Podgląd, transakcji, wyciągów i raportów

Aby mieć dostęp do podglądu transakcji, wyciągów i raportów transakcji dokonanych przy użyciu terminala POS w Twojej firmie, wejdź na PekaoBiznes24 i zaloguj się do swojego konta firmowego.

 

 
 
 
 
 

Zamów dodatkowy terminal

Sprawdź 

Zamów dodatkowe usługi

Sprawdź 

Awaria terminala

Sprawdź 

Reklamacja transakcji

Sprawdź 


Formularze kontaktowe

Zamów dodatkowy terminal

Zamów dodatkowy terminal

W celu zamówienia dodatkowego terminala uzupełnij poniższe dane:

Dane firmy:


Adres punktu, w którym ma nastąpić instalacja:

Kontakt do osoby zlecającej instalację:

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Zamów dodatkowe usługi

Zamów dodatkowe usługi

Wybierz z listy dodatkową usługę i uzupełnij dane firmy:


Szczegóły dotyczące zamówienia

Dane firmy:

Adres punktu, w którym aktywujemy dodatkowe usługi:

Kontakt do osoby zlecającej instalację:

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Awaria terminala

Awaria terminala

Zanim zamówisz wsparcie serwisu, spróbuj samemu rozwiązać problem korzystając z poniższych wskazówek.

Sprawdź, jak samodzielnie przywrócić funkcjonowanie terminala.

1. Odłącz i podłącz terminal do źródła zasilania (w przypadku mobilnych terminali wyłącz i włącz terminal).

2. Spróbuj wykonać raport transakcyjny, jeśli zakończy się niepowodzeniem, odłącz i podłącz kabel połączenia, zarówno w terminalu, jaki i w routerze/ gnieździe telefonicznym.

3. Sprawdź, czy wszystkie kable są podłączone, zarówno do terminala, jak i routera/ gniazda telefonicznego. Nawet jeśli podpięte są właściwie, odłącz i podłącz. Następnie wykonaj raport transakcyjny.

4. Sprawdź, czy terminal nawiązuje połączenie, jeżeli nie, to w przypadku terminali łączących się przez: 

  1. telefonię komórkową (GPRS) - sprawdź sygnał GPRS za pomocą informacji na wyświetlaczu terminala (wartość procentowa GPRS),
  2. router - zrestartuj router (np. odłącz i podłącz do źródła zasilania).

Dane firmy:

* Numer MID i TID (inaczej: POS ID) znajdziesz na potwierdzeniu sprzedaży lub raporcie transakcyjnym

 

Opis

Kontakt do osoby zlecającej instalację:

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Reklamacja transakcji

Reklamacja transakcji

Wybierz z listy rodzaj reklamacji i uzupełnij wymagane dane:


Dane firmy:

* Numer MID i TID (inaczej: POS ID) znajdziesz na potwierdzeniu sprzedaży lub raporcie transakcyjnym

 

Data transakcji
Token
Opis
Dozwolone formaty to: .pdf, .xls/xlsx, .doc/docx
Maksymalny rozmiar dodawanego pliku: 30 MB
Dozwolone formaty to: .pdf, .xls/xlsx, .doc/docx
Maksymalny rozmiar dodawanego pliku: 10 MB

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.


Pliki do pobrania

 

Opis PekaoBiznes24

Pobierz plik

Wyciąg z instrukcji obsługi terminala PAX A50

Pobierz plik

Instrukcja obsługi terminali Verifone

Pobierz plik

Instrukcja obsługi terminali Ingenico

Pobierz plik

Instrukcja obsługi terminala - wyciąg

Pobierz plik

Karta Informacyjna Akceptanta

Pobierz plik

OWŚU

Pobierz plik

Oświadczenie w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej

Pobierz plik

Protokół zatrzymania znalezionej karty płatniczej

Pobierz plik

Oświadczenie wgrania logo

Pobierz plik

Wyszukiwarka oddziałów


Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.