Podejrzewasz, że ktoś próbował Cię oszukać?
Sprawdź, co zrobić w takiej sytuacji.
- 
Dla Klientów Indywidualnych oraz Przedsiębiorców- 
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:
 
 - w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay wybierz: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Blokowanie kanałów dostępu,
 
 - telefonicznie dzwoniąc pod numer 519 222 222.
 
- Zgłoś oszustwo na infolinii banku (519 222 222) i przekaż wszystkie niezbędne informacje.
 
- Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
 
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:
 
- 
- 
Dla Klientów PekaoBiznes- 
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900. 
 
- Przekaż na infolinii wszystkie niezbędne informacje dotyczące oszustwa.
 
- Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
 
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900. 
 
- 
Otrzymałeś podejrzaną wiadomość?
Ktoś próbował wyłudzić Twoje dane? 
Pamiętaj, że każdą próbę oszustwa warto zgłosić zarówno do nas, jak i do CERT Polska.