Oszczędzam i inwestuję - Klient indywidualny - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi oszczędności i inwestycji

 



← powrót



Rachunki oszczędnościowe otwarte w Idea Banku S.A. zostały przeniesione do Banku Pekao S.A. i zmieniły nazwę na Rachunek Dobry Zysk. Będą prowadzone na warunkach prowadzenia rachunku Dobry Zysk.

Lokaty terminowe, lokaty strukturyzowane i rachunki IKE zostały przeniesione do systemów Banku Pekao S.A. na dotychczasowych warunkach. Numery rachunków oraz parametry, w tym oprocentowanie, pozostają bez zmian.
 

Rachunek oszczędnościowy Dobry Zysk

Jeżeli masz podpisany Aneks do umowy o rachunek oszczędnościowy zawartej w Idea Banku S.A., Twoje konto oszczędnościowe zmieniło nazwę na Rachunek Dobry Zysk.
Podstawowe informacje dotyczące rachunku Dobry Zysk:

  • Dobry Zysk jest oprocentowanym rachunkiem oszczędnościowym w PLN, służącym do przechowywania środków pieniężnych,
  • Dobry Zysk może być prowadzony na rzecz osoby, która ukończyła 18 lat i zawarła Aneks do umowy konta oszczędnościowego prowadzonego przez Idea Bank S.A.,
  • wpłaty na rachunek mogą być dokonywane wyłącznie w formie bezgotówkowej,
  • wypłaty z rachunku mogą być dokonywane wyłącznie w formie bezgotówkowej, przelewem na wskazane konto osobiste, zgodnie z opłatą wskazaną w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych,
  • wpłaty i wypłaty mogą być zlecane po dokonaniu identyfikacji i autoryzacji zgodnych z postanowieniami regulaminu:
  • umowa rachunku Dobry Zysk została zawarta na czas nieoznaczony.

Rachunek Dobry Zysk jest prowadzony na podstawie Regulaminu rachunków bankowych Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych, Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych oraz Komunikatu Oprocentowania Depozytów i Kredytów w Banku Pekao S.A. dla Klientów Indywidualnych.
Dokumenty przekazaliśmy w momencie akceptacji Aneksu do umowy o rachunek oszczędnościowy założony w Idea Banku S.A.

Informacje na temat logowania znajdziesz tutaj.

 

Lokaty Strukturyzowane

 

  • Lokaty Strukturyzowane zostały przeniesione do systemów Banku Pekao S.A. na dotychczasowych warunkach. Numery rachunków oraz parametry lokat pozostają bez zmian.

  • Wypłaty środków odbywają się zgodnie z obwiązującymi Cię Warunkami Lokaty Strukturyzowanej. W przypadku rezygnacji z Lokaty Strukturyzowanej w trakcie Okresu Lokaty otrzymasz Kwotę Wykupu obliczoną zgodnie  warunkami danej Lokaty Strukturyzowanej. 

  • Nadal możesz składać dyspozycje: kontaktując się z infolinią (jeżeli jesteś stroną Umowy o bankowość elektroniczną zadzwoń pod nr +22 59 12 232 oraz 801 365 365 - infolinia czynna jest codziennie w godzinach od 8.00 do 20.00; koszt połączenia zgodny ze stawką operatora) lub odwiedzając jeden z oddziałów Banku.

  • Jeżeli jesteś stroną Umowy o bankowość elektroniczną zawartej z Bankiem, możesz sprawdzić w bankowości internetowej Pekao24 saldo posiadanych lokat, rachunek do zwrotu środków oraz termin jej zakończenia, logując się do bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay, wchodząc w szczegóły Lokaty Strukturyzowanej.

  • Jeśli nie masz jeszcze dostępu do bankowości internetowej Pekao24, wystarczy, że zawrzesz z Bankiem umowę umożliwiającą korzystanie z bankowości internetowej Pekao24. Będzie to możliwe podczas wizyty w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

    Szczegółowe informacje o lokatach strukturyzowanych znajdziesz tutaj.

    Wszelkie informacje na temat logowania znajdziesz tutaj.


Terminowe lokaty oszczędnościowe

Terminowe lokaty oszczędnościowe zostały przeniesione do systemów Banku Pekao S.A. na dotychczasowych warunkach. Numery rachunków lokat nie ulegną zmianie. 

Do pierwszego odnowienia danej lokaty po migracji do systemów informatycznych Banku Pekao S.A., dana lokata będzie prowadzona zgodnie z dotychczasowymi regulacjami tj.:

w zależności od tego, który z ww. regulaminów dotyczy danej lokaty.

Natomiast od dnia pierwszego odnowienia danej lokaty po migracji do systemów informatycznym Banku Pekao S.A., odnowiona lokata będzie regulowana przez następujące dokumenty: 

Ww. dokumenty każdy klient posiadający wspomniane lokaty z Idea Banku S.A., otrzyma drogą elektroniczną lub listownie przed dniem faktycznego przeniesienia tych lokat do systemów informatycznych Banku Pekao S.A. w zależności od wybranej przez siebie formy kontaktu z Idea Bank S.A. 

Obsługa będzie realizowana w następujący sposób:
Wszelkie informacje o swoich lokatach uzyskasz w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A., oraz w przypadku podpisania z Bankiem Pekao S.A. umowy umożliwiającej korzystanie z  bankowości elektronicznej, również w bankowości internetowej  Pekao24, aplikacji PeoPay lub kontaktując się z naszą infolinią pod numerem 22 59 12 232 oraz 801 365 365 (infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu; koszt połączenia zgodny ze stawką operatora).

Klienci, którzy mają zawartą z Bankiem Pekao S.A. umowę umożliwiającą korzystanie z  bankowości elektronicznej będą mogli złożyć dyspozycję zamknięcia lokaty w dowolnym oddziale Banku lub przez bankowość internetową Pekao24 lub aplikację PeoPay:

  • Jeżeli Klient posiada jakiekolwiek konto osobiste w Banku Pekao S.A. to środki z likwidowanej lokaty trafią na to konto na podstawie dyspozycji Klienta.
  • Klienci, którzy nie posiadają konta osobistego w Banku Pekao S.A. mogą złożyć przez bankowość internetową Pekao24 odrębną dyspozycję zerwania lokaty ze wskazaniem dowolnego innego rachunku w Banku Pekao S.A. lub w innym banku krajowym – dyspozycja będzie realizowana do 2 dni roboczych. Opis procesu składania dyspozycji zerwania lokaty na inny rachunkach znajduje się TU 
  • Jeśli nie masz jeszcze dostępu do bankowości internetowej  Pekao24, wystarczy, że zawrzesz z Bankiem Pekao S.A. umowę umożliwiającą korzystanie z  bankowości elektronicznej.  Będzie to możliwe  podczas wizyty w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Wszystkie lokaty z Idea Bank S.A. które zostaną przeniesione do systemów informatycznych Banku Pekao S.A. są objęte gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Szczegółowe zasady dotyczące ww. gwarancji zawarte są w Arkuszu dla deponentów


IKE

Rachunki oszczędnościowe IKE zostały przeniesione do systemów informatycznych Banku Pekao S.A. bez konieczności podejmowania kroków z Twojej strony. Warunki prowadzenia rachunków IKE, m.in. numer rachunku bankowego, warunki oprocentowania oraz prowadzenia rachunku pozostają bez zmian.

Wszystkie dyspozycje do IKE możesz składać w formie pisemnej w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Jeżeli masz podpisany aneks do Umowy o bankowość elektroniczną Twój rachunek IKE będzie widoczny w bankowości  internetowej Pekao24 oraz w aplikacji PeoPay. Po zalogowaniu się możesz sprawdzić saldo oraz szczegóły rachunku. Rachunek IKE znajdziesz w sekcji konta oszczędnościowe.

Wszystkie rachunki IKE założone w Idea Bank S.A. przeniesione do systemów Banku Pekao S.A. są objęte gwarancją Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Limit gwarancji Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w wysokości równowartości 100 tys. euro (z wyjątkami przewidzianymi w ustawie) dotyczy łącznie środków znajdujących się na wszystkich lokatach, rachunkach IKE i innych rachunkach bankowych prowadzonych obecnie przez Bank Pekao S.A., niezależnie od tego, czy klient otworzył lokatę/rachunek w Idea Banku S.A. czy w Banku Pekao S.A.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu do bankowości internetowej  Pekao24, wystarczy, że po migracji zawrzesz „umowę o Pekao24” lub „Aneks do umowy dotyczący korzystania z Pekao24” będzie to możliwe  podczas wizyty w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję