05.03.2018

Bank Pekao S.A. przystąpił do Programu Polska Bezgotówkowa

Bank Pekao S.A. przystąpił do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa”. Teraz przedsiębiorcy, którzy przez ostatni rok nie akceptowali kart, będą mogli otrzymać terminal za darmo oraz przez 12 miesięcy nie zapłacą żadnych opłat za przyjmowanie płatności bezgotówkowych.

Dzięki przystąpieniu do Programu, Bank Pekao S.A. będzie mógł zaoferować firmom możliwość bezpłatnego korzystania z terminali przez  12 miesięcy . Oferta skierowana jest przede wszystkim do mikro i małych przedsiębiorców, którzy nigdy nie akceptowali płatności kartowych bądź nie posiadali takiej możliwości przez ostatnie 12 miesięcy. Program „Polska Bezgotówkowa”  to wspólna inicjatywa wydawców kart, agentów rozliczeniowych, organizacji płatniczych, Związku Banków Polskich i Ministerstwa Rozwoju.

- Bank Pekao S.A. od lat wspiera rozwój płatności bezgotówkowych w Polsce. Robimy to dwutorowo. Z  jednej strony rozwijając sieć akceptacji kart udostępniając terminale w tysiącach sklepów, łącznie z największą siecią detaliczną w kraju, czy angażując się w inicjatywy wspierające obrót bezgotówkowy takie jak Program Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego, z drugiej zaś wprowadzamy innowacyjne produkty kartowe oraz płatności mobilne. Chcemy znacząco przyczynić się do rozwoju płatności bezgotówkowych w kraju – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.

Przedsiębiorcy, którzy spełniają kryteria i podpiszą umowę z Bankiem Pekao S.A., przez 12 miesięcy nie poniosą żadnej opłaty za akceptację kart. Oznacza to, że nie zapłacą opłat za dzierżawę terminali, przy czym ich liczba w firmie nie może przekroczyć trzech. Nie zapłacą również prowizji od obrotu bezgotówkowego, pod warunkiem, że obrót na każdy terminal nie przekroczy kwoty 100 tys. PLN.

To nie pierwszy raz, kiedy Bank Pekao S.A. znacząco przyczynia się do rozwoju płatności bezgotówkowych. Historycznie Bank Pekao S.A. był pierwszym bankiem, który w latach ’90 wprowadził na rynek karty płatnicze. Od 1993 roku bank był też agentem rozliczeniowym. Natomiast w ostatnich latach Bank Pekao wprowadził terminale do największej sieci sklepów detalicznych w kraju. Bank jako pierwszy w kraju wydał innowacyjną kartę wielowalutową, która w Polsce umożliwia płacenie w złotówkach, a za granicą w walucie danego kraju. Również jako pierwszy w kraju i jeden z pierwszych banków w Europie wprowadził płatności zbliżeniowe HCE (PeoPay), dzięki którym można płacić smartfonem we wszystkich terminalach zbliżeniowych w kraju i za granicą.

Na koniec 2017 r. bank posiadał 66 tys. aktywnych terminali POS.

 

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję