Komunikatory i portale internetowe - Strefa seniora - Bank Pekao S.A.

 
Komunikatory i portale internetowe - stały kontakt z bliskimi nigdy nie był tak prosty

Choć rozmowy przez telefon sprawdzają się od lat to jest kilka nowszych narzędzi, które pozwalają być w stałym kontakcie z najbliższymi. Niezależnie od tego, jak daleko od Ciebie mieszkają, ani jak bardzo bywają zajęci.

Rzadko widujesz swoje wnuki? Możesz łączyć się z nimi częściej na wideorozmowach, na których będziecie mogli się nie tylko usłyszeć, ale też zobaczyć! Nie zawsze możesz rozmawiać? Wypróbuj komunikatory tekstowe, by szybko przekazać najważniejsze informacje.

Jak zacząć?

Aby zacząć używać któregoś z poniżej opisanych komunikatorów, należy zainstalować go na swoim urządzeniu. Jeśli planujesz korzystać z nich na komputerze - wpisz w wyszukiwarce google.com nazwę wybranego programu i słowo „instalacja” (np. „Skype instalacja”). Pojawi się strona producenta, która przeprowadzi Cię przez cały proces. Jeśli chcesz używać telefonu - znajdź odpowiednią aplikację w Apple Store lub w Google Play (zależnie od typu urządzenia).
Po zainstalowaniu - utwórz swoje konto. Podaj nazwę użytkownika, e-mail lub numer telefonu i wymyśl hasło. Wyszukaj swoich najbliższych i rozpocznij rozmowę! Z jakich komunikatorów możesz skorzystać? Poniżej kilka przykładów sprawdzonych programów.
  1. Telegram
    Komunikator, dzięki któremu można wysyłać zarówno wiadomości tekstowe, jak i zrobione telefonem zdjęcia i filmy, animowane obrazki, a także nagrania głosowe. Umożliwia on również rozmowy głosowe z bliskimi, korzystając z połączenia internetowego, bez dodatkowych kosztów na rachunku telefonicznym. W rozmowach tekstowych może uczestniczyć kilka osób w tym samym czasie. Połącz się z dziećmi i wnukami w jednej konwersacji, dzięki czemu będziecie mogli wysyłać wiadomości, które zobaczą w tym samym czasie wszyscy członkowie rodziny!
  2. Signal
    Prosty komunikator, który umożliwia rozmowy tekstowe i głosowe. Uważany jest za najbezpieczniejszy z dostępnych na rynku – eksperci chwalą go za najwyższej jakości szyfrowanie rozmów. Poza tym zaprojektowany jest w taki sposób, że jego użytkowanie nie powinno stanowić problemów – jego twórcy postawili na prosty, intuicyjny wygląd i podstawowe funkcje komunikatora.
  3. Viber
    To kolejny komunikator, który oferuje rozmowy tekstowe i głosowe, a także wideo i telekonferencje. Pozwala również na przesyłanie plików (w tym filmów i zdjęć). Ciekawą opcją Vibera jest możliwość dzwonienia na telefony stacjonarne i komórkowe, do osób, które nie mają zainstalowanej aplikacji. W tym przypadku jest pobierana opłata, zdecydowanie jednak niższa niż w standardowym cenniku sieci komórkowych.
Do czego służą portale społecznościowe?

Komunikatory to doskonały sposób na kontakt z osobami, na których Ci zależy. Czym różnią się od popularnych portali społecznościowych? Na portalach można dzielić się swoimi zdjęciami, refleksjami czy interesującymi (lub zabawnymi!) publikacjami z szerszym gronem odbiorców.
Jeśli chcesz, by Twoja rodzina i znajomi byli na bieżąco z tym, co u Ciebie słychać, a także chciałbyś śledzić to, czym oni dzielą się ze światem - załóż konto na jednym ze znanych portali.
Zarówno komunikatory, jak i portale społecznościowe, znacznie ułatwiają kontakt z bliskimi osobami we współczesnym świecie. Choć oczywiście nie zastąpią bezpośredniego kontaktu z drugim człowiekiem, na pewno pomogą podtrzymać relacje na co dzień i niezależnie od fizycznej odległości, być bliżej ważnych dla Ciebie osób.
 
Data publikacj: 7 kwietnia 2020 r.
← powrót

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję