Jeśli posiadasz w Banku Pekao S.A. rachunek indywidualny i firmowy lub obsługujesz kilka firm, możesz powiązać konta. Powiązanie pozwala na przełączanie się pomiędzy rachunkiem indywidualnym i firmowym bez konieczności ponownego logowania do serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay za każdym razem.

Poniższa instrukcja przedstawia, jak wykonać powiązanie z poziomu rachunku firmowego.
Taka sama funkcja dostępna jest po zalogowaniu do Pekao24 na rachunek indywidualny i skorzystaj z niej, jeśli chcesz mieć dostęp do konta firmowego po zalogowaniu do konta indywidualnego.

Możesz powiązać ze sobą rachunek indywidualny i firmowy lub kilka rachunków firmowych. Nie możesz stworzyć powiązania pomiędzy rachunkami dwóch klientów indywidualnych.
 

Jak powiązać w Pekao24 rachunek firmowy z indywidualnym?

Krok 1.

Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 i przejdź do starego serwisu klikając na stronie głównej na niebieski baner.

Krok 2.

Wybierz opcję USTAWIENIA, następnie POWIĄZANI KLIENCI i kliknij przycisk DODAJ KLIENTA.

Krok 3.

Pojawi się ekran z polem do wpisania numeru klienta. Wprowadź numer klienta, którego chcesz powiązać i kliknij przycisk DALEJ.

Krok 4.

Wprowadź hasło dla powiązywanego klienta i kliknij przycisk DALEJ.

Krok 5.

Pojawi się ekran z prośbą o autoryzację operacji poprzez podanie kodu SMS lub potwierdzenie operacji w aplikacji PeoPay.
Wpisz kod we wskazanym polu i wybierz przycisk ZATWIERDŹ.

Krok 6.

Otrzymasz komunikat potwierdzający operację. Nazwa dodanego klienta oraz jego numer zostaną wyświetlone w rubryce Powiązani klienci.

Krok 7.

Teraz, podczas jednego logowania możesz przełączać się w Peka24 pomiędzy swoim rachunkiem indywidualnym a firmowym.

Jak przełączać się w aplikacji PeoPay pomiędzy kontem firmowym a indywidualnym

Krok 1.

Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay, na dolnej belce wybierz Więcej.

Na górze strony, obok nazwiska użytkownika pojawi się czerwona strzałka skierowana w dół.

Krok 2.

Po kliknięciu w strzałkę zobaczysz rozwijaną listę dostępnych profili.

Wybierz profil, na który chcesz się przełączyć.

Krok 3.

Otrzymasz informację, że transakcje BLIK i płatności zbliżeniowe będą rozliczane w ramach rachunku podpiętego do profilu uruchamianego po zalogowaniu do aplikacji PeoPay

Krok 4.

Pozostałe operacje będą realizowane w ramach profilu wybranego w aplikacji. W przypadku autoryzacji PIN-em obowiązuje PIN ustawiony na głównym profilu.

Krok 5.

Po wybraniu BLIK (w celu pobrania kodu), na profilu dodatkowym otrzymasz informację, że płatność zostanie wykonana w ramach rachunku podstawowego dla PeoPay z profilu głównego.

Aplikacja PeoPay i serwis internetowy to część usługi bankowości elektronicznej, której definicję znajdziesz tutaj.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję