Będę korzystać z Pekao24 - Informacje o migracji - Bank Pekao S.A.

Zapoznaj się z informacjami dot. korzystania z nowego serwisu

 



← powrót

 

Firmy korzystają w Banku Pekao S.A. z bankowości internetowej Pekao24 albo PekaoBiznes24. Informację o serwisie, do którego przenieśliśmy produkty Twojej firmy (Pekao24 czy PekaoBiznes24) już do Ciebie wysłaliśmy – przeczytaj e-mail z 18/19.10.2021 r.

Na tej stronie znajdziesz informacje o bankowości elektronicznej Pekao24. Informacje o bankowości elektronicznej PekaoBiznes24 znajdziesz tutaj.

 

Warto wiedzieć

  • Jeśli Twoja firma przed migracją korzystała z usług Idea Banku S.A. oraz  Banku Pekao S.A.:
    • produkty przeniesione z Idea Banku S.A. są widoczne w systemach Banku Pekao S.A. oddzielnie od dotychczasowych produktów w Banku Pekao S.A. (osobne loginy/identyfikatory);
    • jeśli chcesz w bankowości internetowej Pekao24 widzieć pod jednym loginem produkty Banku Pekao S.A. i produkty przeniesione z Idea Banku S.A. złóż dyspozycję u doradcy w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

W piątek, 19.11.2021 r. po godz. 16.00

  • Wszystkie elektroniczne serwisy przejęte z Idea Banku S.A. – bankowość elektroniczna Idea Cloud, aplikacja mobilna i bankowość telefoniczna zostały wyłączone. Nie zrealizujesz dyspozycji zarówno w bankowości elektronicznej Idea Cloud, aplikacji mobilnej, jak i na infolinii przejętej z Idea Banku S.A.
  • Integracja Idea Cloud z Chmurą Faktur oraz Chmury Faktur z usługami Tax Care została wyłączona. Zalogować się do Chmury Faktur będzie możesz tylko bezpośrednio na stronie www.chmurafaktur.pl, a do usług Tax Care tylko bezpośrednio w aplikacji udostępnionej przez Tax Care S.A. lub następcę prawnego tej spółki.
  • Przelewy zlecone w serwisie Idea Cloud lub aplikacji mobilnej 19.11.2021 r. po godz. 12.00 zostały przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym, tj. 22.11.2021 r., w systemach Banku Pekao S.A.

Od 21.11.2021 r.

  • Dostęp do rachunków firmy zyskasz, logując się do bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay, zależnie od tego, z którego serwisu będziesz korzystać (przeczytaj e-mail z 18/19.11.2021 r.).

Dostęp do swoich produktów zyskasz przez bankowość internetową Pekao24 www.pekao24.pl i aplikację PeoPay.

Twój login do bankowości elektronicznej i aplikacji PeoPay to login z Idea Cloud poprzedzony ib (małe litery, bez znaków specjalnych). Jeśli do tej pory Twój login to 12345678, to wprowadź login ib12345678

 

  •   Idea Cloud > Pekao24
  •   Aplikacja Idea Banku > Aplikacja PeoPay

 

 

Bankowość internetowa Pekao24

 

Jak zalogować sie do bankowości internetowej Pekao24 na www.pekao24.pl po raz pierwszy

 

Krok 1:

 

 

Użyj swojego loginu z Idea Banku S.A. poprzedzając go literami ib (małe litery, bez znaków specjalnych) np. jeśli do tej pory Twój login to „12345678”, to do bankowości internetowej Pekao24 będziesz się logować, używając loginu ib12345678

 

 

Krok 2:

 

 

Ponieważ będziesz logować się po raz pierwszy zweryfikujemy Twoją tożsamość, wysyłając jednorazowe hasło logowania na numer telefonu.

 

 

Krok 3:

Jeśli weryfikacja będzie prawidłowa, ustalisz:

hasło do logowania do bankowości internetowej Pekao24, którego będziesz używać podczas kolejnych logowań,

PIN do aplikacji PeoPay (ustalisz w tej aplikacji),

PIN do usługi TelePekao (zapamiętaj go, bo jest konieczny, abyśmy mogli Cię obsłużyć na infolinii Banku Pekao S.A.).

 

Jeśli nie pamiętasz swojego loginu do Idea Cloud – możesz go odzyskać do 31.12.2021 r. za pomocą formularza dostępnego na stronie:
 www.ideabank.pl/odzyskiwanie-danych.

Po pierwszym prawidłowym zalogowaniu się do bankowości internetowej Pekao24 poznasz swój numer klienta w Banku Pekao S.A. Za pomocą tego numeru będziesz logować się do bankowości internetowej Pekao24. JJest on również niezbędny do kontaktu z infolinią Banku Pekao S.A. Numer klienta znajdziesz w sekcji Mój profil.

W bankowości internetowej Pekao24 znajdziesz:

  • aktualne produkty
  • numery Twoich rachunków
  • historię Twoich operacji od 1 stycznia 2020 r. - Jeśli potrzebujesz zachować historię starszych operacji pobierz ją przed 19 listopada br. w formie pliku PDF – z bankowości Idea Cloud.
  • wyciągi historyczne, z transakcjami realizowanymi na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych od 1 stycznia 2020 r. do 20 listopada 2021 r.
  • zlecenia stałe i polecenia zapłaty
  • dokumenty, umowy, aneksy – będą dostępne w bankowości elektronicznej Pekao24 w sekcji e-Dokumenty
  • wiadomości rozpoczęte z Idea Bankiem przez bankowość elektroniczną Idea Cloud lub aplikację mobilną – będą dostępne w bankowości elektronicznej Pekao24 w sekcji Wiadomości
  • listę zapisanych odbiorców

 

 

Jak działa bankowość internetowa Pekao24?

 

 

Zapoznaj się z przewodnikiem po Pekao24 dla firm. Pobierz plik

 

 

Jakie możliwości daje bankowość internetowa Pekao24?

 

Dostęp do konta na każdym urządzeniu

Serwis automatycznie dopasuje się do ekranu dowolnego urządzenia, dzięki temu możesz wygodnie korzystać z konta także na telefonie i tablecie.

Obsługa pod jednym logowaniem

rachunków indywidualnych i firmowych.

Dostęp wielu użytkowników

do obsługi rachunków firmowych.

Twoje finanse

Lista operacji zawiera wszystkie transakcje na kontach i kartach, które posiadasz w naszym banku.

Analiza finansowa

Możesz przeglądać wpływy i wydatki pogrupowane na kategorie, np. dom, rachunki, zdrowie.

Odzyskiwanie hasła

Zdalne odzyskiwanie hasła do logowania do bankowości elektronicznej Pekao24 bez konieczności kontaktu z konsultantem infolinii lub placówką banku.

Zobacz
Szybki przelew Express Elixir

za jego pomocą możesz przelać pieniądze ze swojego rachunku prowadzonego w złotówkach na rachunek odbiorcy w innym banku krajowym, codziennie z wyjątkiem przerwy między 3.00 a 3.30 w nocy.

Zobacz
Kantor Pekao24 24/7

Wymienisz waluty po preferencyjnym kursie.

Zobacz
Wybór płatności

Wybór wszystkich poleceń przelewów wraz z listą Twoich odbiorców i nadchodzącymi płatnościami w jednym miejscu.

Dyspozycje i zaświadczenia online

szybko i wygodnie zlecisz wybrane dyspozycje i wnioski oraz pobierzesz zaświadczenia.

Usługa Autopay

zapłacisz automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.

Zobacz
Limity

Z łatwością możesz kontrolować limity kart i płatności.

Karta debetowa

Zamówisz kartę debetową do istniejącego rachunku.

Działalność gospodarcza

Otworzysz konto dla prowadzonej działalności gospodarczej.

Płatności za faktury i rachunki

za pomocą Qlips.

Zobacz
Przelewy do Urzędu Skarbowego

Zlecisz polecenie przelewu do urzędu skarbowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy.

Otwarta bankowość

Masz konto w innym banku? Dodaj je do serwisu internetowego Pekao24 i sprawdzaj saldo swoich rachunków w jednym miejscu.

Dowiedz się więcej

 

 

Filmy instruktażowe

 

 

 

 Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna Idea Banku S.A. została zastąpiona aplikacją PeoPay Banku Pekao S.A.

 

 

Jakie możliwości daje aplikacja PeoPay?

 

Szybki dostęp do salda rachunku

Możesz sprawdzić saldo przed zalogowaniem się do aplikacji (Aby ustawić, zaloguj się do aplikacji PeoPay i wybierz Więcej -> Ustawienia -> widok salda przed zalogowaniem i wybierz kwotowy lub procentowy sposób prezentacji salda, następnie zatwierdź operację).

Logowanie i zatwierdzanie przelewów

oraz płatności odciskiem palca (do kwoty 120 zł).

Przelewy

W aplikacji PeoPay wykonasz przelewy na dowolne rachunki oraz doładowania telefonów. Możesz także wysłać przelew na telefon Blik na podstawie numeru telefonu odbiorcy (również na rachunek w innym banku).

Płatności telefonem

Dzięki aplikacji PeoPay zapłacisz telefonem, podobnie jak kartą w sklepie lub w internecie - z Apple Pay, Google Pay lub kodem BLIK. Możesz również płacić zegarkiem dzięki Garmin Pay i Fitbit Pay. Dowiedz się więcej o Google Pay, Apple Pay, BLIK.

Zobacz
Wielowalutowość

będąc za granicą możesz płacić zbliżeniowo aplikacją z rachunków walutowych (EUR, USD, GBP, CHF). Gdy zbliżysz telefon do terminala aplikacja rozpozna walutę transakcji i obciąży właściwy rachunek.

Wymiana walut online 24h/7

Wymieniaj waluty po atrakcyjnych kursach bez wychodzenia z domu.

Zobacz
Analiza wydatków

Prezentacja Twoich wydatków w podziale na kategorie.

Notowania

W nowej wersji aplikacji możesz korzystać z dostępu do notowań giełdowych z rynku GPW, NewConnect i indeksów polskich.

Usługa Autopay

Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay.

Zobacz
Szybki kontakt z bankiem.

Zapoznaj się z Przewodnikiem po PeoPay.

 

 

Jaki zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay?

Krok 1:

 

 

Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ.

 

 

 

 

 

Krok 2:

 

 

W polu przeznaczonym na numer klienta lub nazwę użytkownika wprowadź swój login z Idea Cloud, poprzedzając go literami ib (małe litery, bez znaków specjalnych).
Np. jeśli do tej pory Twój login to 12345678, to wprowadź login ib12345678.

 

 

 

Krok 3:



Wpisz swój numer PESEL.

 

  ✔ Jeśli nie masz numeru PESEL możesz wprowadzić numer dowodu osobistego, paszportu lub karty pobytu.

 

 

 

 

Krok 4:

 

 

Wpisz tymczasowy PIN, który wysłaliśmy Ci SMS-em.

 

 

 

 

 

Krok 5:

 

Ustaw hasło do Pekao24.
Będziesz się nim logować do serwisu internetowego Pekao24 i przy aktywacji aplikacji PeoPay.

 

Hasło musi składać się przynajmniej z: 8 znaków, 1 wielkiej litery, 1 małej litery i 1 cyfry.

 

 

Krok 6:

 

 

Wprowadź kod aktywacyjny, to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

 

 

 

 

Krok 7:

 

 

Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay.

 

Aby Twój PIN był bezpieczny, nie używaj:
prostych do wpisania kombinacji (np. 1478)
identycznych cyfr (np. 7777)

 

 

 

Jeśli Twoja firma przed migracją korzystała z usług Idea Banku S.A. oraz Banku Pekao S.A.

  • produkty przejęte z Idea Banku S.A., będą widoczne w systemach Banku Pekao S.A. oddzielnie, za pomocą osobnego logowania. Zyskaj do nich dostęp po zalogowaniu się do bankowości internetowej Pekao24 loginem wykorzystywanym przez Ciebie do logowania w Idea Cloud, poprzedzonym literami ib (małe litery, bez znaków specjalnych).
  • w aplikacji PeoPay możesz mieć dostęp tylko do rachunków aktywnych w ramach jednego loginu, dla którego aktywowano aplikację.
  • jeśli chcesz w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay widzieć pod jednym loginem produkty Banku Pekao S.A. i produkty przejęte z Idea Banku S.A., złóż dyspozycję u doradcy w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.

 

 

Filmy instruktażowe

 

 

 

Pliki do pobrania

Przewodnik po Aplikacji PeoPay

Pobierz plik

Przewodnik po nowym serwisie Pekao24

Pobierz plik

Wykaz funkcji serwisów

Pobierz plik

Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

Pobierz plik

 

Masz pytanie?

Zajrzyj do sekcji pytania i odpowiedzi.
Zapraszamy również do szerokiej sieci naszych oddziałów, których lista dostępna jest na stronie:
Placówki i bankomaty - Bank Pekao S.A.

 

← powrót
 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję