BLIK w aplikacji PeoPay KIDS

Wystarczy, że dziecko ma Pakiet PeoPay KIDS i telefon z aplikacją PeoPay KIDS
Dziecko korzysta z BLIK kiedy chce
0 zł za korzystanie z BLIK

Otwórz Pakiet

Załóż on-line

Co dziecko może zrobić z BLIK?

płacić w sklepie i internecie

wysyłać przelewy na telefon

otrzymywać przelewy na telefon

wypłacać gotówkę

Ty czuwasz nad wydatkami Twojego dziecka i decydujesz, z których funkcji Twoje dziecko będzie mogło korzystać. Wystarczy, że włączysz je w Panelu rodzica!

Jak włączyć BLIK?

Krok 1.

W bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay w Panelu rodzica wybierz Ustawienia i dane dziecka.

Krok 2.

Wejdź w zakładkę Ustawienia i limity. W sekcji BLIK możesz włączyć następujące opcje:
• płatności w sklepie
• wypłatę gotówki
• płatności w internecie
• wysyłanie przelewów na telefon
• otrzymywanie przelewów na telefon

Krok 3.

Potwierdź Regulamin wykonywania transakcji BLIK w Aplikacji PeoPay KIDS.

Krok 4.

Jeżeli chcesz, aby Twoje dziecko mogło otrzymywać przelewy na telefon BLIK, podaj numer telefonu Twojego dziecka. Numer potwierdzisz przepisując kod z SMS, który wyślemy na numer telefonu Twojego dziecka.

Krok 5.

Zatwierdź aktywację funkcji BLIK Twoją metodą autoryzacji.

Co zmieni się w aplikacji dziecka po włączeniu BLIK?

  • W sekcji BLIK – dziecko znajdzie informacje o włączonych funkcjach BLIK: płatności w sklepie, wypłaty gotówki i płatności w internecie.
  • W sekcji PRZELEWY – dziecko znajdzie informacje o włączonych opcjach dla przelewów na telefon BLIK,  czyli wysyłanie i otrzymywanie przelewów na telefon BLIK. 

Jak płacić w sklepie?


1. Aby płacić kodem BLIK w sklepie, rodzic ma włączyć opcję Płatności w sklepie.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS w sekcji BLIK aktywna ikona – płatności w sklepie. 

W aplikacji PeoPay KIDS dziecko wybiera skrót BLIK.

Klika GENERUJ KOD.

Wpisuje kod we wskazane miejsce na terminalu w sklepie.

Płatność potwierdza w aplikacji PeoPay KIDS KOD-em do aplikacji.
Akceptuje przyciskiem POTWIERDŹ.


Gotowe!

Jak płacić w internecie?


1. Aby płacić kodem BLIK w internecie, rodzic ma włączyć opcję Płatności w internecie.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS w sekcji BLIK aktywna ikona – płatności w internecie.

W aplikacji PeoPay KIDS dziecko wybiera skrót BLIK.

Aby zapłacić BLIK w internecie, przed zrobieniem płatności dziecko musi wysyłać do rodzica prośbę o zgodę. Jest to zgoda tylko na 1 transakcję i jest ważna 48 godzin.

Dziecko czeka na akceptację wysłanej prośby o zgodę na 1 transakcję w internecie.
Rodzic ma 48 godzin na jej akceptację. Po tym czasie automatycznie znika z Panelu rodzica.

Po otrzymaniu zgody na płatność w internecie, dziecko klika GENERUJ KOD.

Kopiuje lub przepisuje kod we wskazane miejsce w sklepie internetowym.

Płatność potwierdza w aplikacji PeoPay KIDS KOD-em do aplikacji.
Akceptuje przyciskiem POTWIERDŹ.

Gotowe!

Jak wypłacać gotówkę z bankomatu?


1. Aby wypłacić kodem BLIK w bankomacie, rodzic ma włączyć opcję Wypłaty gotówki.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS aktywna ikona – wypłaty gotówki.

Na bankomacie wybierz opcję wypłaty BLIK.

W aplikacji PeoPay KIDS dziecko wybiera skrót BLIK.

Klika GENERUJ KOD.

Wpisuje kod BLIK w bankomacie.

Wypłatę potwierdza w aplikacji PeoPay KIDS KOD-em do aplikacji. Akceptuje przyciskiem POTWIERDŹ.

Gotowe!

Jak wysłać przelew na telefon?


1. Aby dziecko mogło zrobić przelew na telefon BLIK, rodzic ma włączyć opcję Wysyłanie przelewów na telefon.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay w sekcji PRZELEW przy Przelewach na telefon BLIK aktywna ikona wysyłanie.

Dziecko loguje się do aplikacji PeoPay KIDS i wybiera skrót PRZELEW.

Wybiera NOWY

Wybiera PRZELEW NA TELEFON BLIK

Zapoznaje się z komunikatem.

Uzupełnia do kogo chce wysłać przelew na telefon BLIK. Jeśli rodzic włączył taką funkcję, kontakty do których możesz wysłać przelew na telefon BLIK będą oznaczone ikoną BLIKA.

Wpisz tytuł przelewu.

Wpisz kwotę na jaką chcesz wysłać przelew.

Wybierz skąd robisz przelew.

Potwierdź czy wszystko się zgadza.

Prośba o akceptację Przelew na telefon BLIK trafi do rodzica.

Rodzic może zaakceptować, odrzucić lub zmodyfikować przelew na telefon BLIK, który dziecko wysłało do potwierdzenia.

Rodzic ma 48 godzin na akceptację. Po tym czasie prośba automatycznie znika z Panelu rodzica.

Jak otrzymać przelew na telefon?

1. Aby dziecko mogło otrzymywać przelewy na telefon BLIK, rodzic ma włączyć opcję Otrzymywanie przelewów na telefon.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS na ekranie PRZELEW przy Przelewach na telefon BLIK aktywna ikona otrzymywanie.

Bezpieczne płatności

Transakcje przy użyciu kodów BLIK są realizowane do wysokości dziennego limitu, ustalonego przez rodzica.

Możesz zmienić dziecku wysokość dziennego limitu dla transakcji z użyciem kodów BLIK. Wejdź w Panelu rodzica w zakładkę Ustawienia i limity.

Wszystkie przelewy na inne konto niż dziecka są akceptowane przez rodzica. Wliczają się one do miesięcznego limitu kwoty zwykłego zarządu. 

Zmiana dziennego limitu transakcji kodami BLIK dotyczy – płatności w sklepie stacjonarnym i internetowym oraz wypłat gotówki.

Jakie są limity?

Domyślny dzienny limit dla transakcji z użyciem kodów BLIK to 20 zł.

Maksymalny dzienny limit dla transakcji z użyciem kodów BLIK to 500 zł.

Maksymalna kwota jednorazowego przelewu na telefon BLIK to 500 zł.

Dzienny limit dla przelewów na telefon BLIK to 1000 zł.

Co dodatkowo potrafi aplikacja dla dzieci?

Twoje dziecko może być na bieżąco ze swoimi finansami dzięki funkcji - powiadomienia push. Dostanie informację zawsze, kiedy otrzyma kieszonkowe lub włączysz nową funkcję w aplikacji PeoPay KIDS. 

Jak włączyć powiadomienia?
  • Ustawienia telefonu - sprawdź w ustawieniach telefonu, czy dziecko ma włączoną opcję powiadomień.
  • Ustawienia aplikacji PeoPay KIDS:
    - w aplikacji PeoPay KIDS dziecka powiadomienia push są domyślnie włączone.
    - w menu aplikacji PeoPay KIDS dziecko może edytować powiadomienia poprzez opcję Włącz/Wyłącz.

Co trzeba zrobić, aby korzystać z nowych funkcji w aplikacji PeoPay KIDS?
  • ZAKTUALIZUJ dziecku aplikację PeoPay KIDS (wersja 1.5.0 lub wyższa)

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję