05.06.2023

Złoty Laur Konsumenta 2023 za usługi bankowe bez wychodzenia z domu. Dziękujemy za zaufanie!

Możliwości jakie daje bankowość elektroniczna Banku Pekao S.A. zostały nagrodzone Złotym Laurem Konsumenta 2023 w XIX edycji plebiscytu Lauru Klienta/Lauru Konsumenta.
Wyróżnienie w tym konkursie otrzymują te usługi i produkty, które podczas sondażu internetowego i telefonicznego otrzymają najwięcej wskazań konsumentów. Podczas tegorocznej edycji ankietowani odpowiadali między innymi na pytanie, który bank uważają za najlepszy pod względem świadczonych usług umożliwiających korzystanie z banku online bez wychodzenia z domu i który polecają innym. Najwięcej wskazań otrzymał Bank Pekao S.A. za możliwości jakie daje serwis internetowy Pekao24 oraz aplikacja PeoPay.

Bank Pekao S.A. stawia na rozwój procesów w kanałach cyfrowych. Klienci już od kilku lat korzystają z możliwości zdalnej obsługi: zakładają konta, wnioskują o nowe produkty i usługi, składają dyspozycje online. 

„Jednym z najważniejszych filarów strategii rozwoju banku jest dążenie do tego, żeby klient mógł najważniejsze dla niego sprawy załatwiać zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na procesy samoobsługi i systematycznie wdrażamy nowe rozwiązania, ułatwiające bankowanie naszym klientom. To wyróżnienie po raz kolejny pokazuje, że klienci doceniają zmiany w  bankowości elektronicznej.” mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych.

Plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta weryfikuje popularność produktów oraz usług z ponad 300 kategorii. Ankietowani podczas wywiadów telefonicznych i internetowych oddają jeden głos na ulubiony produkt, usługę lub markę. Podczas wywiadów telefonicznych odpowiedzi są spontaniczne, czyli respondenci nie mają listy podpowiedzi. W przypadku sondażu internetowego preferencje konsumentów sprawdzane są w krótkich ankietach.  

Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta organizowany jest od 2004 roku i pokazuje,  które marki cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Organizatorem akcji jest redakcja Stron Biznesu dodatku promocyjno-informacyjnego ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. 
 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję