Bilety komunikacji miejskiej i opłaty parkingowe w aplikacji PeoPay

Bilety komunikacji miejskiej są już dostępne w aplikacji PeoPay. Sprawdź, jak łatwo kupisz bilet bez potrzeby szukania drobnych, automatu czy sklepu. Potrzebujesz telefonu z zainstalowaną na nim aplikacją PeoPay i odpowiedniej kwoty na swoim rachunku w naszym banku – tak, to takie proste! 

 

 

Jak kupić bilet komunikacji miejskiej:

Krok 1:

Zaloguj się do aplikacji PeoPay i kliknij w menu Więcej, a następnie wybierz z opcji Bilety komunikacyjne.

Krok 2:

Jeśli wybierasz funkcję po raz pierwszy należy najpierw aktywować usługę Skycash - zaakceptować regulamin serwisu Skycash oraz wybrać rachunek, z którego będą pobierane opłaty za bilet i zatwierdzić wybraną metodą autoryzacji.

Krok 3:

Wyświetli się dostępna lista miast, wybierasz to, w którym chcesz kupić bilet. Potem wybierasz bilet, który Cię interesuje i klikasz KUP BILET. Możesz też dodać bilet do ulubionych klikając w symbol serca.

Krok 4:

Wybierasz liczbę biletów i zatwierdzasz wybór klikając na przycisk KUP BILET. Przechodzisz do podsumowania zakupu i klikasz POTWIERDŹ.

Krok 5:

Zakupiony bilet będzie dostępny w menu Bilety komunikacyjne. Wystarczy, że pokażesz kod podczas kontroli w środku transportu. Pamiętaj, że w niektórych miastach bilet należy jeszcze dodatkowo skasować – skanując kod QR, który znajdziesz wewnątrz autobusu, tramwaju lub przy bramkach wejściowych do metra.

Lista miast, w których możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z aplikacją PeoPay.

Usługa Bilety komunikacyjne dostępna jest dla klientów z umową o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.
  
Opcja dostępna jest w aplikacji PeoPay w wersji od 4.6.0 na Android i od 4.7.0 na iOS.

Z naszą aplikacją PeoPay nie musisz już szukać parkomatu lub martwić się, że czas parkowania minął, a Ty nie jesteś jeszcze w samochodzie. Znajdź tylko miejsce do parkowania, a resztę zrobi za Ciebie aplikacja PeoPay. 

 

 

Jak kupić bilet parkingowy:

Krok 1:

Zaloguj się do aplikacji PeoPay i kliknij w menu więcej, a następnie wybierz z opcji Opłaty Parkingowe.

Krok 2:

Jeśli wybierasz funkcję po raz pierwszy należy najpierw aktywować usługę Skycash - zaakceptować regulamin i Politykę prywatności serwisu Skycash. W tym momencie zawierasz umowę ze SkyCash S.A. o świadczenie usług opisanych w akceptowanym regulaminie. Należy też wybrać rachunek, z którego będą pobierane opłaty za parkingi i zatwierdzić wybraną metodą autoryzacji. Pojawią się ekrany z informacja o usłudze.

Krok 3:

Teraz wybierz przycisk Dodaj pojazd, a następnie wpisz numer rejestracyjny i nazwę pojazdu.

Krok 4:

W celu zaparkowania pojazdu wybierz pojazd z listy i kliknij przycisk Parkuj.

Krok 5:

Teraz wybierz miasto, w którym chcesz zaparkować i strefę parkingową lub parking.

Krok 6.

Wybierasz preferowaną metodę parkowania – START/STOP lub Na CZAS. Pamiętaj – jeśli nie wiesz ile czasu zajmie Ci postój wybierz metodę START/STOP. Zatwierdź przyciskiem dalej, sprawdź podsumowanie i kliknij przycisk Parkuj.

Krok 7.

Zawsze możesz zakończyć parkowanie wcześniej klikając na przycisk ZAKOŃCZ PARKOWANIE i nastąpi rozliczenie kwoty za parkowanie.

 

Odbierz darmową naklejkę w wybranym oddziale naszego banku. Wystarczy zostawić ją za szybą pojazdu, jako oznaczenie, że korzystasz z parkowania w aplikacji.  Naklejkę możesz też pobrać tutaj  i wydrukować w domu. 

Lista miast, w których możesz skorzystać z parkowania za pomocą aplikacji PeoPay

Opcja dostępna jest w aplikacji PeoPay w wersji od 4.9.0 na Android i od 4.13.0 na iOS.

Nie masz aplikacji PeoPay? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
 

  • Jak okazać bilet do kontroli?

    • Podczas kontroli wejdź do aplikacji PeoPay w menu Bilety komunikacyjne, kliknij na aktywny bilet w przycisk SZCZEGÓŁY . Kontroler zależnie od miasta zeskanuje kod QR specjalnym urządzeniem lub sprawdzi pozostałe parametry biletu.
  • Kto jest dostawcą tej usługi?

    • Usługę świadczy SkyCash Poland S.A. Akceptując regulamin usługi SkyCash zawierasz z tym podmiotem umowę o zakup biletu . Bank nie jest stroną tej umowy – umożliwia Wam jedynie zawarcie wspomnianej umowy. Dlatego wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi zakupu biletu należy składać do SkyCash. Natomiast reklamacje dotyczące samej aplikacji PeoPay należy składać do banku.
  • Jak poprawnie oznakować pojazd?

    • W wybranych oddziałach banku możesz odebrać bezpłatną naklejkę do oznaczenia pojazdu.

      Jeśli nie masz naklejki wystarczy zostawić za szybą kartkę z napisem „mobiParking”, wydrukować winietę dostępną w aplikacji PeoPay w szczegółach pojazdu lub pobrać naklejkę z naszej strony. 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję