Ważne daty

Integracja działalności maklerskiej

Jestem klientem Biura Maklerskiego Pekao

Dla Klientów, którzy zawarli umowę na podstawie Regulaminu świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao (dalej: BM Pekao) i nie mieli zawartej umowy z Centralnym Domem Maklerskim Pekao S.A. (dalej: CDM Pekao S.A.) od:

  • 20 maja 2021 r. zmianie ulega Regulamin świadczenia usług maklerskich przez BM Pekao w zakresie ujednolicenia regulacji pomiędzy BM Pekao a CDM Pekao S.A. Wprowadzone zmiany wyszczególnione są w zamieszczonej wersji nowych Regulacji.
  • 5 lipca 2021 r. zmianie ulega Taryfa prowizji i opłat BM Pekao.

Zmiana regulacji związana jest w szczególności z wprowadzeniem do oferty BM Pekao produktów i usług inwestycyjnych, które dotychczas dostępne były tylko dla klientów, których rachunki obsługiwane były na podstawie regulacji oraz w systemie dawnego CDM Pekao S.A.. 

Jestem klientem dawnego CDM Pekao S.A.

Dla Klientów, którzy zawarli umowę na podstawie Regulaminu świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao (dawniej Centralny Dom Maklerski Pekao S.A.), od:

  • 20 maja 2021 r. zakres i sposób świadczenia usług klientom dawnego CDM Pekao S.A. nie ulegają zmianie. 
    Nowy rachunek  inwestycyjny będziesz mógł otworzyć na warunkach i w systemach BM Pekao na podstawie nowo wprowadzonego regulaminu. Od tego dnia otwieranie nowych rachunków w systemie dawnego CDM Pekao S.A. nie będzie już możliwe.
  • 20 maja – 5 lipca 2021 r.  w tym okresie otrzymasz:
    - korespondencję dotyczącą zmiany Regulaminu świadczenia usług maklerskich przez BM Pekao, Taryfy prowizji i opłat,
    - informację na temat zmian w dostępie i zasadach obsługi do Twojego rachunku inwestycyjnego przenoszonego do systemu Banku Pekao S.A. - Biura Maklerskiego.
  • 5 lipca 2021 r. połączenie operacyjne dawnego CDM Pekao S.A. i BM Pekao.

Rachunki inwestycyjne klientów dawnego CDM Pekao S.A. zostaną przeniesione do systemu Banku Pekao S.A. –  Biura Maklerskiego (BM Pekao).

Od tego dnia wszyscy klienci BM Pekao będą korzystali z tych samych systemów służących do obsługi rachunku i świadczenia usług maklerskich.

PamiętajI Od 5 lipca 2021 r będziesz logował się do swojego rachunku inwestycyjnego ze strony www.pekao24.pl  i używając nowego nr klienta CIS oraz nowego PIN.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję