Obsługa rachunku

Integracja działalności maklerskiej

Obsługa rachunku w serwisach Biura Maklerskiego Pekao dla klientów dawnego CDM Pekao S.A.

Od 5 lipca 2021 r. swój rachunek inwestycyjny będziesz obsługiwał w serwisach Biura Maklerskiego Pekao.

Aby z nich korzystać będziesz potrzebował:

  1. Nowego indywidualnego numer Klienta (CIS) - otrzymasz go w odrębnej korespondencji,
  2. Numeru PIN – otrzymasz go w odrębnej korespondencji,
  3. Kodu autoryzacyjnego (SMS) – w celu potwierdzenia tożsamości podczas pierwszego logowania.

    Ważne! Bez numeru telefonu do SMS nie zalogujesz się do systemu. Jeśli jeszcze nie podałeś nam swojego numeru telefonu do dostarczania kodów autoryzacyjnych, zaktualizuj jak najszybciej swoje dane.

Dostęp do rachunku maklerskiego będzie możliwy poprzez:

  1. Pierwsze logowanie możliwe poprzez Serwis internetowy Pekao24Makler – dostępny pod adresem www.pekao24.pl
  2. Aplikację mobilną Pekao24Makler – należy ja pobrać ze sklepu Google Play lub App Store
  3. Platformę inwestycyjną eTrader Pekao – należy ja pobrać z serwisu internetowego www.pekao24.pl
  4. Infolinię Biura Maklerskiego Pekao – nowe numery telefonów służące do kontaktu z infolinią: 800 105 800, +48 22 591 22 00, (koszt połączenia wg taryfy operatora)

Obsługa w Punktach Usług Maklerskich

Obsługa Twojego rachunku jest świadczona w Punktach Usług Maklerskich BM Pekao. Sieć placówek BM Pekao obejmuje łącznie ponad 300 pełno i niepełnozakresowych Punktów Usług Maklerskich (PUM) na terenie całego kraju.

Zakres działalności PUM znajdziesz w komunikacie Dyrektora Biura Maklerskiego Pekao >

Listę Punktów Usług Maklerskich znajdziesz tutaj >

Przelewy na rachunek inwestycyjny

Twój numer rachunku inwestycyjnego nie zmieni się. Zmienią się jednak numery indywidualnego rachunku do wpłat w PLN oraz innych walutach.

Wpłaty na rachunek inwestycyjny w PLN

Nowy numer indywidualnego rachunku do wpłat i przelewów sprawdzisz w serwisie internetowym Pekao24Makler, w zakładce: Usługi maklerskie > Rachunek papierów > Szczegóły rachunku, lub w aplikacji mobilnej Pekao24Makler (ikona „i” / Dane rachunku).

Wpłaty na rachunek inwestycyjny w walutach obcych

Wykaz rachunków do wpłat w walutach obcych sprawdzisz na stronie BM Pekao, w zakładce Aktywne Inwestowanie > Rynki zagraniczne > Pytania i odpowiedzi.

W przypadku dokonania wpłaty na obowiązujący do 05 lipca 2021 r. numer rachunku do wpłat środki zostaną również zaksięgowane na rachunku inwestycyjnym, jednak rekomendujemy używanie nowych numerów.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję