Codzienne bankowanie

Otwórz Konto Przekorzystne on-line!

za prowadzenie Konta Przekorzystnego
za obsługę karty debetowej Mastercard oraz VISA do konta
  • Zobacz szczegóły
    Obsługa karty debetowej do konta Mastercard Debit FX oraz Visa Debit FX w przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej tą konkretną kartą debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. lub aplikacją PeoPay w kolejnym miesiącu kalendarzowym bank nie pobierze opłaty, w przeciwnym razie: 4 zł/mies.
za przewalutowanie przy płatności kartą (Mastercard Debit FX i Visa Debit FX)
0 zł za Pakiet Komfort do Twojego Konta Przekorzystnego przez pierwsze 6 miesięc
  • Zobacz szczegóły
    • Pakiet Komfort Platynowy składa się z płatnego Pakietu Express Elixir i bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń. 
    • Pakiet Express Elixir jest bezpłatny w promocji przez 6 pierwszych miesięcy, jeżeli będzie aktywowany do konta po raz pierwszy. Po tym okresie pobierzemy miesięcznie opłatę za Pakiet Express Elixir zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort. 
    • Ochronę ubezpieczeniową, w ramach ubezpieczenia grupowego Twoja Ochrona, zapewnia PZU SA. 
    • Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową. 
       
    Dowiedz się więcej>
     
prowizji banku za wypłaty gotówki kartą do konta z bankomatu za granicą
  • Zobacz szczegóły
    W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min. 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów pomiędzy rachunkami własnymi klientów) oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej tą konkretną kartą debetową (Mastercard Debit FX lub Visa Debit FX) wydaną przez Bank Pekao S.A. lub aplikacją PeoPay w kolejnym miesiącu kalendarzowym bank nie pobierze opłaty w przeciwnym razie: 2,3%, min. 5 zł
     
za dostęp do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay będącej częścią usługi bankowości elektronicznej
  • Zobacz szczegóły
    Dzięki aplikacji PeoPay masz  szybki i wygodny dostęp do swoich produktów w Banku Pekao S.A.,  opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
    Dowiedz się więcej
7,0% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym do 100 tys. przez 183 dni od dnia zawarcia umowy. Promocja obowiązuje do 16.10.2022 r.
otwarta bankowość w serwisie Pekao24 i aplikacji PeoPay wszystkie konta w jednym miejscu
  • Zobacz szczegóły
    Poznaj nową usługę i w bezpieczny sposób dodaj konto z innego banku lub zleć przelew z niego w bankowości internetowej Banku Pekao S.A.
    więcej> 
пропозиція для українців
  • Zobacz szczegóły
    Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne - перейдіть до сторінки українською мовою.
    Детальніше
cashback proste i szybkie wypłaty gotówki podczas zakupów
dyspozycje i zaświadczenia w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji PeoPay oraz za pośrednictwem konsultanta infolinii szybko i wygodnie zlecisz wybrane dyspozycje i wnioski oraz pobierzesz wybrane zaświadczenia
polecaj konto w Banku Pekao S.A., zyskaj nawet 1500 zł zapisz się do naszego Programu i spełnij jego warunki wraz ze swoimi znajomymi, promocja trwa do 31.08.2022 r.
0 zł za Pakiet Komfort do Twojego Konta przez pierwsze 6 miesięcy
  • Zobacz szczegóły

    Pakiet Komfort składa się z płatnego Pakietu Express Elixir i bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń PZU SA. Pakiet Express Elixir jest bezpłatny w promocji przez 6 pierwszych miesięcy od daty jego aktywacji, jeżeli Pakiet Komfort będzie aktywowany do konta po raz pierwszy. Po tym okresie pobierzemy miesięcznie opłatę za Pakiet Express Elixir zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort.
    Ochronę ubezpieczeniową zapewnia PZU SA. Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową. Listę kont, do których możesz aktywować Pakiet Komfort, znajdziesz również w Regulaminie Pakietu Komfort.

Wybierasz jeden z trzech wariantów zróżnicowanych pod względem liczby przelewów Express Elixir do wykorzystania w miesiącu oraz zakresu ubezpieczenia
Wybierz np. Pakiet Komfort Platynowy i wejdź do STREFY KOMFORTU
  • Zobacz szczegóły
    • Kupiłeś przez internet wadliwy towar a sprzedawca nie chce zwrócić Ci pieniędzy? Możesz otrzymać zwrot kosztów zakupu od PZU SA!
    • Złamał Ci się klucz w zamku? PZU SA zorganizuje przyjazd fachowca i pokryje koszty interwencji!
    • Podczas koszenia trawnika spod kosiarki wypadł kamień i uderzył w samochód sąsiada, zaparkowany przed jego domem? PZU SA wypłaci sąsiadowi odszkodowanie.
    • Musisz ekspresowo zapłacić zaliczkę na upragnione wakacje last minute? Przelejesz pieniądze natychmiastowo w bankowości elektronicznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay!
       

dla osób do 26 lat

za prowadzenie rachunku płatniczego
  • Zobacz szczegóły

    Po ukończeniu 26. roku życia opłaty za Konto Przekorzystne będą pobierane na zasadach ogólnych. W przypadku osób, które nie ukończyły 18. roku życia, umowę o Konto Przekorzystne zawiera w ich imieniu przedstawiciel ustawowy.

za obsługę karty rewolucyjnej do konta
za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów na świecie nie pobierzemy prowizji za wypłaty kartą debetową do tego konta z bankomatów w Polsce i za granicą
za krajowe polecenie przelewu w złotych (nie dotyczy szybkich przelewów express eliksir oraz BLIK-iem) 20 gr za wysłanie kodu SMS do zatwierdzania transakcji
za dostęp do aplikacji PeoPay
zniżki do 30% w programie Galeria Rabatów w programie Galeria Rabatów znajdziesz zniżki do 30% w ponad 2000 sklepach
płatności zbliżeniowe Google Pay, Apple Pay czy kodem BLIK prosty, bezpieczny, nowoczesny sposób płacenia w milionach miejsc
  • Zobacz szczegóły

    Z Google Pay, Apple Pay, BLIK-iem nie potrzebujesz portfela, ani karty płatniczej. Wystarczy telefon, by zapłacić za kawę w mieście, zakupy w internecie, czy wypłacić gotówkę z bankomatu!

    Więcej o Google Pay 
    Więcej o Apple Pay
    Więcej o BLIK

polecaj konto w Banku Pekao S.A. i zyskaj 50 zł lub 100 zł w zależności jakie konto polecisz. Spełnij wraz ze swoimi znajomymi warunki określone w regulaminie Programu oraz Zasadach IX edycji Programu. Promocja trwa do 31.08.2022 r.
program rozwoju online OK, GO! Zdobądź wiedzę i umiejętności niezbędne w rozwoju osobistym i zawodowym oraz odbierz prestiżowy certyfikat, który wyróżni Cię na rynku pracy.
  • Zobacz szczegóły

    Aby dołączyć do programu OK, GO! należy do 31.12.2022 r. otworzyć Konto Przekorzystne dla młodych wraz z kartą do konta w oddziale banku i spełnić pozostałe warunki określone w regulaminie promocji. Po otrzymaniu kodu dostępu do programu zarejestruj się na https://myican.pl/pekaogo i wybierz szkolenie z 6 obszarów tematycznych dostarczających wiedzę w takich obszarach jak: biznes i finanse, efektywność osobista, marketing i sprzedaż, komunikacja w biznesie, zarządzanie, przywództwo, strategia. Zdobywaj wiedzę od ekspertów najwyższej klasy i miej dostęp do dodatkowych materiałów edukacyjnych. Szczegóły dostępne w regulaminie i oddziałach banku.   

пропозиція для українців до 26 років
  • Zobacz szczegóły

    Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne для молоді  - перейдіть до сторінки українською мовою.
    Детальніше

bezpłatna debetowa karta wielowalutowa w EUR, USD, GBP, CHF do konta
wypłaty w bankomatach za granicą bez prowizji
dwie pierwsze wypłaty w miesiącu z obcych bankomatów w Polsce bezpłatne
0 zł za prowadzenie konta walutowego
  • Zobacz szczegóły
    Konta w walutach z zerową lub dodatnią stopą depozytową właściwego Banku Centralnego:
    • 0 jednostek waluty (dalej j.w.) niezależnie od średniomiesięcznego salda rachunku
    Konta w walutach z ujemną stopą depozytową właściwego Banku Centralnego:
    opłata uzależniona od średniomiesięcznego salda rachunku w miesiącu poprzednim:
    • 0 j.w. jeżeli saldo od 0,00 do 19.999,99j .w.
    • 15 j.w. jeżeli saldo od 20.000,00 do 49.999,99 j.w.
    • 30 j.w. jeżeli saldo od 50.000,00 do 99.999,99 j.w.
    • 100 j.w. jeżeli saldo od 100000,00 do 499.999,99 j.w.
    • 200 j.w. jeżeli saldo od 500.000,00 j.w.
    Za dany miesiąc opłata za prowadzenie danego Konta Walutowego nie jest pobierana, jeżeli w poprzednim miesiącu: 
    • Posiadacz wykonał z tego Konta Walutowego min 1 polecenie przelewu wewnętrznego na dowolny inny rachunek w Banku prowadzony w innej walucie, lub
    • na to Konto Walutowe wpłynęło min 1 polecenie przelewu wewnętrznego z dowolnego innego rachunku w Banku prowadzonego w innej walucie,
    przy czym łączna kwota wyżej wymienionych poleceń przelewów wynosiła co najmniej 1.000,00 jednostek waluty Konta Walutowego, którego dotyczy to zwolnienie z opłaty.
    Informacja o aktualnych (na ostatni dzień poprzedniego miesiąca) stopach depozytowych Banków Centralnych dla EUR, CHF, USD i GBP jest dostępna tutaj.
0 zł za bankomaty Banku Pekao S.A. brak opłat za wypłaty kartą do konta
0 zł za usługę Kantor Pekao24
możliwość korzystania z karty wielowalutowej PLN, EUR, USD, GBP, CHF
do -30% zniżki u partnerów programu Galeria Rabatów
  • Zobacz szczegóły
    Przy płatnościach kartą Banku Pekao S.A., aplikacją PeoPay lub przelewem z bankowości internetowej Pekao24
za otwarcie i prowadzenie rachunku płatniczego
za obsługę karty debetowej do tego rachunku
za wypłaty gotówki z bankomatów Banku Pekao S.A.
za 5 pierwszych krajowych wypłat gotówki w miesiącu z bankomatów nienależących do Banku Pekao S.A.
za 5 pierwszych krajowych przelewów w miesiącu
  • Zobacz szczegóły

    Dotyczy:

    • poleceń przelewów wewnętrznych,
    • krajowych poleceń przelewów w walucie obcej,
    • krajowych poleceń przelewów w zł,
    • krajowych poleceń przelewów SEPA,
    • krajowych zleceń stałych, w tym przelewów cyklicznych.

Polecaj konto znajomym i razem odbierajcie nagrody.

50 zł dla Ciebie za polecenie konta i 50 zł dla Twojego znajomego za otworzenie Konta Przekorzystnego dla młodych oraz spełnienie warunków zasad edycji programu
100 zł dla Ciebie za polecenie konta i 100 zł dla Twojego znajomego za otworzenie Konta Przekorzystnego, Konta Świata Premium, Konta Przekorzystnego Biznes oraz spełnienie warunków zasad edycji programu
2000 zł premii dla firm za skorzystanie ze wskazanych usług banku na zasadach określonych w regulaminie promocji
obowiązki i uprawnienia dostawcy przyjmującego
  • Zobacz szczegóły

    Dostawca przyjmujący w terminie 2 dni roboczych od otrzymania Upoważnienie klienta do przeniesienia rachunku zwraca się do dostawcy przekazującego o to, by:

    1. przekazał dostawcy przyjmującemu i klientowi (jeśli tego zażądał) wykaz zleceń stałych oraz informacje o  zgodach na realizację poleceń zapłaty, które mają zostać przeniesione. Dostawca przyjmujący wykonuje przenoszone polecenia zapłaty po upływie 6 dni roboczych od dnia otrzymania dokumentów od dostawcy przekazującego,
    2. przekazał dostawcy przyjmującemu i klientowi (jeśli tego zażądał) informacje o regularnie przychodzących przelewach* oraz zleconych przez wierzyciela poleceniach zapłaty, które zrealizowano na rachunku płatniczym klienta w ciągu 13 miesięcy poprzedzających dzień zwrócenia się o te informacje,
    3. nie akceptował poleceń zapłaty i przychodzących przelewów* od dnia określonego w upoważnieniu (jeśli dostawca przekazujący nie zapewnia automatycznego przekierowania przychodzących przelewów* i poleceń zapłaty na rachunek płatniczy klienta u dostawcy przyjmującego),
    4. anulował zlecenia stałe od dnia określonego w upoważnieniu,
    5.  przekazał   pieniądze, które pozostały na rachunku płatniczym, w dniu określonym przez klienta w upoważnieniu,
    6. zamknął rachunek płatniczy w dniu wskazanym przez klienta w upoważnieniu.

    W terminie 5 dni roboczych od otrzymania od dostawcy przekazującego informacji wymienionych w  punktach a i b dostawca przyjmujący:

    1. ustanawia i realizuje zlecenia stałe, o które wystąpił klient, od dnia wskazanego w upoważnieniu,
    2. dokonuje niezbędnych przygotowań do akceptacji poleceń zapłaty i akceptuje  te polecenia od dnia wskazanego w upoważnieniu,
    3. informuje płatników wskazanych w upoważnieniu i dokonujących regularnych przelewów* na rachunek płatniczy klienta o danych identyfikujących rachunek płatniczy klienta u dostawcy przyjmującego oraz przekazuje płatnikom kopię upoważnienia,
    4. informuje odbiorców wskazanych w upoważnieniu, którzy stosują polecenia zapłaty  do rachunku  płatniczego klienta, o danych rachunku u dostawcy przyjmującego oraz o dniu, od którego polecenia zapłaty mają być realizowane z tego rachunku płatniczego. Przekazuje im także kopię upoważniania.


    * Przelewem jest: polecenie przelewu, polecenie przelewu SEPA, polecenie przelewu w walucie obcej oraz polecenie przelewu wewnętrznego.
     

obowiązki i uprawnienia dostawcy przekazującego
  • Zobacz szczegóły

    Dostawca przekazujący dokonuje następujących czynności (jeśli były objęte upoważnieniem):

    1. w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania upoważnienia klienta przekazuje dostawcy przyjmującemu oraz klientowi (jeśli tego zażądał):
      •  wykaz istniejących zleceń stałych oraz informacje o udzielonych zgodach na realizację poleceń zapłaty,
      •  informacje o regularnie przychodzących przelewach* oraz zleconych przez wierzyciela poleceniach zapłaty , które zostały zrealizowane na rachunku płatniczym klienta w ciągu 13 miesięcy poprzedzających dzień zwrócenia się o te informacje.
    2. Od dnia określonego w upoważnieniu  nie akceptuje przelewów* przychodzących  i poleceń zapłaty (w przypadku gdy nie zapewnia automatycznego przekierowania przychodzących przelewów i poleceń zapłaty na rachunek płatniczy posiadany u dostawcy przyjmującego.  W przypadku odmowy przyjęcia przelewu albo polecenia zapłaty informuje płatnika lub odbiorcę o jej przyczynach.
    3. Anuluje zlecenia stałe od dnia określonego w upoważnieniu.
    4. W dniu określonym w upoważnieniu przekazuje pieniądze, które zostały na rachunku płatniczym prowadzonym przez dostawcę przekazującego, na rachunek płatniczy prowadzony przez dostawcę przyjmującego.
    5. Zamyka rachunek płatniczy w dniu określonym w upoważnieniu, jeśli nie ma na nim nieuregulowanych zobowiązań, które uniemożliwiają jego zamknięcie.

    * Przelewem jest: polecenie przelewu, polecenie przelewu SEPA, polecenie przelewu w walucie obcej oraz polecenie przelewu wewnętrznego.
     

obowiązki i uprawnienia klienta
  • Zobacz szczegóły

    Klient, który chce zmienić dostawcę prowadzącego jego rachunek i/lub realizującego jego płatności w ramach usług płatniczych:

    1. jest zobowiązany do poprawnego i jednoznacznego sformułowania upoważnienia oraz wniosku o przeniesienie rachunku/usług płatniczych,
    2. jest zobowiązany do podania wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na proces przenoszenia rachunku/usług płatniczych, np. o ustanowionych blokadach na rachunku, zajęciach wierzytelności itp.
    3. jest uprawniony do nieodpłatnego otrzymania (w formie papierowej lub  elektronicznej) wszelkich informacji na temat procesu przenoszenia rachunku, usług płatniczych, jakie świadczy bank przyjmujący, oraz ograniczeń, które mogą pojawić się w trakcie przenoszenia rachunku płatniczego.
ograniczenia w przenoszeniu rachunków z Banku Pekao S.A.
  • Zobacz szczegóły

    Przeniesienie rachunku (lub usług płatniczych) może być utrudnione lub niemożliwe, jeśli występują na nim nieuregulowane zobowiązania – określone w umowach i regulaminach – w tym:
     

    1. rachunek jest zablokowany z tytułu zajęcia egzekucyjnego lub innego tytułu np. ustanowienia zabezpieczenia (kaucji) na potrzeby zobowiązań klienta w naszym banku/ w innym banku lub też środki na rachunku są zamrożone albo wstrzymano transakcje na podstawie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu,
    2. rachunek jest prowadzony na rzecz klienta, wobec którego zostało wydane postanowienie o ogłoszeniu przez niego upadłości konsumenckiej, lub który złożył wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej,
    3. rachunek jest zablokowany z tytułu nierozliczonej transakcji, np. dokonanej kartą debetową wydaną do tego rachunku,
    4. saldo na rachunku wynosi zero, ale nie zostały uiszczone należne bankowi opłaty i prowizje (jeżeli z powodu braku środków opłaty są naliczane, ale pobierane dopiero z przyszłych wpływów lub udostępnionego limitu),
    5. rachunek wykazuje saldo ujemne (został wykorzystany i niespłacony kredyt  na rachunku płatniczym lub wystąpił niedozwolony debet),
    6. rachunek jest powiązany z innymi produktami/ usługami np. rachunek jest wykorzystywany do automatycznej spłaty, rat kredytu/ pożyczki lub zadłużenia na karcie kredytowej,
    7. do rachunku są wydane karty z odroczonym terminem płatności,
    8. na rachunku są ustanowione blokady środków,
    9. rachunek jest rachunkiem wspólnym, a do jego zamknięcia (jeśli takie są postanowienia umowy) wymagana jest zgoda wszystkich współposiadaczy. W takim przypadku wniosek o zamknięcie rachunku może zostać  zaakceptowany, jeżeli zarówno na upoważnieniu dla banku, jak i  we wniosku znajdują się dane oraz podpisy wszystkich współposiadaczy
    10. do rachunku jest otwarte: inkaso czeków w obrocie krajowym oraz dewizowym lub akredytywa/ inkaso dokumentowe,
    11. informacje przekazane we wniosku złożonym przez klienta są niepełne.
informacje dodatkowe
  • Zobacz szczegóły
    1. Przeniesienie danej usługi płatniczej może odbywać się wyłącznie w przypadku, gdy jest ona dostępna w ofercie banku przyjmującego.
    2. Usługi płatnicze, które świadczy Bank Pekao S.A., oraz związane z nimi opłaty i prowizje są opisane na pekao.com.pl.
    3. Informacje o danych, które powinien przedstawić klient w celu przeniesienia rachunku, są dostępne we wniosku o przeniesienie rachunku.
    4. Klientowi przysługuje prawo do skorzystania z sądowego lub pozasądowego rozstrzygania sporów z bankiem. Podmiotami właściwymi do rozstrzygania sporów pozasądowych są:
      • Bankowy Arbitraż Konsumencki (Arbiter Bankowy) działający przy Związku Banków Polskich; tryb i zasady prowadzenia takich postępowań dostępne są na zbp.pl,
      • Rzecznik Finansowy; tryb i zasady prowadzenia takich postępowań dostępne są na rf.gov.pl.
    5. W przypadku sporu dotyczącego umowy zawartej za pośrednictwem internetu lub innego kanału elektronicznego klient może skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów z bankiem także za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej na: ec.europa.eu/consumers/odr/.
    6. Klient może zwrócić się o pomoc do miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów oraz wnieść skargę na bank do Komisji Nadzoru Finansowego.
    7. Organem nadzoru właściwym w sprawach z zakresu ochrony konsumentów jest prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
    8. Dostawca przyjmujący lub dostawca przekazujący niezwłocznie wyrównuje każdą szkodę klienta , która bezpośrednio wynika z niewywiązania się dostawców(przekazującego lub przyjmującego) z terminów i warunków przeniesienia rachunku/usług.
0zł za kartę wystarczy 1 płatność kartą w miesiącu oraz wpływ 500 zł na konto
Gwarancja niskich kursów dzięki przeliczaniu transakcji po kursach Mastercard lub Visa, bez prowizji banku
Jedna karta wiele walut możesz płacić bezpośrednio z konta w EUR, USD, GBP, CHF
0 zł za wypłaty w bankomatach za granicą wystarczy jedna płatność kartą w miesiącu oraz wpływ 500 zł na konto
Nagrody w programie Bezcenne Chwile za każdą płatność kartą Mastercard otrzymujesz punkty, które możesz wymienić na nagrody
Cashback proste i szybkie wypłaty gotówki podczas zakupów
Tańsze zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych
Płatności w internecie kupuj zdalnie i płać kartą
Visa Benefit Program Wystarczy dołączyć do Visa Benefit Program, aby zyskać więcej!
  • Zobacz szczegóły

    Płacąc kartą Visa, możesz robić zakupy po preferencyjnych cenach, skorzystać z dedykowanych usług dodatkowych lub zniżek. Zarejestruj swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl/pl_pl/visa-benefit/ i zyskaj więcej dzięki wyjątkowym promocjom!

0 zł za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w całej Polsce dla osób, które zrobią minimum jedną płatność kartą w miesiącu oraz zapewnią wpływy 10.000 zł na konto
  • Zobacz szczegóły

    Jako wpływ rozumiemy jakiekolwiek zasilenie Konta Przekorzystnego, z wyjątkiem wpłaty gotówki, wpływu z tytułu rozliczenia lokat, kredytów lub pożyczek czy polecenia przelewu wewnętrznego.

0 zł za obsługę karty debetowej dla osób, które zrobią minimum jedną płatność kartą w miesiącu oraz zapewnią wpływy 10.000 zł na konto
  • Zobacz szczegóły

    Jako wpływ rozumiemy jakiekolwiek zasilenie Konta Przekorzystnego, z wyjątkiem wpłaty gotówki, wpływu z tytułu rozliczenia lokat, kredytów lub pożyczek czy polecenia przelewu wewnętrznego.

jako karta główna lub druga do Konta Przekorzystnego
zniżki do 30% w programie Galeria Rabatów
dla obecnych i nowych klientów o szczegóły zapytaj doradcę
Apple Pay dodaj kartę do płatności Apple Pay i płać wygodnie telefonem tak, jak kartą
Google Pay płać wygodnie telefonem! Korzystaj z Google Pay!
  • Zobacz szczegóły

    Płać swoim telefonem jak kartą - Google Pay działa jak elektroniczny portfel, którym możesz płacić zbliżeniowo w terminalu w sklepie, w internecie i w wybranych aplikacjach.

    Dowiedz się więcej

Cashback proste i szybkie wypłaty gotówki podczas zakupów
Visa Benefit Program Wystarczy dołączyć do Visa Benefit Program, aby zyskać więcej!
  • Zobacz szczegóły

    Płacąc kartą Visa, możesz robić zakupy po preferencyjnych cenach, skorzystać z dedykowanych usług dodatkowych lub zniżek dla kart złotych. Zarejestruj swoją kartę Visa na stronie www.visa.pl/pl_pl/visa-benefit/ i zyskaj więcej dzięki wyjątkowym promocjom!

Oferta dla dzieci

Oferta dla dzieci 0-6 lat   

dowiedz się więcej >

Oferta dla dzieci 6- 13  lat

dowiedz się więcej >

Oferta dla dzieci 13-17 lat  

dowiedz się więcej >

Aplikacja PeoPay

łatwo ogarniesz domowe finanse i masz czas na to, co ważne.

Weź udział w loterii PeoPay! Spełnij warunki opisane w regulaminie loterii i graj o wspaniałe nagrody! Zgłoś się do loterii do 2.10.2022 r.
Nowości w PeoPay Bądź na bieżąco z nowymi rozwiązaniami, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. Aktualizuj aplikację w sklepie Google Play lub App Store.
Szybki dostęp do salda w PeoPay możesz szybko sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji
  • Zobacz szczegóły

    Możesz ustawić podgląd na ekranie głównym salda rachunku kwotowo lub jako procentowy wskaźnik salda widoczny bez konieczności logowania się.. Aby to ustawić zaloguj się do PeoPay i wybierz Więcej   Ustawienia Widok salda przed zalogowaniem i ustaw wersję wskaźnika salda.

Przelewy w aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon BLIK na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku)
Płatności telefonem i zegarkiem Dzięki PeoPay zapłacisz telefonem podobnie jak kartą w sklepie lub w internecie - z Apple Pay lub Google Pay lub kodem BLIK.
Oferty na Klik Zawsze staramy się dopasować ofertę do Twoich potrzeb. Pożyczka, lokata, a może konto oszczędnościowe? Zaloguj się i zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie.
Kantor internetowy 24h/7 Wymieniaj waluty po preferencyjnym kursie gdziekolwiek jesteś.
Notowania W nowej wersji aplikacji możesz korzystać z dostępu do notowań giełdowych z rynku GPW, NewConnect i indeksów polskich.
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli chcesz korzystać z usług maklerskich na swoim urządzeniu mobilnym, pobierz aplikację Pekao24Makler.
    Usługi są dostępne dla Klientów Banku posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.

    Dowiedz się więcej

Usługa Autopay Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.
Bilety i parkingi Kupuj wygodnie bilety komunikacji miejskiej i bilety parkingowe w aplikacji PeoPay.
Zadzwoń z PeoPay W najnowszej wersji PeoPay można szybko i wygodnie połączyć się w konsultantem infolinii naszego banku dzięki nowej funkcji Click2Call. To wszystko bez konieczności wprowadzania: numeru klienta oraz PINu do serwisu telefonicznego Pekao24 (TelePekao).
Dane kontaktowe i osobowe Aktualizuj swoje dane, aby w pełni korzystać z naszych usług.
Powiadomienia Push i SMS Otrzymuj powiadomienia o ważnych zdarzeniach na twoich kontach w zakresie bezpieczeństwa, przelewów i kart.

Karta Kredytowa z Żubrem

Wszystkie korzyści w jednej karcie! Teraz oprocentowanie tylko 9,7%! RRSO 9,92%

3 pakiety korzyści na codzienne zakupy, w internecie i w podróży dopasuj kartę do swoich potrzeb. Wybierz swój pakiet korzyści - Standard, Złoty lub Platynowy.
  • Zobacz szczegóły

    Pakiet możesz zmienić: 

    • na wyższy w dowolnym momencie, po podwyższeniu pakietu możesz od razu korzystać ze wszystkich korzyści dostępnych w pakiecie, 
    • na niższy po minimum 3 pełnych miesiącach od włączenia pakietu. Każda zmiana na niższy pakiet rozpoczyna się od 1. dnia kolejnego miesiąca.

    Pakiet zmienisz wygodnie w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay.
     

Raty 10x0% w każdym z pakietów maksymalna kwota, którą możesz rozłożyć na 10 rat 0% to: 1000 zł w pakiecie Standard, 2000 zł w pakiecie Złotym i 3000 zł w pakiecie Platynowym.
0 zł za kartę w pakiecie Standard masz zawsze 0 zł opłaty miesięcznej za obsługę karty. Pakiety Złoty i Platynowy są bez opłaty przy regularnych wydatkach.
  • Zobacz szczegóły

    Miesięczna obsługa karty kredytowej wynosi:

    • w pakiecie Złotym 19 zł lub 0 zł, jeśli w poprzednim miesiącu dokonałeś transakcji kartą na łączną kwotę min. 2000 zł, 
    • w pakiecie Platynowym 39 zł lub 0 zł, jeśli w poprzednim miesiącu dokonałeś transakcji kartą na łączną kwotę min. 3000 zł.
       
Płać kartą mądrze każdego dnia i w pakietach Złotym i Platynowym otrzymuj zwrot części wydanych pieniędzy.
  • Zobacz szczegóły

    1. Zwrot za zakupy w internecie – 2% wydatków miesięcznie wróci na Twoją kartę

    • do 20 zł miesięcznie w pakiecie Złotym czyli do 240 zł rocznie, 
    • do 30 zł miesięcznie w pakiecie Platynowym czyli do 360 zł rocznie.
       

    2.  Zwrot wydatków za przejazdy autostradami – 5% wydatków miesięcznie wróci na Twoją kartę 

    • do 20 zł miesięcznie czyli do 240 zł rocznie.

    Zwrot za przejazdy autostradami dotyczy pakietu Platynowego.
     

Korzyści dla podróżujących w pakiecie Złotym i Platynowym zyskujesz bezpłatne saloniki lotniskowe Flight Delay Pass w przypadku opóźnienia lotu oraz ubezpieczenie podróżne.
Pieniądze na co tylko chcesz masz dostęp do limitu kredytowego od 2000 zł do 100 000 zł (w zależności od zdolności kredytowej).
Ubezpieczenia zakupów i transakcji internetowych
  • Zobacz szczegóły

    W każdym pakiecie zyskasz w PZU SA ochronę towarów, za które zapłaciłeś kartą oraz zwrot kosztów za zakupy opłacone kartą w internecie, jeśli nie otrzymasz zamówionego towaru, będzie on wadliwy lub niezgodny z zamówieniem (po spełnieniu warunków określonych w OWU).

RRSO 9,92%
Karta z recyklingu nie generuje nowych odpadów, jest wykonana w 99% z PVC z recyklingu.
Karta Kredytowa z Żubrem zdalnie jeśli jesteś klientem naszego banku Kartę Kredytową z Żubrem zamówisz w bankowość elektronicznej Pekao24/PeoPay w sekcji Oferty lub przez telefon dzwoniąc na infolinię banku.
Kupuj teraz, płać później z przyznanego limitu karty skorzystasz bez odsetek nawet do 58 dni (dotyczy transakcji bezgotówkowych).
Odjazdowa loteria PeoPay! Spełnij warunki opisane w regulaminie loterii i graj o wspaniałe nagrody! Zgłoś się do loterii do 2.10.2022 r.

Na duże plany - pożyczka bez prowizji! RRSO 9.9%

Promocja do 31.08.2022 r. dla nowych i obecnych klientów banku, którzy nie mają pożyczki gotówkowej w Banku Pekao S.A. od 1.01.2022 r.

Prowizja 0%
RRSO 9,9%
Pożyczka od 1000 zł do 250 000 zł na dowolny cel
Dodatkowo możesz odłożyć spłatę rat o 3 miesiące1 Jeśli skorzystasz z karencji, to zaczniesz spłatę rat po 3 miesiącach od otrzymania pożyczki.
Spłata do 36 miesięcy
Pieniądze nawet w jeden dzień od podpisania umowy
Pożyczka zdalnie - bez wychodzenia z domu
  • Zobacz szczegóły

    Jeśli masz konto i korzystasz z bankowości elektronicznej Pekao24, wniosek o pożyczkę złóż w serwisie internetowym Pekao24 , aplikacji PeoPay lub na infolinii - poczekaj na pozytywną decyzję kredytową, a dokumenty zaakceptuj w Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay.

    Jeśli masz konto osobiste, a nie masz dostępu do bankowości elektronicznej Pekao24, aktywuj usługę bez wizyty w oddziale.

    Dowiedz się więcej

Opłacanie rachunków domowych

Polecenie zapłaty

  • Poleceniem zapłaty zapłacisz za: prąd, gaz, wodę, telefon komórkowy i inne powtarzające się płatności ze zmienną kwotą.
  • Utworzenie i wykonanie usługi polecenia zapłaty są bezpłatne
  • Więcej czasu dla siebie i bliskich - nie tracisz czasu na stanie w kolejkach, wypisywanie druków przelewów.
  • Wygoda - płatności są regulowane automatycznie.
  • Terminowość - nie trzeba pilnować terminów płatności jeśli na rachunku są zapewnione środki na realizację polecenia zapłaty.
  • Bezpieczeństwo - przelewy realizowane są systemem ELIXIR, co minimalizuje możliwość powstania błędów, zdarzających się podczas zlecania przelewów ręcznie.
  • Kontrola płatności - w przypadku wątpliwości związanych z daną płatnością, możesz w ciągu 8 tygodni (56 dni kalendarzowych) od momentu obciążenia rachunku wystąpić o jej zwrot.

Na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, dostawca usługi np. zakład energetyczny, operator telefonu komórkowego, pobiera okresowe należności z Twojego konta w ramach zapłaty za świadczone usługi.

Zlecenie stałe

  • Zleceniem stałym zapłacisz za: abonament za Internet, abonament za telewizję kablową, czynsz za mieszkanie, czesne za studia i inne powtarzające się płatności ze stałą kwotą.
  • Oszczędność czasu - nie tracisz go na powtarzające się przelewy.
  • Wygoda - nie musisz pamiętać o comiesięcznych płatnościach.
  • Pewność dokonania przelewów w ustalonym terminie.
  • Minimalna kwota zlecenia stałego wynosi 1 zł.

Przekazujesz do Banku informację, żeby określonego dnia przelewał konkretną kwotę na wskazany przez Ciebie rachunek.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję