kanały zdalne

Integracja działalności maklerskiej

Kanały zdalne

  • Czy w związku z włączeniem do Banku Pekao zmienia się system internetowy?

    Pozostaje ten sam system CDMInternet, dostępny pod adresem: www.cdm24.pl (oraz m.cdm24.pl w wersji mobilnej).

    W ramach serwisu jedyne zmiany dotyczą nazwy podmiotu (zmiana na Dom Maklerski Pekao – Bank Pekao S.A.) oraz logo systemu. Będzie ono wyglądało, jak poniżej:

    Dane rejestrowe spółki, czy dane mówiące o właścicielu praw (copyright), wskazują teraz na Bank Pekao S.A. (jako spółkę wchodzącą w prawa i obowiązki CDM Pekao S.A.).

  • Czy zmienia się sposób logowania do serwisu internetowego?

    Adres strony, sposób logowania do serwisów internetowych, dotychczasowe loginy i hasła pozostają bez zmian.

    Utrzymany został adres systemu transakcyjnego CDMInternet: (www.cdm24.pl); dla wersji mobilnej CDMMobile (www.m.cdm24.pl).

    Tak jak dotychczas logowanie dostępne jest również za pośrednictwem strony www.cdmpekao.com.pl (przycisk logowania na stronie głównej opisany „CDM24”), a także z serwisu internetowego Banku Pekao: www.pekao.com.pl (z górnego paska wybór opcji :„Zaloguj się” a następnie wskazanie systemu: „CDM24”).

  • Czy w związku z włączeniem do Banku Pekao zmienia się serwis telefoniczny?

    Po połączeniu prawnym, klienci byłego CDM, wciąż mogą korzystać z dotychczasowych numerów Infolinii TeleCDM:

       

    801 140 490

    dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych
    (opłata za jeden impuls)

    +48 22 591 24 90

    dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych
    (opłata według cennika operatora)

     

  • Czy będzie działać platforma inwestycyjna eTrader? Czy będę musiał ponownie ją instalować?

    Do dyspozycji Klientów pozostaje ta sama platforma inwestycyjna eTrader Pekao. Zmiana związana z fuzją prawną nie wymaga ponownej instalacji aplikacji.

    W ramach serwisu jedyne zmiany dotyczą nazwy podmiotu (Dom Maklerski Pekao zamiast CDM Pekao). Dane rejestrowe spółki, czy dane mówiące o właścicielu praw, będą wskazują na Banku Pekao S.A. (jako spółkę wchodzącą w prawa i obowiązki CDM Pekao S.A.).

  • Czy zmieniły się hasła do logowania i numery klienta (loginy)?

    Po fuzji prawnej dla wszystkich systemów obowiązują te same numery klienta (loginy) oraz ustalone przez Klienta hasła.

  • Czy będę miał dostęp do rachunku CDM poprzez systemy Banku Pekao?

    W tej kwestii połączenie prawne nic nie zmienia. Klienci korzystają z dotychczasowych systemów informatycznych – Klientom byłego CDM dedykowany jest system CDMInternet (www.cdm24.pl).
    Warto jednak pamiętać, że dzięki usłudze połączenia rachunków, już teraz istnieje możliwość zalogowania się do systemu CDMInternet za pośrednictwem bankowości internetowej Pekao24.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję