16.10.2025
Zmiana operatora doładowań
Od 29.10.2025 r. doładowania telefonów na kartę zlecane w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i PeoPay Kids będą realizowane przez Autopay Sp. z o.o.
W związku z tym wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostaną usunięte z dniem 29.10.2025 r.
Od 29.10.2025 r. będzie można ponownie zapisać doładowania cykliczne z realizacją przez nowego operatora.
Aby otrzymać fakturę za doładowanie telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:
- Wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl
- Wiadomość powinna zawierać:
- numer telefonu, który został doładowany,
- datę doładowania,
- kwotę doładowania,
- numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
- dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem:
1) Osoba fizyczna:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
2) Firma:
- pełna nazwa firmy,
- adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
- numer NIP.
W przypadku doładowań zleconych po 28.10.2025 r. fakturę możesz zamówić na https://faktury.autopay.pl/.