Przelew na telefon w PekaoBiznes24

Pieniądze u odbiorcy indywidualnego w kilka sekund!

Chcesz szybko przelać środki osobie fizycznej – klientowi, kontrahentowi czy pracownikowi firmy? Zdarzają się rozliczenia jednorazowe lub nieregularne albo nowi odbiorcy płatności, których numerów rachunków bankowych jeszcze nie znasz?
Idealnie sprawdzi się przelew na telefon, który możesz zlecić w systemie bankowości elektronicznej PekaoBiznes24. 
Usługa jest przydatna m.in. do wypłaty różnego rodzaju świadczeń, przelewania zaliczek, rozliczania reklamacji czy zwrotów.
 

Pojedynczy przelew do 10 000 zł

Liczba przelewów jest dowolna

Ponad 7 milionów potencjalnych odbiorców indywidualnych

Odbiorcą przelewu może być osoba fizyczna, która ma w swojej bankowości elektronicznej aktywowaną możliwość przyjmowania przelewów na telefon (BLIK)

Natychmiastowa płatność

Średni czas uznania rachunku odbiorcy to kilka sekund od wysłania przelewu i wykonania księgowania na rachunku zleceniodawcy

Możliwość zlecania przelewu 24/7

Zlecenia są przyjmowane w trybie 24/7 z wyłączeniem przerwy technicznej między 3:00 a 3:30 rano każdego dnia

Minimalny zakres potrzebnych danych odbiorcy

Do wykonania przelewu wystarczy imię, nazwisko i numer telefonu, który pełni rolę unikalnego identyfikatora odbiorcy płatności (nie trzeba znać numeru jego rachunku bankowego)

Usługa przydatna w różnych rodzajach działalności

Przelew na telefon można wysyłać do klientów detalicznych przedsiębiorstwa lub instytucji, kontrahentów-osób fizycznych oraz do pracowników firmy

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.