Skargę możesz złożyć:
- elektronicznie, jeśli jesteś klientem naszego banku:
po zalogowaniu do Pekao24 (wejdź w zakładkę Oferty i wnioski, a następnie Usługi) lub w aplikacji PeoPay (wejdź w Profil, a następnie Załatw sprawę), - telefonicznie – zadzwoń na numer infolinii: +48 519 222 222* (z telefonów stacjonarnych, połączenia z zagranicy) lub na numer wskazany w umowie, jeśli zawarliśmy z Tobą odrębną umowę o obsługę zleceń składanych przez telefon,
* koszt połączenia wg taryfy operatora - osobiście (ustnie lub pisemnie) – w dowolnym oddziale naszego banku lub placówce partnerskiej. Listę oddziałów naszego banku i placówek partnerskich znajdziesz tu. Skargę możesz złożyć również przez formularz, który możesz pobrać z tej strony.
- listownie – na adres naszego dowolnego oddziału lub placówki partnerskiej lub na adres Biura Reklamacji:
Bank Pekao S.A.
Biuro Reklamacji
ul. Żubra 1
01-066 Warszawa,
- na adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-80803-16771-BBTBV-24 (Bank Pekao S.A.) w rozumieniu ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych.
Formularz złożenia skargi na brak spełniania wymogów dostępności
Informacja Administratora Danych
Proces obsługi skarg – informacja dla konsumentów