Prosta komunikacja bankowa - Bank Pekao S.A.

Prosta komunikacja bankowa

W naszym banku komunikujemy się prosto i zrozumiale. 
To oznacza, że  stawiamy na partnerską komunikację, jako podstawę budowania trwałych relacji między bankiem i klientem. 

Stosujemy przyjazny język

W dokumentach używamy takiego języka, aby nikt nie musiał tracić czasu na jego zrozumienie.

Wprowadzamy zwroty osobowe

Nie tworzymy dystansu, dlatego często zwracamy się do Was bezpośrednio.

Piszemy w przystępnej formie

Formatujemy treści w sposób czytelny, aby łatwo było je przeczytać.

Skracamy treści

Usuwamy niepotrzebne słowa i zwroty, które tylko wydłużają treść.

Konkretnie

Przekazujemy najważniejsze informacje dla Ciebie.

Na Twoją prośbę możemy przygotować dokumenty bankowe [1] w formie:

  • nagrania audio,
  • wydruku w alfabecie Braille'a,
  • nagrania w polskim języku migowym,
  • wydruku treści powiększoną czcionką.

Gdzie możesz zamówić dokument

  • w dowolnej placówce lub oddziale banku.
  • na infolinii: +48 519 222 222 (opłata według taryfy operatora).

Jeśli jesteś klientem naszego banku, możesz połączyć się z infolinią przez aplikację PeoPay.

[1] Możesz zamówić wzorce umowne np. ogólne warunki umów, Taryfę Prowizji i Opłat lub Regulamin produktu. Zamawiane dokumenty mają charakter informacyjny, nie możesz zamówić dokumentu uzupełnionego Twoimi danymi.