W serwisie internetowym Pekao24, aplikacji PeoPay oraz za pośrednictwem konsultanta infolinii coraz więcej spraw załatwisz bez konieczności wizyty w oddziale.
Szybko i wygodnie zlecisz wybrane dyspozycje i wnioski oraz pobierzesz wybrane zaświadczenia.
Dyspozycję złożysz:
w aplikacji PeoPay → Dla Ciebie → Usługi → Dyspozycje
w serwisie Pekao24 poprzez zakładkę Oferty i wnioski → Usługi → Dyspozycje
z poziomu danego produktu w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 → Złóż dyspozycję
historia spłat kredytu złotówkowego z podziałem na kapitał i odsetki
historia spłat kredytu walutowego z podziałem na kapitał i odsetki
komplet dokumentów po spłacie kredytu mieszkaniowego
opinia bankowa
zaświadczenie o spłaconych odsetkach
zaświadczenie o wysokości zadłużenia
zgoda na sprzedaż kredytowanej nieruchomości
oświadczenie banku dla Urzędu Gminy / Urzędu Miasta o rachunku do wpłaty odszkodowania związanego z wydzieleniem i wywłaszczeniem części nieruchomości na drogę
zaświadczenie o częściowej spłacie kredytu
zaświadczenie do Urzędu Skarbowego o całkowitej spłacie kredytu
zaświadczenie w przypadku odłączenia współkredytobiorcy lub przyłączenia współkredytobiorcy do kredytu
przygotowanie dokumentów do ustanowienia hipoteki (dotyczy kredytów dla nieruchomości zakupionej na rynku wtórnym)
rejestracja prawomocnego wpisu hipoteki (składając dyspozycję zwróć uwagę, aby załączone przez Ciebie Oświadczenie było zgodne z zapisami umowy lub zawiadomieniem z Sądu, posiadało wpisany prawidłowy numer Księgi Wieczystej oraz było podpisane przez wszystkich właścicieli nieruchomości)
wypłata kolejnej transzy kredytu (dotyczy kredytów realizowanych przez inwestora zastępczego i wypłacanych na rachunki powiernicze; dla umów zawartych do 23.01.2021 r., składając dyspozycję zwróć uwagę, aby kwota, data wypłaty i numer transzy były zgodne z umową kredytu. Jeżeli zmienił się termin wypłaty transzy, dołącz zgodę dewelopera)
zmiana rachunku do spłaty (dla umów zawartych od 22.05.2020 r.)
Dyspozycje do kredytu mieszkaniowego dostępne dla wszystkich kredytów
dostarczenie polisy - przekazanie odnowionej polisy dla nieruchomości lub na życie (dotyczy polis zawartych poza bankiem). Jeśli Twoja polisa jest zawarta za pośrednictwem banku nie musisz już jej nam przekazywać.
całkowita przedterminowa spłata kredytu mieszkaniowego (dotyczy kredytów w PLN)
częściowa spłata kredytu hipotecznego (dotyczy kredytów w PLN)
zawieszenie spłat rat kapitałowo-odsetkowych
zmiana rachunku do spłaty (dla umów zawartych do 21.05.2020 r.)
zmiana dnia płatności rat
zmiana daty wypłaty transzy*
rezygnacja z całości lub części niewypłaconej transzy kredytu
zmiana daty zakończenia inwestycji*
wcześniejsze rozpoczęcie spłaty kapitału w części budowlanej po wypłacie całości kredytu*
wypłata kolejnej transzy kredytu (dotyczy kredytów realizowanych przez inwestora zastępczego i wypłacanych na rachunki powiernicze; dla umów zawartych od 24.01.2021 r.)
zawieszenie spłaty kredytu hipotecznego lub pożyczki hipotecznej tzw. rządowe wakacje kredytowe
wniosek o wsparcie/pożyczkę/promesę dla kredytobiorców w trudnej sytuacji z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców
zmiana okresu kredytowania (ze zmianą wysokości raty)
zmiana formuły płatności rat np. z rat malejących na równe
wypłata kolejnej transzy kredytu (system gospodarczy)
zwolnienia prawnego zabezpieczenia spłaty kredytu
odłączenie części nieruchomości i/lub wydzielenie lokalu bez obciążenia hipotecznego na podstawie decyzji urzędowej lub nie wymagające decyzji
* Dyspozycje wymagają zaakceptowania aneksu. W poczcie wewnętrznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay otrzymasz wiadomość, że przygotowaliśmy dokument do podpisu. Masz na to 5 dni. Jeśli nie zaakceptujesz aneksu, dyspozycja jest nieważna.
zmiana daty weryfikacji statusu studenta. Jeśli w zaświadczeniu z uczelni termin ukończenia studiów jest inny niż w zaświadczeniu, które dostarczyłeś przy podpisaniu umowy kredytowej zgłoś się do oddziału i złóż wniosek o wydłużenie okresu kredytowania oraz zawrzyj aneks do umowy
wznowienie wypłat transz kredytu studenckiego
zmiana rachunku do wypłaty / spłaty kredytu
wniosek o umorzenie kredytu
zgłoszenie o skreśleniu z listy studentów
skrócenie okresu kredytowania poprzez skrócenie okresu karencji i wcześniejsze rozpoczęcie spłat kredytu
wniosek o rezygnację z wypłaty kredytu studenckiego
wniosek o wydłużenie okresu kredytowania bez podwyższenia kwoty kredytu studenckiego
wniosek o zwiększenie kwoty kredytu studenckiego z jednoczesnym wydłużeniem okresu kredytowania
dostarczenie zaświadczenia o kontynuowaniu studiów lekarskich
zmiana rachunku do spłaty kredytu na studia medyczne
zgłoszenie zmiany uczelni
zmiana numeru rachunku uczelni
zmiana okresu kredytowania kredytu na studia medyczne (zmiana daty ukończenia studiów)
wniosek o dodanie nowej transzy lub rezygnację z transzy kredytu na studia medyczne
zawiadomienie Banku o zmianie formy kształcenia na studia nieodpłatne (składane po rozpoczęciu semestru)
zawiadomienie Banku o zmianie formy kształcenia na studia nieodpłatne i wniosek o rezygnację z wypłaty transz/y kredytu (składane przed rozpoczęciem semestru)
dostarczenie dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów lekarskich
zawiadomienie Banku o skreśleniu z listy studentów, zmianie studiów na prowadzone w języku obcym, lub zmianie kierunku studiów
częściowa spłata kredytu na studia medyczne
całkowita przedterminowa spłata kredytu na studia medyczne
Jak wystąpić o zaświadczenie o rachunkach i saldzie
Krok: 1
Po zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24 przejdź do zakładki OFERTY I WNIOSKI -> USŁUGI i wybierz DYSPOZYCJE I ZAŚWIADCZENIA.
Krok 2:
Z dostępnych dyspozycji wybierz Zaświadczenie o rachunkach i saldzie.
Krok 3:
Wybierz jakie saldo ma być wskazane na zaświadczeniu: bieżące, na inny dzień lub bez salda. Następnie wskaż rachunek do którego chcesz otrzymać zaświadczenie.
Krok 4:
Potwierdź złożenie dyspozycji. Wzór zaświadczenia masz do wglądu. Po przygotowaniu zaświadczenie będzie dostępne w zakładce eDOKUMENTY.
Jak całkowicie spłacić pożyczkę
Krok 1:
Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay kliknij w menu Produkty, a następnie przejdź do sekcji Kredyty.
Krok 2:
Wybierz Złóż dyspozycję.
Krok 3:
Spośród dostępnych dyspozycji wybierz Całkowitą spłatę pożyczki.
Krok 4:
Wskaż datę i rachunek do spłaty.
Krok 5:
Złóż dyspozycję akceptując ją wybraną metodą autoryzacji. Status sprawdzisz na Liście złożonych wniosków i dyspozycji.