Garmin Pay

Garmin Pay umożliwia płacenie oraz wypłaty zbliżeniowe zegarkiem po podłączeniu Twojej karty płatniczej.
Sprawdź jakie modele zegarków obsługują płatności Garmin Pay.
 

szybkie i bezpieczne zakupy dla aktywnych
brak portfela czy telefonu nie stanowi już problemu
możesz kupić butelkę wody w trakcie treningu za pomocą jednego ruchu ręką

Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie zdejmiesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności należy ponownie podać hasło.

Bezpieczne płatności:

  • Dzięki Garmin Pay dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcy.
  • Jeśli zgubisz zegarek, nadal możesz korzystać z płatności kartą – wystarczy, że skontaktujesz się naszą infolinią i zlecisz zastrzeżenie karty na zgubionym zegarku.

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak zacząć korzystać z Garmin Pay z kartą banku?


 

Uruchom aplikację Garmin Connect. Aplikacja dostępna w Google Play lub App Store.

Kliknij Garmin PayTM, utwórz portfel i zdefiniuj hasło.

Dodaj kartę, zaakceptuj ogólne warunki Garmin Pay, regulamin Banku i zweryfikuj kartę poprzez kod otrzymany w wiadomości sms.

Po weryfikacji karta jest widoczna w zegarku, którym można dokonywać płatności.

Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?


 

Włącz menu główne zegarka.

Wybierz z listy ikonę Portfela.

Wprowadź hasło do portfela (zegarek pamięta hasło przez 24 godziny, pod warunkiem, że nie był zdejmowany).

Wybierz kartę i przyłóż zegarek do terminala.

Transakcja powyżej 100 zł nie wymaga dodatkowej autoryzacji na terminalu.
  • Pytania i odpowiedzi

    • Co to jest Garmin Pay?

      Garmin Pay to mobilny portfel za pomocą którego możesz płacić za zakupy oraz wypłacać gotówkę zbliżeniowo zegarkiem. 
    • Jakie zegarki obsługuje Garmin Pay?

      Garmin Pay obsługuje zegarki Approach S62, Descent GI, Enduro, epix, fenix 6, fenix 7, fenix 7s, Forerunner 745, Forerunner 945, Instinct 2, Instinct 2S, Legacy Hero, MARQ, quatix 7, quatix 7X, tactix 7, Venu Sq, Venu 2, Venu 2 Plus, Venu 2S, vivoactive 4, vivoactive 4S, vivomove.  Aktualna lista urządzeń mobilnych obsługujących Garmin Pay znajduje się na stronie https://www.garmin.com/pl-PL/ .
    • Jakie transakcje mogę robić zegarkiem?

      Możesz płacić zbliżeniowo w sklepach na całym świecie oraz wypłacać gotówkę w bankomatach z czytnikiem zbliżeniowym. Wypłata gotówki w bankomacie wymaga dodatkowego potwierdzenia PIN-em do karty podłączonej do zegarka.
    • Czy muszę dodatkowo potwierdzać transakcję powyżej 100 zł?

      Nie musisz dodatkowo potwierdzać transakcji.
    • Jakie karty mogę dodać?

      Możesz dodać karty płatnicze wydane przez nasz bank z logo Mastercard, Maestro i Visa, w szczególności: karty wydane do rachunków np. karty wielowalutowe, karty kredytowe oraz obciążeniowe (z odroczonym terminem płatności) zarówno indywidualne,  firmowe i korporacyjne.
    • Czy płacenie za pomocą zegarka jest bezpieczne?

      Na zegarkach przechowywane są dane karty stokenizowanej (tokena), dzięki czemu informacje o Twojej karcie nigdy nie zostaną ujawnione lub udostępnione sprzedawcom i znane są tylko Tobie i Twojemu bankowi. Ważne jest jednak, byś przestrzegał następujących zasad bezpieczeństwa:
      • logowania się do portfela oraz wykonywania transakcji wyłącznie osobiście,
      • zachowania w tajemnicy danych (hasła) służących do posługiwania się portfelem oraz informacji umożliwiających bezpieczne korzystanie z portfela, przechowywania ich z zachowaniem należytej staranności oraz nieudostępniania ich osobom trzecim,
      • nieujawniania danych umieszczonych na karcie w celach innych niż rejestracja karty w portfelu,
      • ochrony urządzenia mobilnego, na którym zarejestrowana została karta w Garmin Pay.
    • Jakie opłaty są pobierane za korzystanie z Garmin Pay?

      Płatności zbliżeniowe dokonywane za pomocą zegarków są bezpłatne, natomiast za wypłaty gotówki są pobierane opłaty zgodne z cennikiem dla danego rodzaju karty, która jest podłączona do Garmin Pay np. jeśli do Garmin Pay podłączona jest karta wielowalutowa to opłata za wypłatę gotówki wyniesie 2% min. 5 zł lub 0 zł jeśli zostały spełnione warunki podane w Taryfie.
  • Pliki do pobrania

    Regulamin korzystania z kart płatniczych Banku Pekao S.A. w Garmin Pay dla osób fizycznych

    Pobierz plik

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję