Problemy z logowaniem

Wskazówki, które mogą Ci pomóc

  • Jak mogę odblokować dostęp do Pekao24?

    • Jeśli zablokowany jest TYLKO JEDEN SERWIS PEKAO24 (np. internetowy) – zaloguj się poprawnie do serwisu telefonicznego.

      W tym celu przygotuj dane do  logowania:

      • numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
      • PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)

      PIN do Pekao24 mogłeś:

      • otrzymać SMS-em (ważny 48 h od wygenerowania), a następnie zmienić na swój własny numer lub
      • otrzymać listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych) lub
      • ustanowić w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).

      Jeśli zablokowane są WSZSTKIE SERWISY PEKAO24 i posiadasz PIN do Pekao24 – skontaktuj się z konsultantem pod numerem 42 68 38 232 lub 801 365 365.

      W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie.

  • Nie mam numeru klienta

    • Do Pekao24 logujesz się numerem klienta i hasłem maskowanym. Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy oraz na umowie o otwarcie konta lub Umowie świadczenia usług maklerskich.

      Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 42 683 82 32. Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00). Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant poda Ci Twój numer klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
  • Nie pamiętam hasła do logowania

    • Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, konsultant infolinii będzie mógł zresetować Twoje hasło i wygenerować dla Ciebie nowy PIN startowy. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00‑20:00).

      Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w Oddziale. Doradca w Oddziale wygeneruje dla Ciebie nowy PIN startowy, na podstawie którego ustanowisz nowe hasło do Pekao24. W razie potrzeby pomoże również w pierwszym logowaniu.
  • Nie mam hasła do logowania

    • Jeżeli znasz swój PIN do serwisu telefonicznego Pekao24 zadzwoń na infolinię Banku, a konsultant będzie mógł zresetować Twoje hasło. Po jego resecie zaloguj się do Pekao24 PINem i ustanów nowe hasło do logowania.

      Jeżeli nie pamiętasz PIN do logowania do serwisu telefonicznego, zapraszamy do dowolnego Oddziału Banku.
       
  • Nie pamiętam PIN-u do Pekao24

    • Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24, w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’.  Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi Cię przez proces utworzenia nowego numeru PIN. Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).

      Jeżeli nie możesz zalogować się do Pekao24, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A. W trosce o bezpieczeństwo Twoich środków nie możemy danych do logowania wygenerować bez Twojej wizyty w Oddziale.

      Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 42 683 82 32

      Kontakt z konsultantem infolinii Domu Maklerskiego 800 105 800 lub 22 591 22 00

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję