CyberRescue
Uzyskaj dostęp do całodobowej pomocy w tematach cyberbezpieczeństwa oraz otrzymuj powiadomienia o bieżących zagrożeniach i metodach działania oszustów.
Kiedy możesz liczyć na pomoc CyberRescue?
Gdy ktoś przejmie Twoje konta w mediach społecznościowych
Jeśli oszukano Cię w sieci
Otrzymałeś podejrzany mail lub SMS
Gdy dostaniesz informację o wycieku Twoich danych
Jeśli obawiasz się, że załącznik ma wirusa i ktoś mógł wykraść Twoje dane
Zgubisz albo ktoś ukradnie Ci telefon, na którym miałeś prywatne zdjęcia luba dane
CyberRescue - Twoja obrona w cyfrowym świecie. Włącz pomoc ekspertów 24/7.
cyberPEKAO – znak, który chroni.
Jak włączyć usługę CyberRescue w serwisie internetowym Pekao24?
Po zalogowaniu do serwisu Pekao24, wybierz zakładkę Oferty i wnioski, a następnie e-Usługi.
Kliknij w kafel Wsparcie ekspertów bezpieczeństwa.
Zapoznaj się z treścią zgody na przedstawienie oferty bezpłatnej pomocy w tematach bezpieczeństwa.
Zaakceptuj ją i kliknij Zapisz.
Przeczytaj najważniejsze informacje na temat usługi CyberRescue.
Wybierz Aktywuj usługę.
Sprawdź dane w formularzu.
Podstawiamy tu Twój adres e-mail i numer telefonu, które mamy w bazie. Jeśli dane są niepoprawne lub niepełne przejdź do zakładki Twoje dane w Profilu i zaktualizuj je. Następnie wróć do aktywacji usługi CyberRescue.
Przeczytaj wymagane zgody i oświadczenia, potwierdź zapoznanie się z nimi.
Kliknij Dalej.
Usługa CyberRescue została włączona.
Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz potwierdzenie aktywacji usługi od CyberRescue.
-
Pytania i odpowiedzi
-
Ile kosztuje usługa CyberRescue?
Dla klientów Pekao usługa CyberRescue jest bezpłatna.
-
Jak mogę zapisać się do usługi CyberRescue?
Kliknij przycisk „Aktywuj usługę”, a następnie wypełnij formularz i zaznacz zapoznanie się z regulaminem i odpowiednie zgody. Po wysłaniu formularza otrzymasz informację od CyberRescue na podany adres mailowy.
-
Jakie dane są potrzebne, żeby aktywować usługę?
Żeby aktywować usługę wystarczy Twoje imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres mailowy. Pomagamy Ci wypełnić formularz podstawiając Twoje dane, które mamy u nas.
-
Czy CyberRescue będzie miało dostęp do moich danych bankowych?
Nie, CyberRescue otrzyma jedynie te dane, które są widoczne w formularzu zapisu, który wysyłasz podczas aktywacji usługi.
-
Dlaczego usługę świadczy CyberRescue, a nie bank?
W banku chronimy Twoje dane i pieniądze w bankowości elektronicznej.
CyberRescue to firma, która zajmuje się Twoim bezpieczeństwem poza bankiem, np. na portalach aukcyjnych czy w sklepach internetowych. Z tego powodu to właśnie ta firma świadczy tę usługę.
-
Czym jest usługa CyberRescue?
CyberRescue to pomoc specjalistów w sytuacjach zagrożeń w internecie – np. gdy ktoś próbuje ukraść Twoje dane w mediach społecznościowych lub oszukać Cię przez fałszywą stronę. Dodatkowo otrzymujesz ostrzeżenia o aktualnych zagrożeniach w sieci, dzięki czemu możesz ich uniknąć.
-
Kiedy mogę skorzystać z pomocy CyberRescue?
Zespół CyberRescue działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Możesz skontaktować się z nami przez telefon, e-mail, Messenger lub SMS – zawsze wtedy, gdy coś Cię zaniepokoi w internecie.
-
W jakich sytuacjach CyberRescue mi pomoże?
CyberRescue pomoże m.in. gdy:
- ktoś podszywa się pod Ciebie w sieci,
- ktoś przejął Twoje konta w mediach społecznościowych,
- trafił do Ciebie podejrzany SMS lub e-mail,
- jesteś ofiarą oszustwa internetowego (np. fałszywy sklep, konkurs, oferta pracy).
-
Czy muszę znać się na cyberbezpieczeństwie, żeby korzystać z usługi?
CyberRescue jest po to, żeby nie musieć samodzielnie szukać informacji i porad. Eksperci wszystko Ci wyjaśnią prostym językiem i pokierują krok po kroku, dlatego nie trzeba znać się na cyberbezpieczeństwie.
-