Podejrzewasz, że ktoś próbował Cię oszukać?
Sprawdź, co zrobić w takiej sytuacji.
-
Dla Klientów Indywidualnych oraz Przedsiębiorców
-
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:
- w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay wybierz: Ustawienia > Bezpieczeństwo > Blokowanie kanałów dostępu,
- telefonicznie dzwoniąc pod numer 519 222 222.
- Zgłoś oszustwo na infolinii banku (519 222 222) i przekaż wszystkie niezbędne informacje.
- Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej:
-
Jedno kliknięcie, wiele zabezpieczeń. Zablokuj oszustom dostęp do konta i kart płatniczych.
cyberPEKAO – znak, który chroni.
-
Dla Klientów PekaoBiznes
-
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900.
- Przekaż na infolinii wszystkie niezbędne informacje dotyczące oszustwa.
- Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
- Zastrzeż karty i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer Centrum Wsparcia Klienta Firmowego – 519 299 900.
-
-
Chcesz zgłosić oszukańczą lub nieautoryzowaną transakcję?
-
Jeśli na Twoim koncie pojawiła się operacja, która nie była przez Ciebie autoryzowana lub która może być związana z oszustwem, skontaktuj się z nami.
Zadzwoń na specjalną infolinię: 519 299 893.
Infolinia działa przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Otrzymałeś podejrzaną wiadomość?
Ktoś próbował wyłudzić Twoje dane?
Pamiętaj, że każdą próbę oszustwa warto zgłosić zarówno do nas, jak i do CERT Polska.