Prosta komunikacja bankowa - Bank Pekao S.A.

Prosta komunikacja bankowa

W naszym banku komunikujemy się prosto i zrozumiale. 
To oznacza, że  stawiamy na partnerską komunikację, jako podstawę budowania trwałych relacji między bankiem i klientem. 

Stosujemy przyjazny język

W dokumentach używamy takiego języka, aby nikt nie musiał tracić czasu na jego zrozumienie.

Wprowadzamy zwroty osobowe

Nie tworzymy dystansu, dlatego często zwracamy się do Was bezpośrednio.

Piszemy w przystępnej formie

Formatujemy treści w sposób czytelny, aby łatwo było je przeczytać.

Skracamy treści

Usuwamy niepotrzebne słowa i zwroty, które tylko wydłużają treść.

Konkretnie

Przekazujemy najważniejsze informacje dla Ciebie.

Na Twoją prośbę możemy udostępnić dokumenty bankowe w formie: 

  • nagrania audio
  • wydruku w alfabecie Braille`a
  • nagrania w polskim języku migowym
  • wydruku z wielkością czcionki wygodną do czytania