e-papier

Pomóż nam chronić środowisko – zamień papierową korespondencję na elektroniczną.

Dokumenty które możesz otrzymywać w formie elektronicznej w serwisie internetowym Pekao24 i aplikacji PeoPay:

  • w sekcji e-Dokumenty:
    - zmiany regulaminów oraz taryfy prowizji i opłat;
    - zawiadomienia o wysokości raty kredytu lub zmiany oprocentowania;
  • w zakładce danego produktu:
    - wyciągi i zestawienia transakcji;
  • w sekcji Usługi Inwestycyjne:
    - informacje dotyczące usługi Przyjmowania i Przekazywania Zleceń (MIFID).

korespondencję otrzymasz szybciej niż pocztą tradycyjną

masz szybki dostęp do korespondencji i wyciągów

w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji PeoPay lub poczcie elektronicznej

nie musisz przechowywać korespondencji papierowej z banku

masz pewność, że korespondencja nie trafi w niepowołane ręce

masz dostęp do historycznej korespondencji i dokumentów

przez 6 lat po zamknięciu rachunku

Wybierz korespondencję w formie elektronicznej z bankiem! To bezpieczne i wygodne!

Jeśli nie masz zawartej umowy o bankowość elektroniczną Pekao24 korespondencję elektronicznie wyślemy na Twój adres e-mail.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak zmienić korespondencję na elektroniczną w serwisie Pekao24

Krok 1:

Po zalogowaniu do Pekao24 zmianę sposobu otrzymywania korespondencji złożysz wybierając w górnej belce USTAWIENIA

Krok 2:

Wybierz ZGODY I OŚWIADCZENIA, a następnie ZMIEŃ NA ELEKTRONICZNE sposób otrzymywania:
- wyciągów i korespondencji z banku
- zawiadomień o spłacie kredytu/pożyczki

Krok 3:

ZAPISZ ZMIANY i od teraz wszystkie wyciągi i korespondencję z banku oraz zawiadomienia o spłacie kredytu/pożyczki otrzymasz w formie elektronicznej

Jak zmienić korespondencję na elektroniczną w aplikacji PeoPay

Krok 1:

Zmianę sposobu otrzymywania korespondencji w aplikacji PeoPay złożysz wybierając w dolnej belce Profil, a następnie Ustawienia.

Krok 2:

Wybierz ZGODY I OŚWIADCZENIA

Krok 3:

Następnie ZMIEŃ sposób otrzymywania:
- wyciągów i korespondencji z banku
- zawiadomień o spłacie kredytu/pożyczki
na formę elektroniczną

Krok 4:

ZAPISZ ZMIANY i od teraz wszystkie wyciągi i korespondencję z banku oraz zawiadomienia o spłacie kredytu/pożyczki otrzymasz w formie elektronicznej

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję