Bankowość Telefoniczna

Serwis jest dostępny całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Szeroki zakres dostęnych funkcji.
Możliwość odblokowania serwisów Pekao24

Bankowość telefoniczna jest częścią bankowości elektronicznej. Konsultanci są do Twojej dyspozycji całą dobę 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:

  • 801 365 365* - połączenie w ramach połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych,
  • 42 683 82 32* - dla klientów korzystających z telefonów komórkowych, stacjonarnych lub z zagranicy.

Możesz z ich pomocą sprawdzić salda rachunków i ostatnie operacje, zlecić przelew krajowy i zagraniczny na dowolny rachunek, doładowanie, sprawdzić kursy walut, otwierać i zamykać lokaty, ustanawiać, modyfikować i usuwać zlecenia automatycznej spłaty zadłużenia rachunku karty kredytowej, zmieniać limity transakcyjne, metodę autoryzacji, zamówić nowy PIN do Pekao24 oraz zablokować karty płatnicze.

Konsultant pomoże również w odblokowaniu serwisów bankowości elektronicznej Pekao24, jeśli zablokowałeś ją wprowadzając złe hasło.

Aby skorzystać z serwisu telefonicznego:

  • Zadzwoń pod numer 801 365 365 lub 42 683 82 32 (opłata za połączenie według cennika operatora).
  • Na klawiaturze telefonu wybierz 2, aby przejść do serwisu transakcyjnego.
  • Wprowadź numer klienta.
  • Zatwierdź #
  • Wprowadź PIN
  • Zatwierdź #

Po dokonaniu autoryzacji uzyskasz informację o saldzie oraz wysokości dostępnych środków na rachunku podstawowym. Aby wykonać inne operacje postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi przez lektora.

Jeżeli korzystasz  z usług Domu Maklerskiego Pekao otrzymujesz dostęp do rachunku inwestycyjnego w serwisie automatycznym całodobowo albo za pośrednictwem konsultantów infolinii DM, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, pod numerami telefonów:

  • 800 105 800 – połączenie bezpłatne, dostępne dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych,
  • 22 591 22 00 – dla klientów korzystających z telefonów komórkowych, stacjonarnych lub z zagranicy.

Pełny zakres funkcji dostępnych w serwisie telefonicznym znajduje się w Wykazie funkcji serwisów.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję