BLIK W APLIKACJI PEOPAY

Z BLIKiem w aplikacji PeoPay możesz dokonać:

  • płatności w terminalu POS w sklepie (290 000 sklepów w całej Polsce)
  • płatności  w sklepach internetowych
  • darmowej wypłaty z 19 000 bankomatów (w tym Pekao)*

a to wszystko bez użycia karty.

*Oferta dotyczy klientów indywidualnych i Mikrofirm i jest ważna do 31.12.2018 r.

Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android.
Dla telefonów z systemem iOS usługa będzie dostępna od 19.06.2018.


 

Regulamin BLIK icon (277 kB)

Krok 1.

Krok 1.

Wybierz BLIK jako metodę płatności w internecie lub poinformuj sprzedawcę w sklepie. Następnie kliknij BLIK w aplikacji, by zobaczyć 6-cyfrowy kod.

Krok 2.

Krok 2.

Wpisz kod BLIK na klawiaturze terminala płatniczego przy kasie lub na stronie sklepu internetowego.

Krok 3.

Krok 3.

Potwierdź w aplikacji PeoPay transakcję kodem PIN. Do 200 zł możesz potwierdzić transakcję odciskiem palca lub skanem twarzy (Face ID), w zależności od funkcji w telefonie. Gotowe!

Krok 4.

Krok 4.

Potwierdzenie transakcji otrzymasz w aplikacji PeoPay.

Krok 1.

Krok 1.

W bankomacie Banku Pekao S.A. wybierz
WYPŁATA BLIK/PEOPAY

Krok 2.

Krok 2.

Uruchom aplikację PeoPay i wybierz opcję "BLIK", by zobaczyć 6-cyfrowy kod. Kod ważny jest  2 minuty. Wygenerowany kod wpisz w bankomacie.

Krok 3.

Krok 3.

Potwierdź w aplikacji PeoPay transakcję kodem PIN. Do 200 zł możesz potwierdzić transakcję odciskiem palca lub skanem twarzy (Face ID), w zależności od funkcji w telefonie. Gotowe!

Krok 4.

Krok 4.

Potwierdzenie wypłaty otrzymasz w aplikacji, a pieniądze z bankomatu.

Zakupy w sklepie internetowym mogą być jeszcze szybsze. Jak to zrobić?

 

Krok 1. W sklepie internetowym zrób przynajmniej jedną transakcję kodem BLIK.

Krok 2. Po udanej transakcji aplikacja zapyta Cię, czy od tej pory chcesz płacić w tym sklepie lub za pomocą używanej właśnie przeglądarki internetowej bez przepisywania kodu.

Krok 3. Jeśli zaakceptujesz tę propozycję, to przy następnych transakcjach w tym sklepie za pomocą używanej właśnie przeglądarki internetowej kod BLIK nie będzie wymagany.

Pamiętaj! Dodane sklepy i przeglądarki internetowe w każdej chwili możesz usunąć lub dodać ponownie.

 
     

Czy płatności za pomocą BLIK są za darmo?

Płatności BLIK są bezpłatne dla wszystkich Klientów korzystających z aplikacji PeoPay. 

Z jakich bankomatów mogę wypłacić pieniądze za darmo?

Pieniądze wypłacisz za darmo ze wszystkich bankomatów w Polsce z logo BLIK, w tym Banku Pekao S.A., w ramach oferty specjalnej obowiązującej do 31.12.2018 r.

Czy transakcje za pomocą BLIK są bezpieczne?

Każda transakcja za pomocą BLIK wymaga wygenerowania jednorazowego kodu BLIK w aplikacji PeoPay, a następnie potwierdzenia jej w telefonie za pomocą PINu lub biometrii. Jednorazowy kod BLIK jest ważny 2 minuty, po tym czasie należy wygenerować nowy kod.

Pamiętaj, że bezpieczeństwo zależy także od Ciebie. Dlatego przestrzegaj zasad wskazanych w regulaminie i w otrzymanym od banku dokumencie określającym reguły bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej.

Na jakich telefonach dostępne są płatności BLIK?

Płatności BLIK są dostępne dla telefonów z systemem operacyjnym Android.
Dla telefonów z systemem iOS usługa będzie dostępna od 19.06.2018.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK w przypadku klientów indywidualnych?

Limity na transakcje przy płatnościach BLIK dla klientów indywidualnych są wspólne dla wszystkich transakcji aplikacją PeoPay.

Standardowy limit dzienny na wypłaty i na płatności to 1000 zł (200 zł dla osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych - np. dzieci powyżej 13 roku życia).

Limit dziennych płatności można zwiększyć do 10 000 zł (do 1 000 zł w przypadku osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych).

Limit dziennych wypłat można zwiększyć do 3 000 zł (do 500 zł w przypadku osób o ograniczonej zdolności do czynności prawnych).

Ustawienia limitów możesz w dowolnej chwili zmienić w PeoPay > Ustawienia > Płatności > Limity PeoPay.

Czy mogę dokonać przelewu na numer telefonu do użytkownika BLIK w innym banku tzw. P2P?

Jeszcze nie. Bank pracuje nad takim rozwiązaniem. O nowej funkcjonalności poinformujemy na stronie banku.
Toolbox
   Zapamiętane skróty
kontakt