Tarcza finansowa PFR - Duże firmy i korporacje - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Zapoznaj się z informacjami dotyczącymi Tarczy Finansowej PFR

 



← powrót

 

Warto wiedzieć
 

  • Dokumenty dostarczone przez Ciebie do Idea Banku S.A. w ramach Tarczy Finansowej PFR zostały przeniesione do Banku Pekao S.A. i nie musisz ich ponownie dostarczać. 
  • Dotychczasowy postęp związany z umorzeniem otrzymanej przez Twoją firmę subwencji finansowej zostanie zachowany i będzie kontynuowany w Banku Pekao S.A.
  • Nie zmienił się numer konta bankowego, na który trzeba spłacać nieumorzoną część subwencji.
  • Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi Tarczy Finansowej na stronie: 
    www.pekao.com.pl/info/tarcze-finansowe-pfr.html 

 

  • Obsługę Tarczy Finansowej 1.0 i 2.0 przenieśliśmy z Idea Cloud do bankowości elektronicznej PekaoBiznes24.
  • Serwis umorzeniowy Tarczy Finansowej PFR 1.0 i 2.0 zachowa dotychczasową formę. Zmieni się tylko sposób dojścia do serwisu:
    • bankowość elektroniczna PekaoBiznes24 – Wnioski / Kafel PFR.
  • Dokumenty związane z Tarczą PFR (dotychczas dostępne w „Centrum Informacji – Wiadomości” w Idea Cloud, m.in. wniosek o subwencję, czy decyzja do wniosku o subwencję) udostępnimy w PekaoBiznes24 na Twoje życzenie na podstawie dyspozycji ogólnej, którą złożysz w tym serwisie.
  • Przekazywanie umocowań do Tarczy 1.0 i 2.0
    • Aktualnie trwa proces zbierania pełnomocnictw w Tarczy Finansowej PFR 1.0 od klientów, którzy nie dopełnili tego obowiązku w terminie i zostali wezwani przez PFR do pilnego dostarczenia dokumentów. Dokumenty te można dostarczyć do Banku Pekao S.A. w formie opisanej na stronie: www.pekao.com.pl/info/tarcza-pfr.
    • Proces umocowań dla Tarczy Finansowej PFR 2.0 został zakończony. Bank nie przyjmuje już dokumentów w tej sprawie.
  • Reklamacje dotyczące Tarczy Finansowej – PFR w terminach oraz na zasadach określonych w Regulaminie programu Tarczy Finansowej dopuszcza składanie zgłoszeń wyjaśniających. W tym celu musisz złożyć, u swojego doradcy bankowego, pismo podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy (podpis odręczny lub kwalifikowany).
  • Jeżeli masz pytania związane z obsługą Tarczy Finansowej PFR w Banku Pekao S.A.:
    • zadzwoń na bezpłatną infolinię: 800 103 103 (Infolinia jest czynna codziennie w godz. 7.00-22.00),
    • wyślij e-mail na adres: tarczafinansowa@pekao.com.pl (obsługa e-maili odbywa się w dni robocze w godz. 9.00-17.00).

 

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi. Po migracji zapraszamy również do szerokiej sieci naszych oddziałów, których lista dostępna jest na stronie:
Placówki i bankomaty - Bank Pekao S.A.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję