


Instytucja Roku* to badanie realizowane przez firmę Moje Bankowanie. Projekt skupia się na sprawdzaniu jakości obsługi klienta w sektorze bankowym, a jego podstawowym celem jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, aby sprostać stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom wymagających klientów.
W ramach badania oceniono 10 banków i przeanalizowane 16 czynników wpływających na satysfakcję i jakość obsługi. Klienci byli zainteresowani m.in. poznaniem oferty private banking z zakresu możliwości ulokowania swoich środków, codziennego bankowania, z ukierunkowaniem na rozwiązania walutowe oraz dostępność usług związanych z codzienną obsługą.
W tegorocznej fali badania odnotowaliśmy najwyższy wynik uzyskany w trzyletniej historii rankingu w kategorii Bankowość Prywatna. Byliśmy lepsi od konkurencji w aż 10 kategoriach:
- chęć ponownego spotkania z tym samym doradcą,
- wizerunek doradcy,
- przedstawienie funkcjonalności i atutów karty kredytowej,
- przekazanie informacji o kosztach i ograniczeniach oferty,
- zrozumiała prezentacja,
- ciekawy sposób prezentacji,
- postawa sprzedażowa,
- zaangażowanie,
- poczucie obsługi przez eksperta,
- chęć skorzystania z oferty private w tym banku.
Dodatkowo, bardzo wysoko oceniano nasze nowe placówki, co również znacząco wpłynęło na tegoroczne wyniki i zwycięstwo w rankingu.