
Prosta komunikacja bankowa
W naszym banku komunikujemy się prosto i zrozumiale.
To oznacza, że stawiamy na partnerską komunikację, jako podstawę budowania trwałych relacji między bankiem i klientem.
Na Twoją prośbę możemy przygotować dokumenty bankowe [1] w formie:
- nagrania audio,
- wydruku w alfabecie Braille'a,
- nagrania w polskim języku migowym,
- wydruku treści powiększoną czcionką.
Gdzie możesz zamówić dokument
- w dowolnej placówce lub oddziale banku.
- na infolinii: +48 519 222 222 (opłata według taryfy operatora).
Jeśli jesteś klientem naszego banku, możesz połączyć się z infolinią przez aplikację PeoPay.
[1] Możesz zamówić wzorce umowne np. ogólne warunki umów, Taryfę Prowizji i Opłat lub Regulamin produktu. Zamawiane dokumenty mają charakter informacyjny, nie możesz zamówić dokumentu uzupełnionego Twoimi danymi.