Kartę Mastercard Debit FX (Rewolucyjna); Mastercard Debit Gold FX oraz VISA Debit Gold możesz zastrzec lub czasowo zablokować:

     1.   w aplikacji PeoPay na telefonie komórkowym:

  • wejdź w menu Moje finanse, a następnie Karty do rachunków
  • wybierz kartę, którą chcesz zablokować/ zastrzec
  • kliknij Zablokuj kartę/ Zastrzeż kartę a następnie zatwierdź zmianę kodem SMS.

     2.   w nowym serwisie internetowym Pekao24:

  • wejdź do zakładki Produkty
  • wybierz kartę, którą chcesz zablokować/ zastrzec
  • kliknij Zablokuj  i wybierz czasową blokadę karty lub zastrzeżenie, a następnie zatwierdź zmianę wybraną metodą autoryzacji.

     3.   telefonicznie pod numerem: +48 (22) 59 12 232 (z telefonów komórkowych i z zagranicy)
                oraz 801 365 365 (z telefonów stacjonarnych w Polsce)

lub w najbliższym oddziale Banku.

Jeśli utracisz kartę innego rodzaju, niezwłocznie zgłoś to pod numer +48 (22) 59 12 232 (z telefonów komórkowych i z zagranicy) lub 801 365 365 (z telefonów stacjonarnych w Polsce) lub w najbliższym oddziale Banku.
 
Zasady bezpieczeństwa związane z kartami płatniczymi.

  • Powiadom nas i zastrzeż kartę, jeśli:
    - utracisz ją w wyniku kradzieży, przywłaszczenia lub zagubienia
    - podejrzewasz, że dane takie jak numer karty czy kod PIN poznały osoby nieuprawnione,
    - uważasz, że ktoś nieuprawniony użył Twojej karty.
  • Jeśli  nie możesz znaleźć swojej karty,  możesz ją tymczasowo zablokować, zamiast od razu ją zastrzegać. Czasowa blokada karty działa od momentu jej włączenia  do czasu aż ją odwołasz. Jeśli odnajdziesz kartę i masz pewność, że nikt nie miał do niej dostępu,  zdejmij blokadę.  W przeciwnym razie zastrzeż kartę i zamów nową.
  • Nie ujawniaj osobom nieuprawnionym poufnych danych karty takich, jak: numer karty, data ważności, trzycyfrowy kod CVV2/CVC2. W szczególności nie pozwalaj na wykonywanie kserokopii Twojej karty przez kogokolwiek, np. w hotelach czy wypożyczalniach samochodu.
  • Przy płaceniu kartą nie trać jej z oczu. Zbliż kartę do czytnika płatności zbliżeniowych lub,  jesli to tylko możliwe, samodzielnie umieść kartę w terminalu, zamiast podawać kartę sprzedawcy.
  • Przed wypłatą gotówki zwróć uwagę na wygląd bankomatu. Jeśli zauważysz uszkodzenia lub zabrudzenia, ślady substancji klejących w okolicach czytnika kart lub podajnika gotówki, zrezygnuj z wypłaty w tym bankomacie.
  • Gdy wprowadzasz PIN w bankomacie lub w terminalu płatniczym, zasłaniaj klawiaturę.
  • Sprawdzaj historię transakcji kartą w aplikacji PeoPay lub  w serwisie bankowości internetowej Pekao24.
  • Dbaj o aktualność swoich danych w banku. Jeśli zmienisz numer telefonu, adres zameldowania, adres korespondencyjny lub adres e-mail, niezwłocznie zmień dane w serwisie Pekao24 lub powiadom nas o tym.
     

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję