Przekazy Pieniężne Western Union

Przekazy Western Union to szybki, bezpieczny i wygodny sposób przesłania pieniędzy. Western Union to globalny lider na rynku błyskawicznych przekazów pieniężnych. Usługa dostępna jest w ponad 525 000 placówkach agencyjnych w ponad 200 krajach.
Wysłane środki są dostępne do odbioru w ciągu kilku minut od nadania. Odbiorca może odebrać pieniądze w gotówce w dowolnej agencji Western Union lub w formie bezgotówkowej za pośrednictwem bankowości internetowej o ile usługa jest dostępna w ofercie Banku, z którego korzysta odbiorca. 

W Banku Pekao S.A. przekazy Western Union można wysyłać i odbierać w oddziałach, w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay.

Do korzystania z przekazów Western Union w serwisach Pekao24 i PeoPay wymagane jest posiadanie konta w Banku Pekao S.A.
Jeśli go nie posiadasz, załóż je w dowolnym oddziale, przez internet klikając tutaj lub w aplikacji PeoPay.
Jeśli chcesz zlecić nadanie lub odbiór przekazu zaloguj się do Pekao24 i przejdź do sekcji płatności.

Uwaga! Aktualnie w niektórych agencjach Western Union w Ukrainie odbiór przekazu pieniężnego może być niedostępny ze względu na nieczynne placówki. Odbiór przekazu jest realizowany w walucie lokalnej UAH w otwartych placówkach PRIVATBANK i MONOBANK. W wybranych placówkach dostępna jest wypłata przekazu w USD. Rekomendujemy, aby odbiorca skontaktował się infolinią Western Union dostępną z terytorium Ukrainy nr 8-800-200-22-32 i sprawdził możliwość wypłaty gotówkowej w wybranej lokalizacji i walucie. Nie jest możliwe obecnie wysyłanie przekazów z terenu Ukrainy.

Nowa usługa Western Union.
Od 8.03.2022 r. Bank uruchomił nową usługę – przekaz do Ukrainy na rachunek bankowy odbiorcy lub na kartę płatniczą.
Usługa umożliwia ona realizację płatności bez udziału odbiorcy przekazu – środki trafią bezpośrednio na jego rachunek. Przekazy są aktualnie przyjmowane na rachunki prowadzone w walucie ukraińskiej (UAH) przez: PRIVATBANK, MONOBANK, AKCENT (BANK A), OSCHADBANK.

Sankcje nałożone na Rosję i Białoruś.
Od 21.03.2022 r. Western Union zawiesił serwis usług na terenie Rosji i Białorusi. Aktualnie nie jest możliwe wysyłanie przekazów do krajów objętych sankcjami.  

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję