Sprawdź regulamin: Klienci indywidualni
Jak aktywować płatności Apple Pay? Masz do wyboru 2 proste sposoby:
- przez aplikację PeoPay - Twoją bankowość mobilną.,
- przez aplikację Wallet - domyślnie zainstalowaną na urządzeniach Apple.
Korzystasz z urządzeń Apple? Masz iPhone, Apple Watch lub iPad? Teraz możesz płacić z Apple Pay, jak Ci wygodnie.
Sprawdź regulamin: Klienci indywidualni
Jak aktywować płatności Apple Pay? Masz do wyboru 2 proste sposoby:
Dodanie karty płatniczej do Apple Wallet z aplikacji PeoPay wymaga zainstalowania najnowszej wersji
aplikacji PeoPay.
Włącz w aplikacji PeoPay płatności Apple Pay (w lewym górnym rogu tapnij w ikonę Apple Pay i wybierz TAK).
Wybierz kartę lub PeoPay w celu dodania do Twojego portfela Apple i zapoznaj się z treścią oraz zaakceptuj regulamin korzystania z kart w Apple Pay.
Potwierdź dodanie karty do Apple Wallet jednorazowym kodem SMS.
Gotowe! Możesz już korzystać z płatności.
Otwórz aplikację Apple Wallet.
Dodaj kartę płatniczą wydaną przez Bank Pekao .
Zrób zdjęcie karty lub wpisz ręcznie dane z awersu karty (numer i datę ważności) oraz cvc.
Potwierdź dodanie karty do Apple Wallet jednorazowym kodem SMS.
Gotowe!
Każdy klient Banku Pekao S.A. - klient indywidualny, klient biznesowy, klient segmentu Małych i Średnich firm oraz klient korporacyjny, który:
1) ma urządzenie Apple wspierające Apple Pay (w tym m.in.: iPhone - modele od 6 do 12, iPhone SE, iPhone X, iPad, Apple Watch, Mac, MacBook - szczegółowa lista wspieranych modeli na stronie: https://support.apple.com/pl-pl/apple-pay) oraz najnowszą wersję systemu iOS, watchOS oraz macOS
2) posiada:
• aktywną aplikację PeoPay zainstalowaną na urządzeniu iOS
lub:
• kartę płatniczą Mastercard: debetową, kredytową lub z odroczonym terminem płatności (charge) albo , kartę Visa Debit Gold lub kartę debetową Visa Business. Karta musi mieć aktywną funkcję zbliżeniową.
oraz potwierdzi w procesie rejestracji do Apple Pay dodanie karty za pomocą:
• jednorazowego kodu otrzymanego na jego numer telefonu komórkowego zarejestrowany w Banku Pekao S.A. lub w aplikacji PeoPay
Bank nie pobiera opłat za wykonywanie transakcji za pomocą płatności Apple Pay.
We wszystkich terminalach zbliżeniowych w Polsce i na całym świecie, które mogą (ale nie muszą) być oznaczone poniższymi znakami:
W aplikacjach mobilnych oraz internecie płatności są możliwe tylko na stronach oznaczonych znakiem:
Płatności zbliżeniowe Apple Pay są dostępne tylko dla wspieranych urządzeń Apple: iPhone SE, iPhone 6 - 8 oraz iPhone X, które posiadają czytnik linii papilarnych TouchID/ skan twarzy Face ID oraz antenę NFC lub wszystkich modeli zegarków Apple Watch.
Pełna i aktualna lista wspieranych urządzeń do płatności zbliżeniowych oraz do płatności w Internecie i aplikacjach mobilnych jest dostępna na stronie Apple.
Nie. Usługa jest dostępna tylko na urządzeniach Apple z systemem operacyjnym iOS (iPhone, iPad), watchOS (Apple Watch) lub macOS (iMac/MacBook). Oznacza to, że usługa nie jest dostępna miedzy innymi na urządzeniach z systemem Android lub Windows Mobile.
Prócz umów i regulaminów dotyczących danej karty płatniczej lub rachunku czy aplikacji PeoPay Bank Pekao S.A. świadczy usługi również w oparciu o „Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. oraz instrumentu płatniczego PeoPay w Apple Pay dla osób fizycznych".
Ponadto firma Apple świadczy swoją usługę na podstawie regulacji akceptowanych przez użytkownika przed rozpoczęciem korzystania z Apple Pay.
Usługa Apple Pay chroni transakcje, korzystając z funkcji zabezpieczeń wbudowanych w sprzęt i oprogramowanie urządzenia. Dodatkowo aby można było korzystać z usługi Apple Pay, na urządzeniu musi być ustawiony kod oraz (opcjonalnie) funkcja Face ID lub Touch ID.
Każda transakcja przeprowadzana na telefonie iPhone, iPadzie lub zegarku wymaga uwierzytelnienia za pomocą funkcji Face ID, Touch ID lub kodu.
Więcej szczegółów znajdziesz na stronach Wsparcia Apple Pay.
Bardzo ważnym aspektem bezpieczeństwa jest właściwa ochrona telefonu, za pomocą którego jest zlecana płatność i danych umożliwiających zlecenie transakcji. Pamiętaj, by przestrzegać zasad bezpieczeństwa wskazanych w tym zakresie przez bank, w tym zasad postępowania w przypadku utraty telefonu czy wejścia w posiadanie przez inne osoby danych umożliwiających zlecenie transakcji.
Jeśli korzystasz z Apple Pay z kartami płatniczymi Banku Pekao S.A. stosuj się do poniższych zasad w celu uniknięcia nieautoryzowanych transakcji:
1) loguj się do Apple Pay oraz płać wyłącznie osobiście,
2) zachowaj w tajemnicy hasłai inne dane używane do korzystania z Apple Pay,
3) nie ujawniaj nikomu danych karty,
4) nie przechowuj w urządzeniu służącym do korzystania z Apple Pay danych biometrycznych bliskich oraz znajomych,
5) chroń urządzenie służące do korzystania z Apple Pay, w tym m.in. przed szkodliwym oprogramowaniem, nie pobieraj aplikacji spoza oficjalnego sklepu z aplikacjami (App Store),
6) niezwłocznie poinformuj bank o utracie, kradzieży, przywłaszczeniu danych niezbędnych do korzystania z Apple Pay albo nieuprawnionym użyciu Apple Pay z Twoją kartą,
7) niezwłocznie poinformuj bank o utracie, zniszczeniu, kradzieży, przywłaszczeniu, nieuprawnionym dostępie lub nieuprawnionym użyciu urządzenia Apple, na którym zarejestrowana jest karta płatnicza w Apple Pay,
8) na bieżąco monitoruj płatności dokonane przy użyciu karty płatniczej w Apple Pay i niezwłocznie zgłoś wszelkie nieprawidłowości do banku,
9) usuń wszystkie karty z portfela w przypadku sprzedaży lub odstąpienia urządzenia Apple innej osobie.
Co zrobić w przypadku zgubienia/kradzieży urządzenia Apple?
W przypadku zgubienia lub kradzieży urządzenia Apple, na którym były dodane karty płatnicze do portfela Apple Pay, niezwłocznie zadzwoń na Infolinię banku 801 365 365 lub można samodzielnie usuń karty z tego urządzenia.
Jest kilka sposobów jak to zrobić - poniżej podajemy najszybsze:
- na dowolnej przeglądarce na komputerze/laptopie (Mac lub PC):
1) Wejdź na stronę appleid.apple.com na dowolnej przeglądarce i zaloguj się swoim Apple ID.
2) W sekcji Urządzenia pojawi się lista Twoich urządzeń. Te, na których udostępnione są karty będą oznaczone logo Apple Pay.
3) Kliknij na urządzenie, z którego chcesz usunąć karty.
4) Kliknij przycisk "Usuń" (lub "Usuń wszystkie" jeżeli jest kilka kart) aby usunąć kartę/karty z urządzenia.
Uwaga! Z poziomu konta Apple ID nie ma możliwości usuwania kart pojedynczo.
- na innym Twoim urządzeniu Apple (iPhone lub iPad):
1) Wejdź w Ustawienia i stuknij Twoje imię na górze ekranu.
2) Przewiń ekran Apple ID na dół, aby zobaczyć listę urządzeń na których jest zalogowany ten sam Apple ID.
Stuknij urządzenie aby zobaczyć dodane do niego karty i móc je usunąć.
3) W sekcji „Apple Pay" będą wyświetlone wszystkie karty płatnicze dodane do tego urządzenia. Stuknij "Usuń karty" - wszystkie karty płatnicze zostaną natychmiast usunięte z urządzenia.
Przykład: Gdy zgubisz swój iPhone możesz usunąć karty płatnicze dodane do jego portfela (Wallet) przez swój iPad.
- przez PeoPay:
1) Wejdź w menu > Ustawienia > Płatności > Metody płatności
2) Zaloguj się PIN lub biometrią
3) Wybierz Apple Pay
4) Na liście "Karty w Apple Pay" stuknij "Usuń" przy wizerunku danej karty płatniczej
Uwaga! Ta opcja spowoduje, że wybrana karta płatnicza zniknie z listy w PeoPay i nie będzie mogła już być użyta w ramach Apple Pay na żadnym urządzeniu do którego została dodana. W aplikacji Wallet będzie ona nadal widoczna - trzeba ją stąmtąd dodatkowo usunąć.
Prosimy o kontakt ze specjalnie przeszkolonymi konsultantami infolinii banku - telefonicznie pod numerem 22 591 23 24 lub wysyłając e-mail na adres: info@pekao.com.pl podając swój numer klienta, 6 pierwszych cyfr numeru karty, 4 ostatnie cyfry numeru karty, 4 ostatnie cyfry "tokena" widoczne w Wallet oraz szczegółowy opis sytuacji.
Skontaktuj się ze specjalnie przeszkolonymi konsultantami infolinii banku - telefonicznie pod numerem 22 591 23 24 lub wysyłając e-mail na adres: info@pekao.com.pl podając swój numer klienta, 6 pierwszych cyfr numeru karty, 4 ostatnie cyfry numeru karty, 4 ostatnie cyfry "tokena" widoczne w Wallet oraz szczegółowy opis sytuacji.
Karty debetowe, z odroczonym terminem płatności (charge) oraz kredytowe Mastercard dla klientów indywidulanych, klientów biznesowych oraz klientów segmentu Małych i Średnich firm oraz kartę Visa Debit Gold wydawaną dla klientów indywidualnych oraz kartę debetową Visa Business wydawaną dla klientów Małych i Średnich Firm.
Tak, Bank obecnie umożliwia dodanie do Apple Pay kart Visa Debit Gold wydawanych dla klientów indywidualnych oraz kart debetowych Visa Business wydawanych dla klientów Małych i Średnich Firm.
Obecnie pracujemy także nad udostepnieniem pozostałych kart to Apple Pay, w tym kart kredytowych Visa.
W przypadku próby dodania nie obsługiwanej karty płatniczej do Wallet pojawi się komunikat "Ten wystawca nie oferuje jeszcze karty obsługującej Apple Pay".
Wizerunek karty w Wallet nie zawsze jest zgodny z wizerunkiem fizycznej karty plastikowej. W Wallet jest widoczna grafika, która jest aktualnym, podstawowym wizerunkiem Twojej karty (nie zawiera np. zdjęcia zwierząt czy miasta, które może być wybrane przy zamawianiu niektórych typów kart).
W lewym dolnym rogu grafiki karty w Wallet są widoczne ostatnie 4 cyfry Twojej karty płatniczej, które zawsze zgadzają się z 4 ostatnimi cyframi plastikowej karty płatniczej, którą posiadasz.
12 różnych kart płatniczych na iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 plus, oraz Apple Watch Series 3.
8 różnych kart płatniczych na pozostałych urządzeniach wspierających Apple Pay.
Tę samą kartę płatniczą możesz dodać do różnych urządzeń.
Tak, kartę płatniczą możesz dodać na wielu urządzeniach Apple. Na każdym z urządzeń, ze względów bezpieczeństwa, zostanie jej nadany oddzielny numer konta urządzenia (token), który jest jedynym numerem przekazywanym podczas wykonywania transakcji.
Na jednym urządzeniu możesz dodać do 8 kart płatniczych, a jeśli używasz iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 plus, lub Apple Watch Series 3 - nawet 12 kart płatniczych.
"Karta PeoPay" nie ma swojego odpowiednika w postaci plastikowej karty płatniczej. Bank Pekao S.A., jako jedyny w Polsce, umożliwia powiązanie Apple Pay bezpośrednio z rachunkiem przypisanym do aplikacji PeoPay (ten sam rachunek z którego dokonujesz transakcje BLIK). Transakcje będą się wtedy rozliczały w ciężar tego rachunku. Dzięki tej funkcjonalności, każdy klient banku może płacić swoim iPhonem od razu po wyjściu z oddziału zaraz po założeniu rachunku i aktywacji aplikacji PeoPay, nawet bez posiadania fizycznie karty płatniczej.
W procesie podłączania karty do Apple Pay każdy wystawca karty - także Bank Pekao S.A. wystawia swój regulamin korzystania z kart płatniczych banku w ramach usługi Apple Pay. Jest on taki sam dla wszystkich kart płatniczych i PeoPay dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Dla kart biznesowych jest odrębny regulamin Apple Pay.
Ponadto Apple Inc. świadczy swoją usługę na podstawie regulacji akceptowanych przez użytkownika przed rozpoczęciem korzystania z Apple Pay (dostępny w Wallet lub Ustawieniach).
Kod weryfikacyjny służy do potwierdzenia dodaania danej karty płatniczej do Apple Pay na danym urządzeniu przez jej użytkownika. Jeżeli karta płatnicza jest dodawana na iPhonie, do którego jest przypisany numer telefonu komórkowego na który przyjdzie SMS z kodem weryfikacyjnym z Banku Pekao S.A.to podczas podłączania karty płatniczej do Wallet, pojawi się komunikat u góry ekranu, a kod weryfikacyjny zostanie automatycznie skopiowany do właściwego pola. Należy kliknąć "Dalej", aby zakończyć podłączanie karty płatniczej. Kod może być usunięty i nie jest później wykorzystywany.
Apple Pay jest wyłączone dla dzieci poniżej 16 lat dodanych do rodzinnego konta iCloud oraz na iPadach używanych do celów edukacyjnych.
Jest to odpowiednik karty płatniczej/aplikacji PeoPay na urządzeniu Apple. Urządzenie przestawia się tym numerem w sieci sprzedaży przez co numer fizycznej karty płatniczej jest bezpieczny. Przy dodawaniu tej samej karty płatniczej na kilka urządzeń otrzymamy różne numery tokenów przypisanych do danego urządzenia.
W przypadku zgłaszania problemów przy dokonaniu transakcji, należy sprawdzić w Wallet cztery ostatnie cyfry użytej karty płatniczej oraz numer konta urządzenia - dostępne po stuknięciu na wizerunek właściwej karty płatniczej oraz ikony "i" w prawym dolnym rogu ekranu. W przypadku odpowiednika plastikowej karty płatniczej, na tej podstawie możesz podać pełny numer karty płatniczej, a w przypadku użycia "karty PeoPay" - należy dodatkowo podać numer rachunku przypisanego do aplikacji PeoPay - Menu > Ustawienia > Personalizacja > Rachunek przypisany do PeoPay.
W pierwszej kolejności sprawdź na stronie wsparcia Apple, czy możesz dodać kartę w obecnie używanym przez Ciebie regionie (kraju). Jeśli nie, wówczas wejdź w Ustawienia > Ogólne > Język i region > Region i zmień na Polskę.
Twoje karty płatnicze będą widoczne w Wallet tak długo, jak będziesz korzystać ze swojej karty płatniczej.
Aplikacja jest aktualizowana wraz z wydaniem nowej wersji mobilnego systemu operacyjnego iOS. Upewnij się, że masz aktualną wersję systemu przechodząc do Ustawienia > Ogólne > Uaktualnienia.
• Czy podpinana karta płatnicza jest aktywna (niezastrzeżona/ niezablokowana/ ważna), aktywowana (zrobiona pierwsza transakcja z PIN) i ma włączoną opcję płatności zbliżeniowych (opcja domyślnie włączona)?
• Czy dane karty płatniczej, data ważności karty płatniczej zostały poprawne odczytane przez aparat telefonu?
• Czy masz w telefonie ustawiony wpierany region/kraj np. Polskę? (Ustawienia > Ogólne > Język i region)
• Czy masz zarejestrowany w Banku aktualny numer telefonu dla aplikacji PeoPay lub usługi 3D Secure. niezbędny do weryfikacji karty w Apple Pay?
• Czy masz dobre i stabilne połączenie internetowe?
• Czy nie przekroczyłeś limitu 5 prób dodawania tej samej karty płatniczej?
• Czy poprawnie przepisałeś kod weryfikacyjny? (jeżeli odbierałeś kod na innym telefonie, niż ten na którym dodajesz kartę)
• Czy jesteś zalogowany do iCloud/Apple ID na swoim urządzeniu?
• Czy nie przekroczyłeś limitu kart płatniczych (różnych banków) dodanych do Wallet na tym urządzeniu?
- Na iPhone: otwórz aplikację Wallet, a następnie dotknij i przytrzymaj kartę, którą chcesz ustawić jako domyślną - przeciągnij ją na wierzch swojej listy kart. Po zmianie zobaczysz komunikat potwierdzający zmianę.
- Na iPad: przejdź do Ustawień, a następnie wybierz Wallet i Apple Pay. Po wybraniu Domyślna karta, zobaczysz listę Twoich kart dodanych do Apple Pay i wybierz kartę, którą chcesz ustawić jako domyślną.
W aplikacji Wallet dotknij kartę, a następnie kliknij małą ikonę "i" w prawym dolnym rogu. Opcja "usuń kartę" znajduje się na dole ekranu.
Tak, w PeoPay na liście "Karty dodane do Apple Pay" (menu > Ustawienia > Płatności > Metody płatności > Apple Pay) każda karta dodana do Apple Pay (tzw. token) pojawia się na liście (może być kilkukrotnie, jeżeli została dodana na kilka urządzeń; pod nazwą karty jest też informacja dotycząca urządzenia) i z tej listy można je pojedynczo usunąć z Apple Pay klikając przycisk "wyłącz".
Tokeny kart usunięte w aplikacji PeoPay (menu -Ustawienia - Płatności - Metody Płatności - Karty dodane do Apple Pay - wyłącz) przestają działać na danym urządzeniu, lecz token karty jest nadal widoczny w cyfrowym portfelu Wallet. Token karty należy dodatkowo ręcznie usunąć w aplikacji Wallet. Jeżeli chcesz ponownie używać do płatności taką kartę musi przejść proces dodawania karty od nowa (nie ma "reaktywacji" tokena).
Nie, po usunięciu tokena karta plastikowa będzie działać normalnie. Jeżeli natomiast karta płatnicza zostanie zastrzeżona / zablokowana, wszystkie tokeny tej karty automatycznie przestaną działać w Apple Pay.
Nie, aby nowa karta działała na urządzeniu będzie konieczne dodanie do aplikacji Wallet (tokenizacja), nowo wystawionej karty.
Autoryzacja płatności zbliżeniowej, niezależnie od kwoty, odbywa się domyślnie na urządzeniu Apple przez biometrię (odcisk palca lub skan twarzy), lub kodem do odblokowania telefonu - jeżeli wyłączysz na urządzeniu logowanie biometrią lub jej odczyt był niemożliwy. Drugim etapem jest zbliżenie iPhone'a lub Apple Watch do terminala i gotowe! W standardowych warunkach nie jest wymagane potwierdzanie kodem PIN na terminalu, niezależnie od kwoty płatności.
Potwierdzanie transakcji kodem PIN zależy od ustawień terminala i umowy między sprzedawcą a organizacją płatniczą (Mastercard lub VISA). W niektórych przypadkach, terminal może poprosić o podanie kodu PIN, co oznacza, że ma jeszcze niezaktualizowane oprogramowanie. Należy wtedy wprowadzić czterocyfrowy kod PIN dla danej karty lub aplikacji PeoPay.
Transakcje Apple Pay nie mają osobnych limitów kwotowych, lecz są zgodne z dziennymi/miesięcznymi limitami karty płatniczej (możliwe do zmiany w menu > Moje finanse > sekcja "Karty do rachunków" > Limity), a w przypadku używania "karty PeoPay" - zgodne z limitem płatności zbliżeniowych, nie więcej niż 10 000 zł dziennie (możliwe do zmiany w menu > Ustawienia > Płatności > Limity PeoPay). Oczywiście w przypadku kart do rachunku lub "karty PeoPay" limitem jest też ilość dostępnych środków na rachunku, a w przypadku kart kredytowych - dostępny limit kredytowy.
Tak.
Tak, płatności Apple Pay zachowają się tak samo jak podpięta karta. To oznacza, że w przypadku podłączonej karty PeoPay z włączoną wielowalutowością lub karty wielowalutowej FX - transakcja będzie rozliczona w obcej walucie (o ile na odpowiednim rachunku walutowymzostały zapewnione wystarczające środki).
Na urządzeniu Apple zobaczysz komunikat o wykonanej transakcji niezależnie, czy zostanie ona finalnie zaakceptowana lub odrzucona przez terminal lub bank. Stan swoich środków możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto poprzez aplikację PeoPay lub serwis mobilny Pekao24 lub poprzez kontakt z infolinią banku pod numerem 22 591 23 24.
W aplikacji Wallet wybierz kartę, której historię transakcji chcesz poznać. Zobaczysz kwotę i miejsce ostatniej transakcji Apple Pay z użyciem tej karty. Po wybraniu ikony "i" w prawym dolnym rogu ekranu, a następnie zakładki "Transakcje" widoczna jest lista 10 ostatnich transakcji wykonanych Apple Pay przy użyciu tego iPhone (nie będzie widać historii transakcji dokonanych przy użyciu innych Twoich urządzeń Apple). Możesz zobaczyć miejsce wykonania płatności, kwotę oraz datę transakcji. Oczywiście pełne szczegóły transakcji zobaczysz również w historii swojego rachunku w bankowości mobilnej PeoPay lub serwis bankowości internetowej Pekao24.
Nie, transakcja zbliżeniowa nie wymaga łączności z Internetem ani karty SIM w telefonie. Tylko proces dodawania kart do Apple Pay wymaga dostępu do transmisji danych.
Aby zatwierdzić płatność zbliżeniową należy zbliżyć iPhone/Apple Watch do terminala w sklepie w ciągu 60 sekund od wstępnej autoryzacji transakcji w Wallet (odciskiem palca, skanem twarzy lub PINem).
Należy zaczekać na symbol i komunikat "Gotowe" na swoim urządzeniu oraz sygnał "piknięcia" na terminalu (oraz zapalenie się kompletu diod, o ile występują), aby mieć pewność, że transakcja została dokonana i dane zostały przekazane do terminala. Zazwyczaj trwa to około sekundę.
Tak, transakcje dokonane Apple Pay są dostępne online i są opisane jako "transakcje kartą płatniczą".
Nie, transakcje Apple Pay są obecnie oznaczone jako transakcje kartą płatniczą. W przyszłości planujemy, aby miały dedykowane oznaczenie / opis.
Na iPhone i iPad jest dostępna historia 10 transakcji, nie starszych niż 30 dni jest dostępnych dla każdej karty dodanej do Apple Pay.
Nie, na Apple Watch historia transakcji jest niedostępna.
Z zasady płatności Apple Pay powinny działać na wszystkich terminalach płatniczych z czytnikiem zbliżeniowym. Jeżeli trafiłeś na terminal niedostosowany do płatności Apple Pay, prosimy o przekazanie informacji o operatorze terminala oraz nazwie i adresie sklepu na adres: info@pekao.com.pl.
Jeśli transakcja została odrzucona, należy sprawdzić czy na karcie/ koncie są dostępne środki oraz limity na transakcje zbliżeniowe/ na odległość. W razie dokonywania większej ilości zakupów bezgotówkowych należy odpowiednio zwiększyć dzienne limity transakcyjne.
Symbol i komunikat "Gotowe" na urządzeniu podczas płatności informuje tylko, że nastąpiła poprawna transmisja danych z urządzenia Apple do terminala POS - nie oznacza to, że transakcja została zrealizowana (zaakceptowana przez bank).
Komunikat "Gotowe" pojawi się na Twoim urządzeniu Apple bez względu na to, czy płatność została zaakceptowana czy odrzucona przez terminal płatniczy. Potwierdzenie dokonania transakcji będzie widoczne na terminalu płatniczym. Po rozliczeniu transakcji w Apple Pay dostaniesz także powiadomienie wiadomością push. W razie wątpliwości stan swoich środków możesz sprawdzić po zalogowaniu się do bankowości mobilnej PeoPay, serwisie internetowym Pekao24 lub poprzez kontakt z infolinią banku pod numerem 22 591 23 24.
Regulamin Apple Pay dla osób fizycznych
Pobierz plikWybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności