loader

16.10.2025

Zmiana operatora doładowań

 

Od 29.10.2025 r. doładowania telefonów na kartę zlecane w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i PeoPay Kids będą realizowane przez Autopay Sp. z o.o.

W związku z tym wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostaną usunięte z dniem 29.10.2025 r.

Od 29.10.2025 r. będzie można ponownie zapisać doładowania cykliczne z realizacją przez nowego operatora.

 

Aby otrzymać fakturę za doładowanie telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:

  1. Wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl 
  2. Wiadomość powinna zawierać:
    - numer telefonu, który został doładowany,
    - datę doładowania,
    - kwotę doładowania,
    - numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
    - dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem:
    1) Osoba fizyczna:
    - imię i nazwisko,
    - adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
    2) Firma:
    - pełna nazwa firmy,
    - adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
    - numer NIP.

W przypadku doładowań zleconych po 28.10.2025 r. fakturę możesz zamówić na https://faktury.autopay.pl/.