Zmiany regulaminów - Bank Pekao S.A.

 

Zmiany regulaminów rachunków

Informujemy, że od 1 września 2021 r. wprowadzamy zmiany dotyczące regulaminów rachunków. 
Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi zmianami. Niektóre z nich wskazaliśmy też niżej.

​​​​​​​Główne zmiany jakie wprowadzamy

  • zwiększamy limit dziennych wypłat gotówki kartami płatniczymi debetowymi Visa, Mastercard i Maestro wydanymi do rachunków płatniczych z 3 tys. zł na 6 tys. zł. Dla złotych kart debetowych limit dziennych wypłat pozostaje bez zmian na poziomie 15 tys. zł.
  • wprowadzamy usługę powiadomienia w formie SMSowej dla kart płatniczych o marży stosowanej dla przewalutowań transakcji realizowanych w walutach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • zmieniamy nazwę Eurokonta Walutowego i rachunków w walucie wymienialnej na Konto Walutowe.
  • wprowadzamy limit kont walutowych do maksymalnie dwóch w danej walucie.
  • wycofujemy metodę identyfikacji za pomocą karty IKM. Będą się Państwo mogli identyfikować w inny sposób uzgodniony z bankiem, w tym dokumentem tożsamości.

Gdzie uzyskają Państwo dodatkowe informacje

W zakładce Pliki do pobrania znajdą Państwo Regulaminy obowiązującą od 1.09.2021r.

Jeżeli będą Państwo potrzebowali więcej informacji, prosimy o kontakt z pracownikami naszych placówek lub pod numerami infolinii: 801 365 365, 42 683 82 32, 22 591 22 32 (opłaty według cenników operatorów). Zachęcamy również do kontaktu za pomocą czatu, który jest dostępny na stronie do logowania lub po zalogowaniu się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.

Jeśli zgadzają się Państwo na te zmiany, nie muszą Państwo nic robić.

Co mogą Państwo zrobić, jeżeli nie zgadzają się ze zmianami, które wprowadzamy:

  • złożyć do nas oświadczenie o sprzeciwie wobec wprowadzanych zmian. Oświadczenie powinni Państwo złożyć przed dniem wejścia w życie zmian. Złożenie przez Państwa takiego oświadczenia oznacza, że z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian Państwa umowa o dany produkt wygaśnie. Nie poniosą Państwo przy tym żadnych kosztów,
  • wypowiedzieć umowę (bez ponoszenia opłat) w każdym momencie przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian. Umowa ulegnie rozwiązaniu w dniu, który Państwo wskażą. Ten dzień powinien się mieścić w okresie od daty otrzymania przez Państwa tego pisma do dnia wejścia w życie zmian.

Jeżeli do dnia wejścia w życie zmian tzn. 1 września 2021 r. nie złożą Państwo oświadczenia o braku akceptacji wprowadzanych zmian ani nie wypowiedzą umowy, zmiany będą uważane za przyjęte i obowiązujące.

 

 

 

Zmiany Regulaminów kart kredytowych i kart obciążeniowych

Od 1 września 2021 r. wprowadzamy zmiany w regulaminach kart kredytowych oraz kart obciążeniowych.
Prosimy o zapoznanie się ze wszystkimi zmianami wymienionymi w Plikach do pobrania. Niektóre z nich wskazaliśmy też niżej.

 

 

Główne zmiany jakie wprowadzamy

  • zwiększamy limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez konieczności podawania kodu PIN do 100 zł. Suma następujących po sobie transakcji zbliżeniowych bez podania PIN nie może przekroczyć równowartości w złotych 150 euro. Po przekroczeniu tej kwoty - ze względów.
  • wprowadzamy powiadomienia o marży dla przewalutowań transakcji. Usługa dotyczy transakcji realizowanych w walutach państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w tym w euro.
  • rozwijamy serwis internetowy Pekao24 oraz aplikację PeoPay i sukcesywnie przenosimy do nich funkcjonalności dotyczące kart płatniczych. Wprowadzamy w tych serwisach możliwość zmiany danych korespondencyjnych i danych do kontaktu.
  • wycofujemy:
    • automatyczny Serwis Kart Płatniczych,
    • możliwość przyjmowania poleceń zapłaty dotyczących nowych dyspozycji. Dyspozycje złożone do 31.08.2021 r. (włącznie) będą realizowane na dotychczasowych zasadach,
    • możliwość uruchomienia usługi zabezpieczenia transakcji kartą.
  • wprowadzamy zmiany zasad blokowania kart oraz zmiany limitu kredytowego kart.
  • wprowadzamy także zmiany porządkowe i doprecyzowujące

Gdzie uzyskają Państwo dodatkowe informacje

W zakładce Pliki do pobrania znajdą Państwo Regulaminy obowiązującą od 1.09.2021r.

Jeżeli będą Państwo potrzebowali więcej informacji, prosimy o kontakt z pracownikami naszych placówek lub pod numerami infolinii: 801 365 365, 42 683 82 32, 22 591 22 32 (opłaty według cenników operatorów). Zachęcamy również do kontaktu za pomocą czatu, który jest dostępny na stronie do logowania lub po zalogowaniu się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.

Jeśli zgadzają się Państwo na te zmiany, nie muszą Państwo nic robić.

Co mogą Państwo zrobić, jeżeli nie zgadzają się ze zmianami, które wprowadzamy:

  • złożyć do nas oświadczenie o sprzeciwie wobec wprowadzanych zmian. Oświadczenie powinni Państwo złożyć przed dniem wejścia w życie zmian. Złożenie przez Państwa takiego oświadczenia oznacza, że z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian Państwa umowa o dany produkt wygaśnie. Nie poniosą Państwo przy tym żadnych kosztów.
  • wypowiedzieć umowę (bez ponoszenia opłat) w każdym momencie przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian. Umowa ulegnie rozwiązaniu w dniu, który Państwo wskażą. Ten dzień powinien się mieścić w okresie od daty otrzymania przez Państwa tego pisma do dnia wejścia w życie zmian.

 

Jeżeli do dnia wejścia w życie zmian, tzn. 1 września 2021 r. nie złożą Państwo oświadczenia o braku akceptacji wprowadzanych zmian ani nie wypowiedzą umowy, zmiany będą uważane za przyjęte i obowiązujące.

 

← powrót