11.10.2018

Bank Pekao S.A. kontynuuje program cyfrowej transformacji. Jeszcze w tym roku nowi klienci banku będą mogli założyć konto w Pekao zdalnie - wystarczy „selfie”. Powodzeniem cieszy się również nowa, prosta i elastyczna oferta dla mirkofirm, w tym Konto Przekorzystne Biznes. 

- Bank Pekao S.A. z sukcesem wdrożył wiele projektów, które rewolucyjnie zmieniają relacje klientów z bankiem. Nie zwalniamy tempa i kontynuujemy program cyfrowej transformacji. Realnie stajemy się liderem digitalizacji w polskim sektorze bankowym – powiedział Prezes Zarządu Michał Krupiński. 

W Polsce jest blisko 2 miliony mikro i małych firm. To z punktu widzenia banku ważny segment rynku do zagospodarowania, co istotne  z dużym potencjałem wzrostu. Tylko od stycznia do sierpnia powstało w Polsce 257 tys. nowych firm, z czego aż 87 procent to przedsiębiorcy indywidualni lub spółki cywilne. Dlatego bankowość detaliczna Pekao chce pozyskać jak najwięcej klientów z tej grupy, oferując  dopasowane do ich potrzeb produkty, w tym unikalne możliwości finansowania dedykowane firmom. 

- Kładziemy nacisk na proste, przejrzyste i konkurencyjne rozwiązania dostępne poprzez kanały zdalne. Zupełnie zdalny proces otwarcia konta to, w mojej ocenie, najbardziej zaawansowane biometryczne rozwiązanie na polskim rynku. Pamiętamy także o mikrofirmach, gdzie widzimy duży potencjał, dając im możliwości finansowania działalności bieżącej oraz inwestycji – powiedział Marek Tomczuk, wiceprezes Banku Pekao S.A. odpowiedzialny za bankowość detaliczną. 

W trzecim kwartale 2018 średnia miesięczna sprzedaż kont, dzięki wprowadzeniu oferty Konta Przekorzystnego Biznes, była aż o 50 procent wyższa niż w pierwszym półroczu br. Nowe konto Banku Pekao zyskało także dobre oceny w rankingach - Pekao został wiceliderem w rankingu Forbesa na najbardziej przyjazny bank dla firm oraz osiągnął pierwszą pozycję w kategorii ”Bankowość hipoteczna”.  

Najnowsza z innowacji banku w segmencie detalicznym, której pilotaż właśnie startuje to otwieranie konta za pośrednictwem selfie. Samoobsługowa weryfikacja tożsamości odbywa się przy tej usłudze na bazie biometrii twarzy oraz zdjęć dowodu osobistego. 

- Naszym priorytetem jest zapewnienie maksymalnej wygody korzystania z usług banku. W zakresie „user experience” porównujemy się nie tylko do konkurencji bankowej, ale też do najlepszych rozwiązań fintechowych. Otwieranie konta „na selfie”, to bardzo wygodny proces opracowany na bazie naszych doświadczeń w biometrii, konkurujący prostotą nie z bankami a z fintechami. – powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor departamentu innowacji i płatności w Pekao.

To na pewno nie ostatnia innowacja Banku Pekao w zakresie cyfryzacji usług w tym roku. Właśnie ruszyło Laboratorium Innowacji, którego zadaniem jest tworzenie innowacyjnych konceptów w interdyscyplinarnych zespołach samych pracowników banku oraz we współpracy ze startupami i fintechami. 

W ciągu ostatniego kwartału oferta Pionu Bankowości Detalicznej Banku Pekao była sukcesywnie poszerzana również o takie nowe produkty i usługi, jak: kompleksowa oferta dla dużych rodzin, Konto Świat Premium, Konto Oszczędnościowe 3 proc. w skali roku, Pożyczka Przekorzystna „Powrót do Szkoły” czy aplikacja mobilna PeoPay w języku ukraińskim.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję