Płać automatycznie za przejazd autostradą dzięki usłudze Autopay!

Bank nie jest stroną umowy o usługę Autopay, choć umożliwia Ci zawarcie umowy o Autopay z Autopay Mobility Sp. z o.o. w swojej usłudze bankowości elektronicznej Pekao24: serwisie internetowym i aplikacji PeoPay. Na podstawie Twojej zgody rozliczymy Twoje opłaty za korzystanie z Autopay na podstawie informacji, które otrzymamy z Autopay Mobility Sp. z o.o.

Jak to działa:
Jeśli uaktywnisz usługę, Autopay zidentyfikuje Twój pojazd na podstawie tablic rejestracyjnych, automatycznie otworzy bramki i pobierze opłaty z rachunku który wskażesz.
Oszczędź sobie czasu na stanie w kolejkach do bramek. Wygodnie i szybko zapłacisz za przejazd!
Nie masz aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
![]() |
![]() |
Jak aktywować usługę w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24?
- Na Autostradzie A1 AmberOne (płatny odcinek Toruń-Gdańsk) kieruj się do bramek oznaczonych symbolem AmberGO.
- Na autostradzie A4 Katowice - Kraków kieruj się do bramek oznaczonych znakiem czarnej kamery na żółtym tle.
Jeśli zjeżdżasz z autostrady A1 i A4, również wybieraj bramki, na których zobaczysz symbole automatycznej identyfikacji. System automatycznie pobierze opłatę z rachunku, który wskażesz przy aktywacji usługi podczas dodawania pojazdu.
Definicję usługi bankowości elektronicznej znajdziesz tutaj .
-
Pytania i odpowiedzi
-
-
Czym jest i do czego mogę użyć usługi Autopay?
-
Autopay to usługa świadczona przez Autopay Mobility Sp. z o.o., która umożliwia szybkie i automatyczne płatności za przejazdy AmberOne Autostradą A1 przez bramki oznaczone AmberGO lub Autostradą A4 Katowice-Kraków przez bramki oznaczone znakiem czarnej kamery na żółtym tle.
-
-
Czy korzystanie z usługi Autopay jest darmowe?
-
Tak. Jedyny koszt to opłata za przejazd autostradą. Opłata jest tej samej wysokości, co w przypadku płatności tradycyjnymi środkami.
-
-
Czy usługa Autopay działa na wszystkich bramkach na autostradzie?
-
System działa na wszystkich bramkach oznaczonych szyldem AmberGO na AmberOne Autostradzie A1 (odcinek Gdańsk-Toruń) oraz bramkach oznaczonych znakiem czarnej kamery na żółtym tle na Autostradzie A4 Katowice-Kraków.
Na A4 Katowice-Kraków, w przypadku omyłkowego wjazdu na nieoznakowaną bramkę, można również zapłacić za przejazd przy użyciu usługi Autopay, zgłaszając taki zamiar inkasentowi, który uruchomi system.
-
-
Na jakim odcinku AmberOne Autostrady A1 działa Autopay?
-
Autopay działa na wszystkich bramkach i węzłach AmberOne Autostrady A1 na odcinku z Nowej Wsi do Rusocina, w obu kierunkach. Bramki oznaczone są symbolem AmberGO.
-
-
Na jakim odcinku Autostrady A4 Katowice-Kraków działa Autopay?
-
System działa na trasie Brzęczkowice-Balice, w obu kierunkach. Żeby skorzystać z Autopay, należy wybrać bramkę oznaczoną symbolem czarnej kamery na żółtym tle.
-
-
Czy aplikacja mobilna PeoPay musi być włączona podczas przejazdu przez bramki?
-
Nie. Po uzupełnieniu danych pojazdu, wybraniu rachunku do płatności, zaakceptowaniu regulaminu usługi AutoPay i wyrażeniu zgód dotyczących świadczenia tej usługi - możesz wylogować się z aplikacji. Podróżując autostradą nie musisz mieć ze sobą nawet telefonu, na którym zainstalowana jest aplikacja Banku z Autopay.
Bramki otworzą się automatycznie po zidentyfikowaniu pojazdu po numerach rejestracyjnych przez system kamer ulokowanych w punkcie poboru opłat. Płatność dokona się w tle - zostanie pobrana automatycznie z rachunku bankowego, który wskazałeś przy dodawaniu pojazdu.
W przypadku Autostrady A4 Katowice-Kraków, połowa opłaty zostanie pobrana po wjeździe, a druga połowa po wyjeździe. W przypadku AmberOne Autostrady A1, cała opłata zostanie pobrana w momencie zjazdu przez bramkę AmberGO.
-
-
Czy w Autopay mogę mieć konto firmowe z flotą aut?
-
Tak, system umożliwia założenie zarówno konta indywidualnego, jak i firmowego ważne jest, aby posiadać dostęp do serwisu internetowego Pekao24 lub PeoPay.
-
-
Jak usunąć konto i wycofać dane z systemu Autopay zgodnie z RODO?
-
Możesz wykonać to bezpośrednio w aplikacji Pekao24 lub PeoPay lub skontaktować się mailowo z centrum pomocy Autopay (kontakt@autopay.pl), które pomoże Ci całkowicie usunąć konto i wszelkie dane z systemu.
-
-
Czym jest Autopay Mobility Sp. z o.o. dostarczająca usługę Autopay?
-
Autopay Mobility Sp. z o.o. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.
Posiada certyfikat PCI DSS i działa zgodnie z normą ISO 27001. Dostarczane rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i GIODO.
-
-
Czy moje dane przekazywane do Autopay Mobility Sp. z o.o. w ramach usługi Autopay są bezpieczne?
-
Tak, Autopay Mobility Sp. z o.o. to spółka technologiczno-finansowa. Firma jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Posiada certyfikat PCI DSS i działa zgodnie z normą ISO 27001, co daje gwarancje bezpieczeństwa wykonywania płatności. Rozwiązania Blue Media spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i GIODO.
-
-
Jak mogę uzyskać dostęp do usługi Autopay i automatycznie opłacać przejazdy autostradami?
-
Dostęp do usługi dla klientów Banku Pekao SA jest możliwy poprzez Pekao24 oraz aplikację mobilną PeoPay.
-
-
Jak mogę skontaktować się z call center jeśli nie mogę skorzystać z usługi Autopay za pośrednictwem Pekao24 lub w aplikacji PeoPay?
-
W każdej chwili możesz skorzystać ze wsparcia Centrum Pomocy Autopay zapewnianego przez Autopay Mobility Sp. z o.o. Wystarczy, że napiszesz na: kontakt@autopay.pl lub zadzwonisz pod numer: (58) 760 48 44.
Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-22:00 oraz w sobotę i niedzielę w godzinach 8:00-16:00.
W sprawie problemów z serwisem internetowym Pekao24 lub aplikacją PeoPay prosimy o kontakt z infolinią Banku Pekao S.A. pod numerem telefonu (22) 59 12 232 lub 801 365 365
-
-
Co daje mi dostęp do aplikacji Autopay w mojej bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A.?
-
Nie musisz instalować kolejnej aplikacji w swoim telefonie. Korzystając z PeoPay możesz nie tylko zarejestrować się w usłudze Autopay ale też uzyskać dostęp do usług oferowanych przez Autopay Mobility Sp. z o.o. w ramach Autopay: dodać pojazd, wskazać rachunek z którego będą pobierane opłaty za przejazdy oraz kontrolować swoje wszystkie płatności za przejazd a także pobierać faktury. Korzystając z usługi Autopay nie musisz w innych aplikacjach podawać danych swojej karty płatniczej czy przechodzić dodatkowej weryfikacji.
-
-
Zgubiłem telefon. Czy mogę wciąż korzystać z Autopay?
-
Tak. System zidentyfikuje numery rejestracyjne Twojego pojazdu i na ich podstawie podniesie szlaban. Płatność zostanie pobrana automatycznie w momencie zjazdu z autostrady bramką oznaczoną AmberGO/Autopay (A1) lub symbolem czarnej kamery na żółtym tle (A4). Pieniądze zostaną pobrane ze wskazanego przez Ciebie rachunku w Banku Pekao SA.
-
-
Dlaczego moja płatność za przejazdy przechodzi przez firmę Blue Media?
-
Blue Media S.A. jest firmą, która stworzyła i świadczy usługę Autopay a także obsługuje rozliczenia pomiędzy autostradą a Tobą.
-
-
Czy w trakcie przejazdu przez AmberOne Autostradę A1 mogę usunąć numer rachunku lub pojazd?
-
Nie. Opcja usunięcia pojazdu, bądź rachunku jest zablokowana do chwili zakończenia przejazdu i uregulowania opłaty.
Jeśli wjechałeś przez dedykowaną bramkę, a na wyjeździe zapłaciłeś standardowo, to pojazd będzie można usunąć po upływie 48h od wjazdu.
-
-
Jak odbywa się przejazd przez bramki AmberGO na AmberOne Autostradzie A1?
-
Jeżeli masz dodany pojazd i wybrany rachunek do płatności, możesz korzystać z płatności automatycznych za przejazd na wszystkich bramkach i wszystkich węzłach na trasie Nowa Wieś–Rusocin, w obu kierunkach. Wystarczy, że na wjeździe i zjeździe powoli podjedziesz do bramek oznaczonych AmberGO, a szlaban się podniesie.
-
-
Jak odbywa się przejazd przez bramki na Autostradzie A4 Katowice - Kraków?
-
Jeżeli masz dodany pojazd i wybrany rachunek do płatności, możesz korzystać z płatności automatycznych na trasie Brzęczkowice-Balice, w obu kierunkach. Wystarczy, że wolno podjedziesz do bramki oznaczonej symbolem czarnej kamery na żółtym tle, a szlaban się podniesie. Opłata zostanie pobrana automatycznie w chwili rozpoznania pojazdu, połowa na bramce wjazdowej, a druga połowa na bramce wyjazdowej z autostrady.
-
-
Jak długo system przechowuje w pamięci wjazd zarejestrowanego pojazdu na AmberOne Autostradzie A1?
-
Automatyczna identyfikacja miejsca wjazdu pojazdu jest ważna tak samo, jak identyfikacja na podstawie biletu, a więc przez 48 godzin od momentu przekroczenia bramki wjazdowej oznaczonej napisem AmberGO (A1).
-
-
Czy na AmberOne Autostradzie A1 będą bramki przeznaczone wyłącznie dla użytkowników Autopay?
-
Tak, na AmberOne Autostradzie A1 są bramki przeznaczone wyłącznie dla kierowców korzystających z automatycznego systemu płatności AmberGO. Takie bramki oznaczone są symbolem AmberGO i dodatkowo: na wjeździe przekreślonym symbolem biletu, a na zjeździe przekreślonym symbolem inkasenta.
-
-
Czy dla płatności przy pomocy Autopay na Autostradzie A4 Katowice-Kraków przeznaczona jest osobna bramka?
-
Użytkownikom Autopay dedykowane są trzy, specjalnie oznakowane bramki na każdym placu poboru opłat – dwie skrajne lewe oraz trzecia, licząc od prawej strony. Jedna z nich – skrajna lewa - przeznaczona jest wyłącznie dla płatności automatycznych Autopay i A4Go. Zapłacić za przejazd przy użyciu Autopay można również na pozostałych bramkach, zgłaszając taki zamiar inkasentowi, który uruchomi system.
-
-
Do tej pory skrajna lewa bramka na A4 Katowice-Kraków była przeznaczona przede wszystkim dla użytkowników A4 Go. Czy wraz z wprowadzeniem Autopay to się zmieniło?
-
Nie, dwa skrajne lewe pasy na każdym z placów poboru opłat są przeznaczone do obsługi płatności Autopay oraz tych realizowanych poprzez urządzenie pokładowe A4Go.
-
-
Kiedy system będzie dostępny na innych autostradach, np. na A2?
-
Cały czas firma Autopay Mobility Sp. z o.o. pracuje nad pojawieniem się usługi także na innych płatnych odcinkach autostrad w Polsce. Informacje o zmianach w ofercie będą pojawiać się na bieżąco.
-
-
Co jeśli szlaban się nie podniesie na wjeździe, mimo że mam wszystko skonfigurowane poprawnie?
-
Niestety może się zdarzyć sytuacja, że kamera nie rozpozna numeru rejestracyjnego pojazdu. Wówczas należy postąpić następująco:
- na A1 - pobrać tradycyjny bilet i opłacić przejazd przy wyjeździe za pomocą karty płatniczej lub gotówki (środki nie zostaną pobrane przez Autopay);
- na A4 Katowice-Kraków - poinformować inkasenta, że jest się użytkownikiem systemu Autopay, a szlaban zostanie podniesiony na podstawie wskazanych tablic rejestracyjnych (opłata za przejazd zostanie pobrana za pośrednictwem Autopay).
-
-
Co jeśli szlaban nie podniesie się na wyjeździe z AmberOne Autostrady A1?
-
W tej sytuacji wystarczy, że poinformujesz inkasenta o tym, że korzystasz z usługi Autopay, aby na wyjeździe szlaban podniósł się poprawnie. Inkasent na podstawie Twoich tablic rejestracyjnych doda informację o Twoim wyjeździe z autostrady.
-
-
Co, jeśli szlaban nie podniesie się na wyjeździe z AmberOne Autostrady A1, a bramka jest bezobsługowa (bez inkasenta)?
-
Niestety czasem taka sytuacja może mieć miejsce, gdy system kamer nie rozpozna Twojej tablicy poprawnie. W tej sytuacji wciśnij przycisk SOS i poczekaj na inkasenta. Inkasent na podstawie Twoich tablic rejestracyjnych doda informację o Twoim wyjeździe z autostrady.
-
-
Jak skorzystać z Autopay na Autostradzie A4 Katowice-Kraków pomiędzy godzinami 1:00-5:00 rano?
-
W tych godzinach pasy wyłącznie dla płatności automatycznych Autopay i A4Go są nieczynne (pali się czerwony krzyżyk). Są jednak dostępne dodatkowe, oznakowane i otwarte pasy, na których można płacić zarówno tradycyjnymi metodami, jak i automatycznie - za pośrednictwem usługi Autopay.
-
-
Czy można przejechać z usługą Autopay na Autostradzie A4 Katowice-Kraków na nieoznakowanych pasach?
-
Tak, na nieoznakowanych pasach też można przejechać z Autopay. Jednak wtedy należy podać inkasentowi numer rejestracyjny i poinformować, że chcesz dokonać opłaty automatycznej z użyciem usługi Autopay.
-
-
Aktualna lista państw, w których dokonanie rejestracji pojazdu uprawnia do przejazdu na danej autostradzie.
-
Autostrada AmberOne Autostrada A1: Polska, Niemcy, Czechy, Dania, Szwecja, Niderlandy, Wielka Brytania
Autostrada A4: Państwa Członkowskie Unii Europejskiej, Ukraina
-
-
Czy z jednego konta może korzystać kilka samochodów?
-
Tak. Za pośrednictwem serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay) można dodać kilka pojazdów, do których można wskazać różne lub te same rachunki w Banku Pekao S.A.
-
-
Jakim samochodem mogę przejeżdżać?
-
W systemie Autopay możesz dodać pojazd z kategorii od 1 do 5 (z wyłączeniem motocykli):
- Kategoria 1 - Pojazd o dwóch osiach, bez podwójnych kół, nieciągnący przyczepy.
- Kategoria 2 - Pojazd o dwóch osiach, z których przynajmniej na jednej zamocowano podwójne koła.
- Kategoria 2A - Pojazd posiadający łącznie więcej niż dwie osie, bez podwójnych kół.
- Kategoria 3 - Pojazd lub zespół pojazdów o trzech osiach, które posiadają podwójne koła na przynajmniej jednej osi.
- Kategoria 4 - Pojazd lub zespół pojazdów o więcej niż trzech osiach, które posiadają podwójne koła na przynajmniej jednej osi.
- Kategoria 5 - Pojazd lub zespół pojazdów nie mieszczące się w kategoriach od 1 do 4, w szczególności pojazdy nienormatywne określone w przepisach Prawo o Ruchu Drogowym.
-
-
Czy podróżując motocyklem mogę korzystać z Autopay?
-
Niestety nie. Aktualnie system obsługuje wszystkie pojazdy z kategorii 1 - 5, za wyjątkiem motocykli.
-
-
Czy mogę wjechać z przyczepką?
-
Tak. Pamiętaj, aby przy dodawaniu pojazdu w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay wybrać poprawną kategorię. Nie musisz rejestrować samej przyczepki. W serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji PeoPay możesz też szybko zmienić kategorię pojazdu.
-
-
Mam nowy samochód - jak zmienić dane w systemie Autopay?
-
Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay i wejdź w zakładkę Płatności a następnie Zarządzanie płatnościami. W sekcji Automatyczne płatności za autostrady użyj przycisku Dodaj pojazd.
Jeśli chcesz usunąć stary pojazd odnajdź go na liście i po wejściu w szczegóły pojazdu przejdź do Ustawień. Na dole znajduje się opcja Usuń pojazd.
-
-
W przypadku dodania samochodu w jednym koncie Autopay, nie można dodać go na innym. Dlaczego?
-
Pojazd powinien zostać dodany do konta właściciela pojazdu. W przypadku dodania pojazdu na wielu kontach, obciążenie konta nie mogłoby odbyć się automatycznie.
Jeżeli jedziesz samochodem, który został dodany do systemu Autopay przez kogoś innego, wciąż możesz skorzystać z automatycznej płatności. System kamer rozpozna rejestracje pojazdu i podniesie szlaban.
Jeżeli wiesz, że pojazd jest objęty systemem Autopay, ale chcesz dokonać tradycyjnej płatności, musisz poprosić właściciela pojazdu o jego dezaktywowanie w systemie.
-
-
Czy kilka osób może mieć dodany ten sam samochód?
-
Nie. Wprowadzenie numeru rejestracyjnego samochodu w systemie uniemożliwi wprowadzenie go ponownie na innym urządzeniu z aplikacją lub za pośrednictwem serwisu internetowego.
Pamiętaj jednak, że podczas przejazdu przez bramki nie musisz mieć ze sobą telefonu z aplikacją Autopay. Jeżeli ktoś z Twojej rodziny lub znajomych skorzysta z Twojego samochodu i przejedzie przez bramki objęte systemem Autopay - płatność zostanie pobrana z Twojego rachunku. Rejestr wszystkich płatności znajdziesz po zalogowaniu się do serwisu internetowego Pekao24 lub PeoPay. W każdej chwili możesz wyłączyć obsługiwanie autostrad - wówczas użytkownik Twojego samochodu będzie musiał samodzielnie wnieść opłatę.
-
-
Czy i jak mogę otrzymać fakturę?
-
Aby otrzymać fakturę, należy uzupełnić dane do faktury w zakładce Faktury za przejazdy - Ustawienia. Po wykonanym przejeździe faktura jest w zakładce Faktury za przejazdy.
Możesz samodzielnie zdecydować jak często ma być wystawiana faktura: jednorazowo, po każdym przejeździe lub zbiorczo, raz na miesiąc (faktura wystawiana jest około 15-ego dnia kolejnego miesiąca).
-
-
Czy dostanę fakturę mailem?
-
Faktury są dostępne w serwisie internetowym Pekao24 oraz PeoPay - w zakładce Faktury za przejazdy.
-
-
Mój poprzedni przejazd nie został opłacony. Czy mogę skorzystać ponownie z usługi Autopay?
-
Pamiętaj o tym, aby na rachunku znajdowały się środki do opłacenia przejazdu. Zapewni to możliwość opłacenia przejazdu od razu po jego zakończeniu. W innym przypadku kolejne przejazdy, aż do czasu uregulowania należności, mogą zostać zablokowane.
-
-
W jakiej sytuacji mogę otrzymać zwrot płatności za przejazd?
-
Opłata za przejazd zostanie zwrócona, jeżeli została pobrana nieprawidłowa kwota lub gdy opłata za przejazd została pobrana podwójnie. Środki zostaną zwrócone na Twój rachunek bankowy.
-
-
Kiedy pobierana jest opłata za przejazd AmberOne Autostradą A1?
-
Opłata za przejazd AmberOne Autostradą A1 pobierana jest automatycznie po zakończonym przejeździe, kiedy bramki zamkną się za pojazdem.
Lista wykonanych przejazdów wraz ze statusem płatności znajduje się w zakładce Płatnosci następnie Zarządzanie płatnościami po wejściu w szczegóły pojazdu w Pekao24 lub PeoPay.
W przypadku wątpliwości co do pobranej opłaty, prosimy o kontakt z centrum pomocy na adres e-mail: kontakt@autopay.pl.
-
-
Kiedy pobierana jest opłata za przejazd na autostradzie A4 Katowice-Kraków?
-
Opłata za przejazd autostradą A4 Katowice-Kraków pobierana jest w następujący sposób: pierwsza połowa - automatycznie po rozpoznaniu pojazdu przy wjeździe na dedykowaną bramkę oraz druga połowa - przy zjeździe z autostrady. Lista wykonanych przejazdów wraz ze statusem płatności znajduje się w zakładce Płatności następnie Zarządzanie płatnościami po wejściu w szczegóły pojazdu w serwisie internetowym Pekao24 lub PeoPay.
W przypadku wątpliwości co do pobranej opłaty, prosimy o kontakt z centrum pomocy na adres e-mail: kontakt@autopay.pl.
-
-
Gdzie mogę sprawdzić wysokość opłat na obsługiwanych autostradach?
-
Wysokość opłat sprawdzisz w cennikach: AmberOne Autostrada A1 oraz A4 Katowice-Kraków.
-
-
Czy opłata zostanie pobrana, jeżeli posiadam aplikację i wjadę dedykowaną bramką, a szlabany będą otwarte zgodnie z poleceniem ministra w celu usprawnienia ruchu?
-
W sytuacji, gdy wjechało się na autostradę dedykowaną bramką, a bramki zostały otwarte zgodnie z poleceniem ministra, opłata nie zostanie pobrana, ponieważ system będzie wyłączony.
-
-
Czy mogę skorzystać z systemu Autopay nie wskazujac rachunku bankowego i zapłacić za przejazd przelewem?
-
W celu skorzystania z przejazdu w ramach usługi Autopay należy przejść przez cały proces rejestracji w PeoPay, podpinając preferowany rachunek bankowy do płatności dla danego pojazdu. Należność za przejazd pobrana zostanie automatycznie po identyfikacji przejazdu przez dedykowane bramki.
-
-
Blue Media pobrała środki z rachunku, mimo że nie podróżowałem po autostradzie. Co teraz?
-
Proszę sprawdzić, czy z samochodu, którego dane zostały zarejestrowane w usłudze Autopay nie korzystała inna osoba. W przypadku przekroczenia bramek płatniczych zintegrowanych z usługą Autopay przez użytkownika samochodu, którego numer rejestracyjny został już wcześniej zapisany w Autopay - nastąpi ich automatyczne podniesienie, a opłata zostanie pobrana. Taki przypadek może wystąpić, gdy użytkownik doda do usługi Autopay np. samochód z wypożyczalni czy samochód służbowy, którym mogą podróżować także inni kierowcy. Jeżeli żadna z wyżej opisanych sytuacji nie miała miejsca, prosimy o kontakt na adres: kontakt@autopay.pl, Blue Media S.A.; zweryfikuje czy numer rejestracyjny nie został błędnie rozpoznany. Jeżeli tak się stało - pobrane środki zostaną zwrócone.
-
-
Czy opłata zostanie pobrana i w jakiej wysokości, jeśli wjazd nastąpi przez inną bramkę niż bramka objęta systemem Autopay?
-
Na AmberOne Autostradzie A1, w przypadku, gdy pojazd wjechał przez tradycyjną bramkę, należy pobrać bilet i uiścić opłatę przy wyjeździe z autostrady. System nie zidentyfikuje pojazdu, który wjechał tradycyjną bramką.
W przypadku A4 Katowice-Kraków należy zgłosić inkasentowi, jaką metodą chcemy uiścić opłatę.
-
-
Jaka jest relacja między Autopay Mobility Sp. z o.o. a Bankiem Pekao S.A. w kontekście usługi Autopay? Za co odpowiada Blue Media S.A., a za co bank?
-
Usługa Autopay jest świadczona przez Autopay Mobility Sp. z o.o., która za nią odpowiada.
Bank Pekao S.A. udostępnia swoim klientom w aplikacji PeoPay możliwość zawarcia umowy o usługę Autopay z Autopay Mobility Sp. z o.o., przekazuje do Autopay Mobility Sp. z o.o. oświadczenia klientów związane z Autopay składane w serwisie internetowym Pekao24 lub w aplikacji PeoPay i na podstawie zgody klienta oraz dyspozycji otrzymanej od Blue Media S.A. przelewa środki za korzystanie z usługi Autopay z rachunku klienta na rachunek Autopay Mobility Sp. z o.o. Bank nie ponosi jednak odpowiedzialności za wykonanie usługi Autopay.PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A.
-
-
-