na rynku derywatów
    • składania zleceń z odroczonym terminem płatności (tzw. OTP)
  • USTANOWIENIE PEŁNOMOCNIKA

    Możesz ustanowić pełnomocnika do swojego rachunku i wybrać zakres pełnomocnictwa w dowolnej chwili w wybranej przez siebie placówce maklerskiej

  • AKTYWACJA DOSTĘPU DO RACHUNKU ONLINE

    Wybierz w jaki sposób chcesz otrzymać numer PIN, który pozwoli Ci rozpocząć korzystanie z bankowości elektronicznej Pekao24. Możesz otrzymać go telefonicznie, za pośrednictwem poczty lub SMS. 
    Jeżeli wybierzesz telefoniczną generację PIN-u, jeszcze tego samego dnia konsultant oddzwoni do Ciebie na podany numer do oddzwaniania i będziesz mógł korzystać z usługi.
    Mając numer klienta i PIN możesz logować się do:

    1. Serwisu internetowego Pekao24 
      dostępnego pod adresem https://www.pekao24.pl/
      Podczas pierwszego logowania z użyciem numeru Klienta i PIN-u ustanowisz hasło, którego będziesz używać podczas kolejnych logowań w serwisie internetowym oraz aplikacji mobilnej PeoPay.
       
    2. Aplikacji mobilnej PeoPay 
      dostępnej do pobrania pod adresem https://www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie/app.html
      Podczas pierwszego logowania z użyciem numeru Klienta i PIN-u ustanowisz hasło, potrzebne do kolejnych logowań zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w serwisie internetowym Pekao24.
    3. Serwisu telefonicznego Pekao24Makler
      dostępnego pod numerami telefonów
      800 105 800* 
      22 591 22 00* (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy) 
      Do zalogowania w serwisie automatycznym lub za pośrednictwem konsultanta używaj numeru klienta i PIN-u.
      * koszt połączenia wg taryfy operatora


    Teraz możesz swobodnie inwestować - sam decydujesz, która forma dostępu do rachunku będzie najlepsza w danym momencie.

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję