5 zasad bezpiecznego bankowania z Bankiem Pekao S.A. - Strefa seniora - Bank Pekao S.A.

 
Wygoda i bezpieczeństwo

 
1. Rób polecenia przelewów bez wychodzenia z domu

Comiesięczne rachunki za prąd, wodę, Internet czy raty kredytu z powodzeniem zapłacisz przez Internet. W Banku Pekao S.A. taką możliwość daje ci zarówno serwis internetowy  Pekao24 jak i aplikacja mobilna PeoPay. Co więcej, w przypadku powtarzających się, miesięcznych opłat, możesz zlecić ich stałe regulowanie za pośrednictwem tzw. polecenia zapłaty, dzięki czemu zaoszczędzisz sporo czasu.

2. Zamawiaj usługi bankowe przez internet

Dzięki nowoczesnym kanałom bankowości elektronicznej, które Bank Pekao S.A. oferuje swoim klientom, z powodzeniem założysz lokatę, weźmiesz pożyczkę, zamówisz kartę płatniczą oraz skorzystasz z wielu innych usług.

3. Zrezygnuj z papierowych wyciągów

Śledzenie przeprowadzanych w poprzednim miesiącu transakcji to dobry sposób na świadome gospodarowanie swoimi finansami. W Banku Pekao S.A. historię swoich transakcji z powodzeniem możesz sprawdzić w serwisie internetowym Pekao24 lub w aplikacji mobilnej PeoPay na telefonie komórkowym.

4. Korzystaj z bankomatów, płać kartą  i wypłacaj pieniądze w sklepach; płać kartą za zakupy w internecie

Zamiast płacić gotówką, postaw na bezdotykową płatność kartą płatniczą lub telefonem. Bank Pekao S.A. daje swoim klientom możliwość wykonywania płatności do 100 zł bez konieczności podawania PINu.

Zachowaj zasady bezpieczeństwa:

  • Nie zapisuj PINu (4-cyfrowego hasła potrzebnego do wykonywania transakcji). Na pewno także nie przechowuj go z razem z kartą.
  • Nikomu nie podawaj numeru PIN, a wpisując go w bankomacie lub wykonując inną operację zasłaniaj klawiaturę ręką.
  • Noś kartę w bezpiecznym miejscu, nikomu jej nie pożyczaj, ani dawać do ręki, nawet ekspedientce w sklepie. Również dane, które są na karcie należy chronić przed dostępem osób postronnych.
  • Jeśli utracisz kartę albo będziesz podejrzewać, że inna osoba poznała PIN lub dane, które są widoczne na karcie, jak najszybciej zadzwoń na infolinię, aby zastrzec kartę: + 48 22 519 222 222.


5. Kontaktuj się z Bankiem przez telefon – wybierz kontakt przez infolinię

Czasem, mimo dostępu do bankowości elektronicznej, chcemy dodatkowo porozmawiać z doradcą, który wyjaśni nam zapisy w umowie lub pomoże w doborze odpowiedniej oferty - wykaz placówek znajdziesz tutaj.

Proponujemy wygodny kontakt przez infolinię Banku Pekao S.A. nr +48 519 222 222, która działa przez całą dobę. Dzwoniąc na nią z intuicyjnego menu możesz wybrać temat rozmowy, dzięki czemu twoja sprawa zostanie szybciej załatwiona. Możesz również wypełnić formularz kontaktowy, a pracownik banku zadzwoni do ciebie w wybranych przez ciebie godzinach.

 

Data publikacji: wrzesień 2023

← powrót

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję