Skargę możesz złożyć:
- elektronicznie: po zalogowaniu do Pekao24 lub aplikacji PeoPay w sekcji Wiadomości.
Jeśli nie masz dostępu do Pekao24, skargę możesz złożyć:
- telefonicznie: na infolinii 519 222 222* (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy) lub na numer wskazany w umowie (jeśli zawarliśmy z Tobą odrębną umowę o obsługę zleceń składanych telefonicznie)
* koszt połączenia wg taryfy operatora - osobiście (ustnie albo na piśmie) w dowolnym oddziale naszego banku, listę oddziałów naszego banku znajdziesz tu
- listownie: na adres naszego dowolnego oddziału lub na adres Biura Reklamacji:
Bank Pekao S.A.
Biuro Reklamacji
ul. Żubra 1
01-066 Warszawa.
- za pośrednictwem doręczeń elektronicznych na adres AE:PL-80803-16771-BBTBV-24 (Bank Pekao S.A.).