Codzienne bankowanie
Otwórz Konto Przekorzystne on-line!
-
Zobacz szczegóły
Aby otrzymać nagrodę otrzymać 10% zwrotu (maksymalnie 100 zł) wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych karta debetowa Mastercard lub aplikacja PeoPay, należy: do 31.03.2021 r. otworzyć Konto Przekorzystne z kartą i aplikacją mobilną PeoPay. Umowa powinna zostać zawarta w aplikacji PeoPay lub online na pekao.com.pl/konto-osobiste (jeśli identyfikacja klienta podczas zawierania umowy się nie powiedzie, umowę można zawrzeć w oddziale naszego banku), zapewnić pojedynczy wpływ min. 500 zł z zewnątrz lub konta firmowego z Banku Pekao S.A. oraz wykonać 1 transakcję kartą do tego konta lub aplikacją PeoPay w każdym z 3 miesięcy oraz spełnić pozostałe warunki określone w regulaminie promocji:
- jeśli Konto zostało założone w styczniu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 lutego 2021 r. do 30 kwietnia 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 31.05.2021 r.,
- jeśli Konto zostało założone w lutym 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 marca 2021 r. do 31 maja 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.06.2021 r.,
- jeśli Konto zostało założone w marcu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.07.2021 r.
-
Zobacz szczegóły
0 zł w przypadku wpływu na konto w poprzednim miesiącu kalendarzowym min. 500 zł pojedynczym przelewem z zewnątrz lub z konta firmowego w Banku Pekao S.A. i min. 1 płatności kartą debetową do konta lub aplikacją PeoPay. Do ukończenia 26. roku życia 0 zł za prowadzenie Konta Przekorzystnego, obsługę karty do tego konta oraz brak prowizji banku za wypłaty kartą ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą są bezwarunkowe.
-
Zobacz szczegóły
Dzięki aplikacji PeoPay masz szybki i wygodny dostęp do swoich produktów w Banku Pekao S.A., opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
Dowiedz się więcej
-
Zobacz szczegóły
Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne - перейдіть до сторінки українською мовою.
Детальніше
-
Zobacz szczegóły
Poznaj nową usługę i w bezpieczny sposób dodaj konto z innego banku lub zleć przelew z niego w bankowości internetowej Banku Pekao S.A.
Konto Przekorzystne dla młodych
dla osób do 26 lat
-
Zobacz szczegóły
Aby otrzymać nagrodę 10% zwrotu (maksymalnie 100 zł) wartości transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą debetową Mastercard lub aplikacją PeoPay, należy: do 31.03.2021 r. otworzyć Konto Przekorzystne z kartą i aplikacją mobilną PeoPay. Umowa powinna zostać zawarta w aplikacji PeoPay lub online na pekao.com.pl/konto-mlodzi (jeśli identyfikacja klienta podczas zawierania umowy się nie powiedzie, umowę można zawrzeć w oddziale naszego banku), zapewnić pojedynczy wpływ min. 500 zł z zewnątrz lub konta firmowego z Banku Pekao S.A. oraz wykonać 1 transakcję kartą do tego konta lub aplikacją PeoPay w każdym z 3 miesięcy oraz spełnić pozostałe warunki określone w regulaminie promocji:
- jeśli Konto zostało założone w styczniu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 lutego 2021 r. do 30 kwietnia 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 31.05.2021 r.,
- jeśli Konto zostało założone w lutym 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 marca 2021 r. do 31 maja 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.06.2021 r.,
- jeśli Konto zostało założone w marcu 2021 r. i spełnisz warunki Promocji w każdym miesiącu od 1 kwietnia 2021 r. do 30 czerwca 2021 r. Nagrodę otrzymasz do 30.07.2021 r.
-
Zobacz szczegóły
Po ukończeniu 26. roku życia opłaty za Konto Przekorzystne będą pobierane na zasadach ogólnych. W przypadku osób, które nie ukończyły 18. roku życia, umowę o Konto Przekorzystne zawiera w ich imieniu przedstawiciel ustawowy.
-
Zobacz szczegóły
Sprawdź aktualne zniżki na rabatypekao.pl
-
Zobacz szczegóły
Legitymacja studencka z funkcją karty płatniczej, sprawdź>
-
Zobacz szczegóły
Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne для молоді - перейдіть до сторінки українською мовою.
Детальніше
-
Zobacz szczegóły
Z Google Pay nie potrzebujesz portfela, ani karty płatniczej. Wystarczy telefon, by zapłacić za kawę w mieście, zakupy w internecie, czy wypłacić gotówkę z bankomatu!
więcej>
Przelewaj wynagrodzenie na konto
Eurokonto walutowe
-
Zobacz szczegóły
Przy płatnościach kartą Banku Pekao S.A., aplikacją PeoPay lub przelewem z bankowości internetowej Pekao24
Rachunek podstawowy
-
Zobacz szczegóły
Dotyczy:
- poleceń przelewów wewnętrznych,
- krajowych poleceń przelewów w walucie obcej,
- krajowych poleceń przelewów w zł,
- krajowych poleceń przelewów SEPA,
- krajowych zleceń stałych, w tym przelewów cyklicznych.
Przeniesienie rachunku
-
Zobacz szczegóły
Dostawca przyjmujący w terminie 2 dni roboczych od otrzymania Upoważnienie klienta do przeniesienia rachunku zwraca się do dostawcy przekazującego o to, by:
- przekazał dostawcy przyjmującemu i klientowi (jeśli tego zażądał) wykaz zleceń stałych oraz informacje o zgodach na realizację poleceń zapłaty, które mają zostać przeniesione. Dostawca przyjmujący wykonuje przenoszone polecenia zapłaty po upływie 6 dni roboczych od dnia otrzymania dokumentów od dostawcy przekazującego,
- przekazał dostawcy przyjmującemu i klientowi (jeśli tego zażądał) informacje o regularnie przychodzących przelewach* oraz zleconych przez wierzyciela poleceniach zapłaty, które zrealizowano na rachunku płatniczym klienta w ciągu 13 miesięcy poprzedzających dzień zwrócenia się o te informacje,
- nie akceptował poleceń zapłaty i przychodzących przelewów* od dnia określonego w upoważnieniu (jeśli dostawca przekazujący nie zapewnia automatycznego przekierowania przychodzących przelewów* i poleceń zapłaty na rachunek płatniczy klienta u dostawcy przyjmującego),
- anulował zlecenia stałe od dnia określonego w upoważnieniu,
- przekazał pieniądze, które pozostały na rachunku płatniczym, w dniu określonym przez klienta w upoważnieniu,
- zamknął rachunek płatniczy w dniu wskazanym przez klienta w upoważnieniu.
W terminie 5 dni roboczych od otrzymania od dostawcy przekazującego informacji wymienionych w punktach a i b dostawca przyjmujący:
- ustanawia i realizuje zlecenia stałe, o które wystąpił klient, od dnia wskazanego w upoważnieniu,
- dokonuje niezbędnych przygotowań do akceptacji poleceń zapłaty i akceptuje te polecenia od dnia wskazanego w upoważnieniu,
- informuje płatników wskazanych w upoważnieniu i dokonujących regularnych przelewów* na rachunek płatniczy klienta o danych identyfikujących rachunek płatniczy klienta u dostawcy przyjmującego oraz przekazuje płatnikom kopię upoważnienia,
- informuje odbiorców wskazanych w upoważnieniu, którzy stosują polecenia zapłaty do rachunku płatniczego klienta, o danych rachunku u dostawcy przyjmującego oraz o dniu, od którego polecenia zapłaty mają być realizowane z tego rachunku płatniczego. Przekazuje im także kopię upoważniania.
* Przelewem jest: polecenie przelewu, polecenie przelewu SEPA, polecenie przelewu w walucie obcej oraz polecenie przelewu wewnętrznego.
-
Zobacz szczegóły
Dostawca przekazujący dokonuje następujących czynności (jeśli były objęte upoważnieniem):
- w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia klienta przekazuje dostawcy przyjmującemu oraz klientowi (jeśli tego zażądał):
- wykaz istniejących zleceń stałych oraz informacje o udzielonych zgodach na realizację poleceń zapłaty,
- informacje o regularnie przychodzących przelewach* oraz zleconych przez wierzyciela poleceniach zapłaty , które zostały zrealizowane na rachunku płatniczym klienta w ciągu 13 miesięcy poprzedzających dzień zwrócenia się o te informacje.
- Od dnia określonego w upoważnieniu nie akceptuje przelewów* przychodzących i poleceń zapłaty (w przypadku gdy nie zapewnia automatycznego przekierowania przychodzących przelewów i poleceń zapłaty na rachunek płatniczy posiadany u dostawcy przyjmującego. W przypadku odmowy przyjęcia przelewu albo polecenia zapłaty informuje płatnika lub odbiorcę o jej przyczynach.
- Anuluje zlecenia stałe od dnia określonego w upoważnieniu.
- W dniu określonym w upoważnieniu przekazuje pieniądze, które zostały na rachunku płatniczym prowadzonym przez dostawcę przekazującego, na rachunek płatniczy prowadzony przez dostawcę przyjmującego.
- Zamyka rachunek płatniczy w dniu określonym w upoważnieniu, jeśli nie ma na nim nieuregulowanych zobowiązań, które uniemożliwiają jego zamknięcie.
* Przelewem jest: polecenie przelewu, polecenie przelewu SEPA, polecenie przelewu w walucie obcej oraz polecenie przelewu wewnętrznego.
- w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia klienta przekazuje dostawcy przyjmującemu oraz klientowi (jeśli tego zażądał):
-
Zobacz szczegóły
Klient, który chce zmienić dostawcę prowadzącego jego rachunek i/lub realizującego jego płatności w ramach usług płatniczych:
- jest zobowiązany do poprawnego i jednoznacznego sformułowania upoważnienia oraz wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych,
- jest zobowiązany do podania wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na proces przenoszenia rachunku/usług płatniczych, np. o ustanowionych blokadach na rachunku, zajęciach wierzytelności itp.
- jest uprawniony do nieodpłatnego otrzymania (w formie papierowej lub elektronicznej) wszelkich informacji na temat procesu przenoszenia rachunku, usług płatniczych, jakie świadczy bank przyjmujący, oraz ograniczeń, które mogą pojawić się w trakcie przenoszenia rachunku płatniczego.
-
Zobacz szczegóły
Przeniesienie rachunku (lub usług płatniczych) może być utrudnione lub niemożliwe, jeśli występują na nim nieuregulowane zobowiązania – określone w umowach i regulaminach – w tym:
- rachunek jest zablokowany z tytułu zajęcia egzekucyjnego lub innego tytułu np. ustanowienia zabezpieczenia (kaucji) na potrzeby zobowiązań klienta w naszym banku/ w innym banku lub też środki na rachunku są zamrożone albo wstrzymano transakcje na podstawie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
- rachunek jest prowadzony na rzecz klienta, wobec którego zostało wydane postanowienie o ogłoszeniu przez niego upadłości konsumenckiej, lub który złożył wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej,
- rachunek jest zablokowany z tytułu nierozliczonej transakcji, np. dokonanej kartą debetową wydaną do tego rachunku,
- saldo na rachunku wynosi zero, ale nie zostały uiszczone należne bankowi opłaty i prowizje (jeżeli z powodu braku środków opłaty są naliczane, ale pobierane dopiero z przyszłych wpływów lub udostępnionego limitu),
- rachunek wykazuje saldo ujemne (został wykorzystany i niespłacony kredyt na rachunku płatniczym lub wystąpił niedozwolony debet),
- rachunek jest powiązany z innymi produktami/ usługami np. rachunek jest wykorzystywany do automatycznej spłaty, rat kredytu/ pożyczki lub zadłużenia na karcie kredytowej,
- do rachunku są wydane karty z odroczonym terminem płatności,
- na rachunku są ustanowione blokady środków,
- rachunek jest rachunkiem wspólnym, a do jego zamknięcia (jeśli takie są postanowienia umowy) wymagana jest zgoda wszystkich współposiadaczy. W takim przypadku wniosek o zamknięcie rachunku może zostać zaakceptowany, jeżeli zarówno na upoważnieniu dla banku, jak i we wniosku znajdują się dane oraz podpisy wszystkich współposiadaczy
- do rachunku jest otwarte: inkaso czeków w obrocie krajowym oraz dewizowym lub akredytywa/ inkaso dokumentowe,
- informacje przekazane we wniosku złożonym przez klienta są niepełne.
-
Zobacz szczegóły
- Przeniesienie danej usługi płatniczej może odbywać się wyłącznie w przypadku, gdy jest ona dostępna w ofercie banku przyjmującego.
- Usługi płatnicze, które świadczy Bank Pekao S.A., oraz związane z nimi opłaty i prowizje są opisane na pekao.com.pl.
- Informacje o danych, które powinien przedstawić klient w celu przeniesienia rachunku, są dostępne we wniosku o przeniesienie rachunku.
- Klientowi przysługuje prawo do skorzystania z sądowego lub pozasądowego rozstrzygania sporów z bankiem. Podmiotami właściwymi do rozstrzygania sporów pozasądowych są:
- W przypadku sporu dotyczącego umowy zawartej za pośrednictwem internetu lub innego kanału elektronicznego klient może skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów z bankiem także za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej na: ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Klient może zwrócić się o pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów oraz wnieść skargę na bank do Komisji Nadzoru Finansowego.
- Organem nadzoru właściwym w sprawach z zakresu ochrony konsumentów jest prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Dostawca przyjmujący lub dostawca przekazujący niezwłocznie wyrównuje każdą szkodę klienta , która bezpośrednio wynika z niewywiązania się dostawców(przekazującego lub przyjmującego) z terminów i warunków przeniesienia rachunku/usług.
Limit w koncie
-
Zobacz szczegóły
Infolinia banku 801 365 365 (opłata wg cennika operatora).
Karta rewolucyjna do Konta Przekorzystnego
-
Zobacz szczegóły
Więcej informacji o programie oraz jak się zapisać znajdziesz na www.pekao.com.pl/bezcennechwile
-
Zobacz szczegóły
Pełna lista rabatów na www.rabatypekao.pl
Karta Visa Debit Gold do Konta Przekorzystnego
-
Zobacz szczegóły
Nie zapłacisz też za wypłaty gotówki z bankomatów zagranicznych i 2 pierwsze w danym miesiącu wypłaty z obcych bankomatów krajowych przy niższych wpływach na Konto Przekorzystne, jednak w poprzednim miesiącu na rachunek powinien nastąpić pojedynczy wpływ min. 500 zł.
Jako wpływ rozumiemy jakiekolwiek zasilenie Konta Przekorzystnego, z wyjątkiem wpłaty gotówki, wpływu z tytułu rozliczenia lokat, kredytów lub pożyczek czy polecenia przelewu wewnętrznego.
-
Zobacz szczegóły
Opłata za obsługę karty wynosi 0 zł w przypadku wykonania minimum 4 transakcji bezgotówkowych w danym miesiącu kalendarzowym dokonanych przez posiadacza karty dowolną posiadaną kartą Banku Pekao S.A.
-
Zobacz szczegóły
Płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.
Oferta dla dzieci



Aplikacja PeoPay
łatwo ogarniesz domowe finanse i masz czas na to, co ważne.
-
Zobacz szczegóły
Logowanie odciskiem palca wymaga posiadania urządzenia wyposażonego w skaner odcisków palców. Aplikacja PeoPay wspiera telefony z czytnikiem linii papilarnych z systemem Android i iOS oraz skan twarzy FaceID na telefonach z systemem iOS (najnowsze modele iPhone).
Jak to zrobić?
Domyślną metodą logowania do aplikacji jest 4‑cyfrowy kod PIN. Aby zacząć korzystać z logowania odciskiem palca należy:- Zdefiniować co najmniej jeden odcisk palca lub skan twarzy w ustawieniach Twojego urządzenia.
- Zalogować się do aplikacji mobilnej
Menu
Ustawienia
Logowanie i autoryzacja
Metoda logowania
Biometria i włączyć nowy sposób logowania i autoryzacji operacji. Zatwierdzenie wyboru będzie wymagało podania kodu PIN.
- Od teraz aplikacja będzie akceptowała logowanie 4-cyfrowym kodem PIN oraz odciskami palców/skanem twarzy zdefiniowanymi na Twoim urządzeniu.
-
Zobacz szczegóły
Możesz ustawić podgląd salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny na ekranie głównym PeoPay bez konieczności logowania się. Aby ustawić podgląd salda zaloguj się do PeoPay
Więcej
Ustawienia
Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.
-
Zobacz szczegóły
W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy: na rachunek własny, krajowe do dowolnego odbiorcy, zagraniczne, do US, na numer telefonu, doładujesz telefon oraz wymienisz waluty po atrakcyjnym kursie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
-
Zobacz szczegóły
Za zakupy w sklepie internetowym w telefonie możesz zapłacić bezpośrednio w aplikacji PeoPay, wystarczy wybrać płatność z Bankiem Pekao i potwierdzić transakcję bez potrzeby logowania.
Jak to zrobić?- Na stronie internetowej sklepu otwartej w telefonie wybierasz „Płacę z Bankiem Pekao".
- PeoPay otworzy się automatycznie i poprosi o zatwierdzanie płatności.
-
Zobacz szczegóły
Płatności zbliżeniowe
Aplikacją PeoPay zapłacisz zbliżeniowo telefonem, tak jak kartą, we wszystkich terminalach zbliżeniowych na całym świecie. Funkcja dostępna dla telefonów z systemem Android minimum 4.4 oraz anteną NFC.
Transakcje BLIK
Dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android oraz iOS.
Używając kodu BLIK szybko i wygodnie zapłacisz w każdym miejscu oznaczonym logo BLIK w terminalu w sklepie i w internecie lub wypłacisz gotówkę z bankomatu. Więcej>
Płatności Apple Pay
Nowoczesny sposób płacenia bankowością mobilną PeoPay lub kartą Mastercard Banku Pekao S.A. na urządzeniach Apple w sklepach, internecie i aplikacjach mobilnych. Więcej>
Płatności Google Pay
Prosty, bezpieczny, nowoczesny sposób płacenia w milionach miejsc. Z Google Pay nie potrzebujesz portfela, ani karty płatniczej. Wystarczy telefon, by zapłacić za kawę w mieście, zakupy w internecie, czy wypłacić gotówkę z bankomatu! Więcej>
-
Zobacz szczegóły
Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.
Dowiedz się więcej >
Karta kredytowa Elastyczna na wygodne zakupy
Korzystaj z karty, a wydatki spłacaj w ratach
-
Zobacz szczegóły
Jeżeli posiadasz rachunek płatniczy typu ROR i korzystasz z usługi bankowości elektronicznej Pekao24, to spłatę w ratach możesz uruchomić w usłudze bankowości elektroniczej Pekao24, w tym, w aplikacji mobilnej PeoPay.
-
Zobacz szczegóły
Dla kart wydanych w ramach umów zawartych do 31.08.2018 r. (włącznie) opłata wynosi 0 zł w przypadku dokonania w poprzednim cyklu rozliczeniowym transakcji bezgotówkowych i gotówkowych na kwotę min. 500 zł.
-
Zobacz szczegóły
Więcej informacji o programie oraz jak się zapisać znajdziesz na www.pekao.com.pl/bezcennechwile
-
Zobacz szczegóły
Płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.
Kredytowe srebrne
Pekao MasterCard Credit Silver i Pekao Visa Credit Silver
w programie Galeria Rabatów. Rabaty dostępne są u partnerów programu
na terenie całej Polski oraz w sklepach internetowych, pełna oferta partnerów
na www.rabatypekao.pl
-
Zobacz szczegóły
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla limitu kredytowego w karcie Pekao Mastercard Credit Silver/VISA Credit Silver w wysokości 5 900 zł (dalej limit kredytowy) - wynosi 12,51%, przy przyjęciu założeń, że:
- przyznany limit kredytowy zostaje wypłacony od razu w pełnej wysokości, w trybie transakcji bezgotówkowej,
- spłata zadłużenia w ramach limitu kredytowego następuje co miesiąc w wysokości kwot minimalnych stanowiących 10% wykorzystanego limitu kredytowego, nie mniej niż 50 zł,
- oprocentowanie limitu kredytowego jest zmienne i wynosi 7,20% w stosunku rocznym.Przy przyjęciu powyższych założeń:
- całkowita kwota do zapłaty dla limitu kredytowego wynosi 6 577,68 zł,
- całkowity koszt kredytu dla limitu kredytowego wynosi 677,68 zł i obejmuje: odsetki (397.68 zł) oraz opłaty roczne za obsługę karty kredytowej (280 zł),
- okres kredytowania wynosi 40 miesięcy.Kalkulacja została dokonana na dzień 21.12.2020 na reprezentowanym przykładzie.
-
Zobacz szczegóły
Płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.
Kredytowe złote
Pekao Mastercard Credit Gold i Pekao Visa Credit Gold
-
Zobacz szczegóły
Szczególne warunki ubezpieczenia w podróży zagranicznej i Karta produktu do ubezpieczenia w podróży zagranicznej dostępne są w dziale Pliki do pobrania.
-
Zobacz szczegóły
Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla limitu kredytowego w karcie Pekao Mastercard Credit Gold/VISA Credit Gold w wysokości 17 500 zł (dalej limit kredytowy) – wynosi 11,70%, przy przyjęciu założeń, że:
- przyznany limit kredytowy zostaje wypłacony od razu w pełnej wysokości, w trybie transakcji bezgotówkowej,
- spłata zadłużenia w ramach limitu kredytowego następuje co miesiąc w wysokości kwot minimalnych stanowiących 10% wykorzystanego limitu kredytowego, nie mniej niż 50 zł,
- oprocentowanie limitu kredytowego jest zmienne i wynosi 7,20% w stosunku rocznym.Przy przyjęciu powyższych założeń:
- całkowita kwota do zapłaty dla limitu kredytowego wynosi 19 460,15 zł
- całkowity koszt kredytu dla limitu kredytowego wynosi 1 960,15 zł i obejmuje: odsetki (1 210.15 zł) oraz opłaty roczne za kartę (750 zł),
- okres kredytowania wynosi 54 miesięcy.Kalkulacja przygotowana na 21.12.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie.
-
Zobacz szczegóły
Zarejestruj kartę TUTAJ, aby przystąpić do ubezpieczenia.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków ubezpieczenia, m.in. zakresu odpowiedzialności, limitów kwotowych i wyłączenia odpowiedzialności Ubezpieczyciela, zawarte są w Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.Materiał marketingowy
-
Zobacz szczegóły
Płatności Apple Pay aktywujesz przez aplikację PeoPay lub dodając kartę płatniczą bezpośrednio w Apple Wallet.
Potrzebujesz szybko gotówki?
Pożyczka na co tylko chcesz, zdalnie – bez wychodzenia z domu. RRSO 13,89%
-
Zobacz szczegóły
Dla pożyczek od 3000 zł do 14 999 zł do 8 lat, a dla pożyczek od 15 tys. zł do 200 tys. zł do 10 lat.
-
Zobacz szczegóły
Jeśli masz konto osobiste, a nie masz dostępu do Pekao24, możesz go uruchomić przez telefon lub w oddziale banku.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji wypełnij formularz kontaktu lub zadzwoń na infolinię 801 365 365 (opłata wg cennika operatora).
Opłacanie rachunków domowych
Polecenie zapłaty
- Poleceniem zapłaty zapłacisz za: prąd, gaz, wodę, telefon komórkowy i inne powtarzające się płatności ze zmienną kwotą.
- Utworzenie i wykonanie usługi polecenia zapłaty są bezpłatne
- Więcej czasu dla siebie i bliskich - nie tracisz czasu na stanie w kolejkach, wypisywanie druków przelewów.
- Wygoda - płatności są regulowane automatycznie.
- Terminowość - nie trzeba pilnować terminów płatności jeśli na rachunku są zapewnione środki na realizację polecenia zapłaty.
- Bezpieczeństwo - przelewy realizowane są systemem ELIXIR, co minimalizuje możliwość powstania błędów, zdarzających się podczas zlecania przelewów ręcznie.
- Kontrola płatności - w przypadku wątpliwości związanych z daną płatnością, możesz w ciągu 8 tygodni (56 dni kalendarzowych) od momentu obciążenia rachunku wystąpić o jej zwrot.
Na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, dostawca usługi np. zakład energetyczny, operator telefonu komórkowego, pobiera okresowe należności z Twojego konta w ramach zapłaty za świadczone usługi.
Zlecenie stałe
- Zleceniem stałym zapłacisz za: abonament za Internet, abonament za telewizję kablową, czynsz za mieszkanie, czesne za studia i inne powtarzające się płatności ze stałą kwotą.
- Oszczędność czasu - nie tracisz go na powtarzające się przelewy.
- Wygoda - nie musisz pamiętać o comiesięcznych płatnościach.
- Pewność dokonania przelewów w ustalonym terminie.
- Minimalna kwota zlecenia stałego wynosi 1 zł.
Przekazujesz do Banku informację, żeby określonego dnia przelewał konkretną kwotę na wskazany przez Ciebie rachunek.