PEKAO BUSINESSLINE

DO DYSPOZYCJI, DO USŁUG

Biorąc pod uwagę specyficzne potrzeby i wysokie wymagania Klientów korporacyjnych, Bank Pekao S.A. gorąco zachęca do korzystania z telefonicznego centrum obsługi Pekao BusinessLine. W naszej ofercie znajdziecie Państwo nowoczesne i elastyczne rozwiązania dostosowane do potrzeb firm o różnym profilu działalności.

Pekao BusinessLine to bieżąca obsługa w zakresie:

  • rachunku bieżącego,
  • depozytów,
  • transakcji krajowych i zagranicznych (przychodzących i wychodzących),
  • transakcji wewnętrznych,
  • bankowości transakcyjnej i elektronicznej,
  • produktów finansowania handlu,
  • obowiązujących stawek opłat i prowizji,
  • informacji o tabelach kursowych,
  • reklamacji dotyczących wszystkich typów operacji bankowych.

Pekao BusinessLine to nowoczesny i scentralizowany Customer Service, świadczący dla Państwa usługi w dni robocze w godzinach 8.00-18.00, za pośrednictwem:

  • serwisu telefonicznego: 801 400 500, +48 22591 2 591, fax: +48 22 640 64 50 (opłaty wg cennika operatora),
  • poczty elektronicznej: business.line@pekao.com.pl.

W trosce o najwyższą jakość obsługi wszystkie rozmowy są nagrywane i rejestrowane. Dodatkowo  każdy kontakt Klienta jest autoryzowany co zwiększa bezpieczeństwo przekazywanej informacji. Pekao BusinessLine pomaga Klientom realizować nowe wyzwania, serdecznie zapraszamy do współpracy!

Toolbox
  Kontakt z Doradcą
  Regionalne Centra Korporacyjne
  Grupa Pekao S.A.
  Notowania akcji
  Kursy walut
  REGULACJE UE
   Zapamiętane skróty