Sprawdź, co zrobić w takiej sytuacji.

  • Dla Klientów Indywidualnych oraz Przedsiębiorców

    •  

      1. Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:

        - w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay wybierz: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Blokowanie kanałów dostępu,

        telefonicznie dzwoniąc pod numer 519 222 222
         
      2. Zgłoś oszustwo na infolinii banku (519 222 222) i przekaż wszystkie niezbędne informacje.
         
      3. Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.

       

Jedno kliknięcie, wiele zabezpieczeń. Zablokuj oszustom dostęp do konta i kart płatniczych. 
cyberPEKAO – znak, który chroni.

  • Dla Klientów PekaoBiznes

    •  

      1. Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900
         
      2. Przekaż na infolinii wszystkie niezbędne informacje dotyczące oszustwa.
         
      3. Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.

       

  • Chcesz zgłosić oszukańczą lub nieautoryzowaną transakcję?

    • Jeśli na Twoim koncie pojawiła się operacja, która nie była przez Ciebie autoryzowana lub która może być związana z oszustwem, skontaktuj się z nami.

      Zadzwoń na specjalną infolinię: 519 299 893.

      Infolinia działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj, że każdą próbę oszustwa warto zgłosić zarówno do nas, jak i do CERT Polska.

Zgłoś incydent do CERT