Podejrzewasz, że ktoś próbował Cię oszukać?
Sprawdź, co zrobić w takiej sytuacji.
-
Dla Klientów Indywidualnych oraz Przedsiębiorców
-
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:
- w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay wybierz: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Blokowanie kanałów dostępu,
- telefonicznie dzwoniąc pod numer 519 222 222.
- Zgłoś oszustwo na infolinii banku (519 222 222) i przekaż wszystkie niezbędne informacje.
- Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:
-
-
Dla Klientów PekaoBiznes
-
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900.
- Przekaż na infolinii wszystkie niezbędne informacje dotyczące oszustwa.
- Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900.
-
Otrzymałeś podejrzaną wiadomość?
Ktoś próbował wyłudzić Twoje dane?
Pamiętaj, że każdą próbę oszustwa warto zgłosić zarówno do nas, jak i do CERT Polska.