7 ZŁOTYCH ZASAD BEZPIECZNEGO BANKOWANIA

7 złotych zasad bezpiecznego bankowania

1.

Korzystaj z bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.

2.

Unikaj gotówki i płać zbliżeniowo kartą lub telefonem do 100 zł bez PINu.

3.

Kupuj w internecie z dostawą do domu.

4.

Jeśli w placówce są już klienci, zachowaj ostrożność i zaczekaj na zewnątrz. Doradca zaprosi Cię do środka po zakończeniu obsługi innego klienta.

5.

Utrzymuj odległość min. 2 metrów między osobami. Również na zewnątrz placówki.

6.

Wybierz zdalny kontakt z naszymi pracownikami za pomocą: czatu, wideo przez bankowość elektroniczną Pekao24, aplikacji PeoPay lub telefonu.

7.

Ogranicz wizyty w placówkach banku. Dla naszego wspólnego bezpieczeństwa i zmniejszenia ryzyka zakażenia, w placówce może przybywać jednocześnie ograniczona liczba klientów. Jeśli masz objawy choroby nie przychodź do placówki. Pracownik może odmówić obsługi.

Ograniczajmy ryzyko zakażenia w placówkach

Od 1 lutego 2021 roku w  placówkach Banku Pekao S.A. przywracamy standardowe godziny pracy i 8 godzinny czas obsługi klientów. Jedynie w indywidualnych sytuacjach godziny otwarcia placówek mogą być skrócone.

Przed planowaną wizytą w placówce banku zachęcamy do sprawdzenia godziny jej otwarcia dla klientów w wyszukiwarce placówek.

Jednocześnie - w związku ze zniesieniem godzin dla seniorów – klientów w placówkach będziemy obsługiwać  zgodnie z kolejnością.

Prosimy o zachowanie zasad bezpieczeństwa.

Zachęcamy do korzystania z bankowości elektronicznej Pekao24, aplikacji PeoPay lub zadzwoń na naszą Infolinię +48 (22) 59 12 232.

Zapewnij sobie zdalny dostęp do swoich środków i spraw bankowych

Korzystaj z bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay:

sprawdzisz saldo konta, historię przelewów, pobierzesz potwierdzenie transakcji

zapłacisz za zakupy w Internecie

zamówisz kartę do konta

opłacisz rachunki i wykonasz przelewy krajowe

założysz lokatę

weźmiesz pożyczkę

doładujesz telefon

załatwisz sprawy urzędowe przez Profil Zaufany

www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/bankowosc-elektroniczna/profil-zaufany.html

Bankowość elektroniczna

zobacz
Unikaj gotówki - korzystaj z płatności zbliżeniowych i mobilnych (płać aplikacją PeoPay, kodami BLIK, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit).
Zobacz filmy
Instrukcje
Jeśli nie masz jeszcze aplikacji PeoPay pobierz ją:

 
           


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.
Uważaj na potencjalnych oszustów
  • Sprawdź czy strona do logowania https://www.pekao24.pl posiada adres z kłódką.
  • Bądźmy w kontakcie e-mailowym i telefonicznym. Sprawdź w bankowości internetowej Pekao24 (ustawienia) czy masz aktualne dane kontaktowe.
  • Zachowaj zdrowy rozsądek i czujność wobec potencjalnych oszustów.
  • Pamiętaj, że bank nigdy nie prosi o podanie pełnego hasła do serwisu internetowego ani o przekazanie pieniędzy.
  • Nie używaj do logowania adresu lub linku z wiadomości SMS lub e-mail.
  • Czytaj dokładnie treści SMS-ów, w których jest informacja za co płacisz.
  • Jeśli znajomy prosi Cię na czacie o wysłanie pieniędzy BLIKIEM, skontaktuj się z nim w inny sposób (np. telefonicznie), aby się upewnić czy tę prośbę wysłał rzeczywiście on.
  • Zapoznaj się z zasadami bezpiecznego korzystania z  bankowości elektronicznej.
  • Ułatwienia dla pożyczkobiorców / kredytobiorców

    • Pożyczaj pieniądze w Banku Pekao S.A. bezpiecznie i bez wychodzenia z domu.
       
      Jeśli jesteś naszym klientem:
      • i korzystasz z serwisu Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay − zaloguj się i weź pożyczkę Klik Gotówkę online 24/7
                     - bezpiecznie i bez wychodzenia z domu otrzymasz pieniądze na swój rachunek w ciągu 30 sekund od zatwierdzenia umowy,
      • jeśli nie korzystasz z Pekao24 lub PeoPay – sprawdź jak możesz aktywować bankowość internetową TUTAJ.
      Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) pożyczki wynosi 13,25% na podstawie przykładu reprezentatywnego wg stanu na dzień 09.07.2020r.
       
      Jeśli wolisz skorzystać z pożyczki w placówce, skontaktuj się z nami pod numerem Infolinii 48 (22) 5912232. Możesz wypełnić też formularz kontaktu, wtedy do Ciebie oddzwonimy. Przyjmiemy wniosek i umówimy spotkanie w wybranej placówce, aby podpisać umowę. Przeczytaj 7 złotych zasad bezpiecznego bankowania.
       
      Jeśli jesteś zainteresowany kredytem mieszkaniowym - wniosek o kredyt możesz złożyć bez wychodzenia z domu. Większość formalności załatwisz przez telefon, a wymagane dokumenty dostarczysz w formie elektronicznej. Do oddziału zaprosimy Cię w celu podpisania umowy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w serwisie Pekao24, na czacie oraz na infolinii.
      Zachęcamy do aktywacji i korzystania z serwisu bankowości elektronicznej Pekao24. Teraz możesz aktywować bankowość elektroniczną także zdalnie. Przeczytaj  7 złotych zasad bezpiecznego bankowania.

      Jeśli spłacasz w naszym banku kredyt studencki:
      W związku z trwającym stanem epidemicznym, termin weryfikacji statusu studenta/ doktoranta (dostarczenie ważnej legitymacji lub dyplomu ukończenia studiów) w kredytach studenckich, zostaje wydłużony do 31 października 2020 roku. Oznacza to, że studentom/ doktorantom, którzy spełniają jeszcze warunki umowy, transze kredytu studenckiego za czerwiec i lipiec wypłacimy bez konieczności wizyty studenta/ doktoranta w oddziale. Potwierdź status studenta lub doktoranta do 31 października 2020 r.
  • Ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu / pożyczki

    • Jeśli po 13 marca 2020 r. utraciłeś pracę lub inne główne źródło dochodu, możesz złożyć wniosek o ustawowe zawieszenie wykonania umowy kredytu lub pożyczki. Ta możliwość dotyczy umów, które spełniają łącznie poniższe warunki:
      • klient zawarł z bankiem umowę do 12 marca 2020 r.
      • zakończenie okresu kredytowania przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty, czyli po 13 września 2020 r.
         
      Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod linkiem: www.pekao.com.pl/zawieszenie-wykonania-umowy.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję