Integracja działalności maklerskiej
Kanały zdalne
-
Czy w związku z włączeniem do Banku Pekao zmienia się system internetowy?
Pozostaje ten sam system CDMInternet, dostępny pod adresem: www.cdm24.pl (oraz m.cdm24.pl w wersji mobilnej).
W ramach serwisu jedyne zmiany dotyczą nazwy podmiotu (zmiana na Dom Maklerski Pekao – Bank Pekao S.A.) oraz logo systemu. Będzie ono wyglądało, jak poniżej:
Dane rejestrowe spółki, czy dane mówiące o właścicielu praw (copyright), wskazują teraz na Bank Pekao S.A. (jako spółkę wchodzącą w prawa i obowiązki CDM Pekao S.A.).
-
Czy zmienia się sposób logowania do serwisu internetowego?
Adres strony, sposób logowania do serwisów internetowych, dotychczasowe loginy i hasła pozostają bez zmian.
Utrzymany został adres systemu transakcyjnego CDMInternet: (www.cdm24.pl); dla wersji mobilnej CDMMobile (www.m.cdm24.pl).
Tak jak dotychczas logowanie dostępne jest również za pośrednictwem strony www.cdmpekao.com.pl (przycisk logowania na stronie głównej opisany „CDM24”), a także z serwisu internetowego Banku Pekao: www.pekao.com.pl (z górnego paska wybór opcji :„Zaloguj się” a następnie wskazanie systemu: „CDM24”).
-
Czy w związku z włączeniem do Banku Pekao zmienia się serwis telefoniczny?
Po połączeniu prawnym, klienci byłego CDM, wciąż mogą korzystać z dotychczasowych numerów Infolinii TeleCDM:
801 140 490
dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych
(opłata za jeden impuls)+48 22 591 24 90
dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych
(opłata według cennika operatora) -
Czy będzie działać platforma inwestycyjna eTrader? Czy będę musiał ponownie ją instalować?
Do dyspozycji Klientów pozostaje ta sama platforma inwestycyjna eTrader Pekao. Zmiana związana z fuzją prawną nie wymaga ponownej instalacji aplikacji.
W ramach serwisu jedyne zmiany dotyczą nazwy podmiotu (Dom Maklerski Pekao zamiast CDM Pekao). Dane rejestrowe spółki, czy dane mówiące o właścicielu praw, będą wskazują na Banku Pekao S.A. (jako spółkę wchodzącą w prawa i obowiązki CDM Pekao S.A.).
-
Czy zmieniły się hasła do logowania i numery klienta (loginy)?
Po fuzji prawnej dla wszystkich systemów obowiązują te same numery klienta (loginy) oraz ustalone przez Klienta hasła.
-
Czy będę miał dostęp do rachunku CDM poprzez systemy Banku Pekao?
W tej kwestii połączenie prawne nic nie zmienia. Klienci korzystają z dotychczasowych systemów informatycznych – Klientom byłego CDM dedykowany jest system CDMInternet (www.cdm24.pl).
Warto jednak pamiętać, że dzięki usłudze połączenia rachunków, już teraz istnieje możliwość zalogowania się do systemu CDMInternet za pośrednictwem bankowości internetowej Pekao24.