Jak zgłosić reklamację?
Zgłoś swoje zastrzeżenie tak szybko jak to będzie możliwe. Wybierz dogodną dla siebie formę zgłoszenia:
- elektronicznie: w serwisie Pekao24 – jeśli korzystasz z serwisu https://www.pekao24.pl/ po zalogowaniu wybierz z górnego menu sekcję „POCZTA”, następnie „NAPISZ WIADOMOŚĆ”, „RODZAJ WIADOMOŚCI”, wybierz „REKLAMACJE”
- w aplikacji mobilnej PeoPay: - jeżeli korzystasz z Peopay po zalogowaniu wybierz z górnego menu sekcję „POCZTA”, następnie „NAPISZ WIADOMOŚĆ”, „RODZAJ WIADOMOŚCI”, „REKLAMACJE”
- telefonicznie: (+48) 42 68 38 232* lub +48 (22) 59 12 351*, 801 365 365* lub 801 351 351* (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy) lub na numer wskazany w umowie (w przypadku Klientów, z którymi Bank zawarł odrębną umowę o obsługę zleceń składanych telefonicznie)
*koszt połączenia wg taryfy operatora - osobiście ustnie lub pisemnie w dowolnym oddziale banku (ich lista jest tutaj),
- listownie - reklamację prześlij na adres:
Bank Pekao S.A.
Biuro Reklamacji
ul. Żwirki i Wigury 31
02-091 Warszawa