14.12.2021

Nowość! Identyfikacja za pomocą aplikacji PeoPay w oddziale banku i u konsultanta infolinii.

11.12.2021 r. udostępniliśmy możliwość identyfikacji klienta za pomocą aplikacji PeoPay podczas:

  • wizyty w oddziale banku*, jeśli nie ma przy sobie dokumentu tożsamości (dowodu osobistego lub paszportu) lub zamiast niego, gdy dysponujemy jego zdjęciem, a dokument jest ważny i niezastrzeżony,
  • telefonicznego kontaktu z konsultantem infolinii, jeśli klient nie zna PIN do serwisu telefonicznego,

Co jest potrzebne?

  • Aktywna najnowsza aplikacja PeoPay (wersja co najmniej 4.0). Można to sprawdzić w zakładce „Więcej”, a następnie klikając „O aplikacji”.
  • Aktywny i niezablokowany dostęp do serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay.

* nie dotyczy placówek partnerskich.