PekaoBiznes24

System bankowości elektronicznej

System bankowości internetowej PekaoBiznes24 zapewnia swobodny i bezpieczny dostęp do rachunków firmy przy jednoczesnej gwarancji najwyższego poziomu bezpieczeństwa danych i środków finansowych. Dzięki platformie PekaoBiznes24 będą Państwo mogli dokonywać transakcji online oraz składać dyspozycje finansowe bez względu na czas oraz miejsce.

Praca w trybie online

informacja o bieżącym saldzie na rachunkach oraz statusach transakcji

Atrakcyjna platforma do najszybszych rozliczeń z partnerami

Rozliczenia online przez cały dzień roboczy

Gwarancja bezpieczeństwa

bank wykorzystuje najnowocześniejsze metody zabezpieczania systemu

Prostota i łatwość w obsłudze

Możliwość wyboru rodzaju otrzymywanych powiadomień

Szeroka gama produktów

najszersza na rynku gama produktów, dostępnych na jednej platformie

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
  • Bezpieczeństwo

    •  

      Ostrzeżenie przed próbami dokonania transakcji oszukańczych z rachunków bankowych przedsiębiorców

      Powołując się na komunikat opublikowany przez Związek Banków Polskich, Bank Pekao S.A. ostrzega przed próbami dokonania transakcji oszukańczych z rachunków bankowych przedsiębiorców, które mają miejsce w niektórych krajach członkowskich Unii Europejskiej. Próby takie mogą mieć miejsce również w Polsce.

      Przestępcy podszywając się pod osoby z kierownictwa przedsiębiorstwa, bardzo często Prezesa Zarządu, kontaktują się za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej z działem finansowo-księgowym w celu zlecenia wykonania wysokokwotowego polecenia przelewu "w trybie pilnym", które wynika z realizacji strategicznego projektu np. zakupu innego przedsiębiorstwa, potrzeby uregulowania przeterminowanego zobowiązania przedsiębiorstwa lub innych strategicznych przedsięwzięć o najwyższym priorytecie.

      Z informacji uzyskanych od zagranicznych partnerów ZBP wynika, że odnotowano również przypadki podszywania się pod członka kierownictwa grupy kapitałowej, który kontaktował się ze swoją zagraniczną filią w celu zlecenia wykonania transakcji oszukańczej.

      Wyłudzone w ten sposób środki natychmiast są transferowane poza granice kraju. Proceder ten w ostatnim okresie bardzo się nasilił, a w jego wyniku poszkodowanych zostało wiele firm poza granicami naszego kraju.

      W związku z powyższym, za Radą Bezpieczeństwa Banków ZBP przypominamy, że:

      • każdy przedsiębiorca powinien weryfikować okresowo poziom uprawnień i limitów osób uprawnionych do wykonywania transakcji finansowych w jego imieniu;
      • wysokokwotowe zlecenia płatnicze powinny być autoryzowane przez drugą osobę, przełożonego lub osobę niepodlegającą osobie zlecającej przelew (tzw. autoryzacja na drugą rękę);
      • zlecenia płatnicze wykonywane na podstawie rozmowy telefonicznej stanowią bardzo wysokie ryzyko podszycia się przez osobę zlecającą pod osobę z kierownictwa przedsiębiorstwa;
      • dyspozycje mailowe, szczególnie dotyczące wykonania wysokokwotowego zlecenia płatniczego, powinny być przedmiotem dodatkowej weryfikacji, należy pamiętać, że adres mailowy nie stanowi potwierdzenia tożsamości nadawcy;
      • w przypadku zlecenia wykonania takiego polecenia przelewu, uprawniona osoba powinna natychmiast skontaktować się ze swoim bankiem oraz powiadomić organy ścigania. W takich sytuacjach czas jest krytycznym czynnikiem dla podjęcia skutecznych działań po stronie banków oraz przez organy ścigania.

       

      Ostrzeżenie przed niebezpiecznymi wiadomościami e-mail

      Bank Pekao S.A. ostrzega przed niebezpiecznymi wiadomościami e-mail, mogącymi być próbą wyłudzenia środków, a które w swojej treści zawierają informacje na temat:

      • zwrotu środków błędnie przekazanych na Państwa rachunek bankowy,
      • żądań opłat,
      • uregulowania płatności z tytułu niezapłaconych opłat,
      • i podobne.

      Prosimy o zachowanie najwyższej ostrożności i ograniczonego zaufania w stosunku do wiadomości e-mail zawierających podobne żądania.

      W ostatnim czasie cyberprzestępcy rozsyłają tego typu fałszywe wiadomości, a ich treść ma przede wszystkim nakłonić do otwarcia dołączonego załącznika lub skorzystania z zawartego w niej linku. Wiadomości są przygotowane w ten sposób, że sprawiają wrażenia autentycznych, mogą jednak zawierać niebezpiecznego trojana (złośliwe oprogramowanie), który może zainstalować się na komputerze już podczas próby otwarcia załącznika lub linku. Dzięki niemu cyberprzestępcy:

      • mogą zaprezentować użytkownikowi sfałszowane informacje nakłaniając go tym samym do podjęcia działań (np. wykonania zlecenia przelewu),
      • mogą uzyskać możliwość śledzenia działań na komputerze użytkownika,
      • lub w skrajnym przypadku będą próbować przejąć kontrolę nad komputerem, a w konsekwencji również nad dostępem do systemów bankowości elektronicznej.

      W przypadku podejrzenia otrzymania i ewentualnego uruchomienia załącznika z wiadomości e-mail zdecydowanie zalecamy:

      • zmianę haseł do systemu bankowości elektronicznej z wykorzystaniem innego, bezpiecznego komputera,
      • przeprowadzenie stosownej kontroli komputera pod kątem występowania złośliwego oprogramowania systemem antywirusowym.

       

      Pamiętaj!

      • Nie używaj do logowania adresu lub linku podesłanego w wiadomości e-mail. Bank nigdy nie prosi o podanie pełnego hasła do serwisu internetowego.
      • Nie podawaj poufnych informacji na stronach przypominających swoim wyglądem strony Banku.
      • Dołóż szczególnej staranności w zweryfikowaniu nadawcy korespondencji e-mail, która budzi Twoją wątpliwość.

       

  • Instrukcje

    • Wymagania systemowe

      Wymagania systemowe
      Pobierz plik

      Harmonogram przetwarzania płatności krajowych

      Harmonogram przetwarzania płatności krajowych
      Pobierz plik

      Instalacja komponentu podpisu elektronicznego

      Instalacja komponentu podpisu elektronicznego
      Pobierz plik
  • Wsparcie

    •  

      Hotline Bankowości Elektronicznej zapewnia dostęp do usług zdalnego wsparcia dla Użytkowników korzystających z systemów bankowości eletronicznej i internetowej dedykowanych dla Klientów Korporacyjnych. Usługi wsparcia odnoszą się do funkcjonalnej, technicznej oraz operacyjnej zdalnej asysty dla Użytkowników Systemów. Zastosowane mechanizmy identyfikacji oraz autentykacji Użytkowników korzystających z Hotline mają na celu dążenie do zapewnienia najwyzszych standardów w odniesieniu do bezpieczeństwa informacji. Celem podstawowym funkcjonowania telefonicznych lini wsparcia jest zapewnienie ciągłości dostępu Klientów Korporacyjnych do elektronicznych kanałów dostępu do Banku.

      Nasze usługi świadczymy standardowo w języku polskim i angielskim. Telefoniczne linie wsparcia są dostępne dla Klientów przez całą dobę.

      Kontakt:

      Infolinia PekaoBiznes24

  • Oprogramowanie

    •  

      Lista obsługiwanych kart procesorowych ze sterownikami oraz rekomendowanych czytników kart procesorowych ze sterownikami:

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - Linux (x32)

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - Linux (x32)
      Pobierz plik

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - Linux (x64)

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - Linux (x64)
      Pobierz plik

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - MacOS

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - MacOS
      Pobierz plik

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - Windows

      Komponent systemowy ComarchCryptoProvider - Windows
      Pobierz plik

      Moduł dedykowany ComarchCryptoProvider – Windows

      Moduł dedykowany ComarchCryptoProvider – Windows
      Pobierz plik

      Moduł dedykowany ComarchCryptoProvider – MAC

      Moduł dedykowany ComarchCryptoProvider – MAC
      Pobierz plik

      CSC 2.2.1.20

      CSC 2.2.1.20
      Pobierz plik

      CSC 2.2.1.19

      CSC 2.2.1.19
      Pobierz plik

      CSC 2.2.1.16 TERMINAL

      CSC 2.2.1.16 TERMINAL
      Pobierz plik

      GemPC Twin

      GemPC Twin
      Pobierz plik

      Kalkulator prowizji za wysokie saldo - Aplikacja służy do szacowania prognozowanej wysokości prowizji(...)

      Kalkulator prowizji za wysokie saldo - Aplikacja służy do szacowania prognozowanej wysokości prowizji za wysokie saldo
      Pobierz plik

      Kalkulator opłat za wysokie saldo - aktualne wartości indeksów

      Kalkulator opłat za wysokie saldo - aktualne wartości indeksów
      Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję