Trezor - nowy typ wrzutni skarbca nocnego
Trezor – typ wrzutni skarbca nocnego udostępniany klientom Banku Pekao SA, umożliwiający obsługę wpłat zamkniętych, zapewniający wpłaty z uznaniem na rachunku:
- po przeliczeniu w firmie liczącej, na tożsamych zasadach jak we wrzutni skarbca nocnego – by korzystać z nowego urządzenia wymagane jest odebranie w placówce banku nowej karty do trezora (w miejsce dotychczasowych kluczy/akcesoriów),
- natychmiastowym, przed przeliczeniem (do wysokości przyznanego limitu, o ile klient taki posiada) na podstawie wpłaty z uprzednio przygotowanym eBDW, które można wygenerować:
- w bankowości internetowej banku PekaoBiznes24, lub
- na dedykowanej stronie: Bankowy dowód wpłaty - Bank Pekao S.A.- aby móc korzystać z tego trybu konieczne jest podpisanie aktualizacji umowy z Bankiem, wymiana akcesoriów na nowe oraz przygotowanie każdej wpłaty w oparciu o wspomniane powyżej eBDW.
Wpłaty w Trezorze to:
- księgowanie 24/7 na rachunki rzeczywiste do kilku minut po dokonaniu wpłaty – dla klientów księgowanych przed przeliczeniem; a na rachunki wirtualne w oparciu o sesje Pekao Collect;
- wygodne dokonywanie wpłat za pomocą karty magnetycznej i kodu QR;
- intuicyjna i bezpieczna obsługa urządzenia;
- możliwość zlecania wpłat:
- w PekaoBiznes24 i wygenerowanie eBDW z kodem QR, lub
- przygotowanie eBDW za pomocą generatora kodów QR udostępnianego na dedykowanej stronie banku; - możliwość śledzenia statusu wpłaty dla zleceń składanych za pośrednictwem PekaoBiznes24.
Aby korzystać z nowego urządzenia należy odebrać z placówki banku kartę magnetyczną. Kartę będzie mogła odebrać osoba:
- wskazana w uprzednio złożonym w banku ‘wykazie osób przekazujących pakiety’,
- dysponująca kluczem do dotychczas zainstalowanej wrzutni skarbca nocnego,
- dysponująca upoważnieniem do odbioru karty magnetycznej.
Listę aktywnych urządzeń można znaleźć na stronie: Placówki i bankomaty - Bank Pekao S.A. w sekcji placówki z wrzutnią / wrzutnia z księgowaniem 24/7.
Pliki dla klienta:
- Klient – Instrukcja obsługi Trezora dla Klienta Banku Pekao S.A.
- Klient – Trezor One Pager
- Klient – Trezor – Jak poprawnie wypełnić BDW – Instrukcja dla Klienta
- Wpłacający – Instrukcja obsługi Trezora Banku Pekao S.A.
Lista aktualnych placówek banku, w których najbliższym czasie planujemy uruchomić trezor obrazuje poniższa tabela:
W przypadku pytań do dyspozycji pozostaje zarówno doradca jak również dla Klientów:
nieposiadających PekaoBiznes24:
- Infolinia Klienta Biznesowego: 519 299 900; e-mail Infolinia@pekao.com.pl dla segmentu 04-05
- Zespół Wsparcia - BusinessLine: 519 299 902; e-mail: business.line@pekao.com.pl dla segmentu 06-07
posiadających PekaoBiznes24:
- Infolinia PekaoBiznes24: 519 299 900; e-mail: pb24@pekao.com.pl dla segmentu 04-05
- Infolinia PekaoBiznes24: 519 299 901; e-mail: pekaobiznes24@pekao.com.pl dla segmentu 06-07