Doładowanie telefonu na kartę

Doładuj telefon komórkowy sobie lub bliskim ze środków na koncie w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.

Zmiana operatora doładowań

Od 29.10.2025 r. doładowania telefonów na kartę zlecane w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i PeoPay Kids będą realizowane przez Autopay Sp. z o.o.

W związku z tym wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostaną usunięte z dniem 29.10.2025 r.

Od 29.10.2025 r. będzie można ponownie zapisać doładowania cykliczne z realizacją przez nowego operatora.

 

Aby otrzymać fakturę za doładowanie telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:

  1. Wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl 
  2. Wiadomość powinna zawierać:
    - numer telefonu, który został doładowany,
    - datę doładowania,
    - kwotę doładowania,
    - numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
    - dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem:
    1) Osoba fizyczna:
    - imię i nazwisko,
    - adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
    2) Firma:
    - pełna nazwa firmy,
    - adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
    - numer NIP.

W przypadku doładowań zleconych po 28.10.2025 r. fakturę możesz zamówić na https://faktury.autopay.pl/.

Wygoda Możesz doładować telefon za pomocą aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego Pekao24 zawsze, kiedy tego potrzebujesz.
Szybkość Konto telefonu zostaje zasilone po opłaceniu doładowania, a samo zlecenie doładowania zajmuje chwilę.
Szeroki wybór operatorów i kwot doładowania Wybieraj z listy najpopularniejszych operatorów w Polsce i korzystaj z podpowiedzi ze zdefiniowanymi kwotami doładowań.
Bez dodatkowych opłat Przy doładowaniu telefonu nie są pobierane dodatkowe opłaty.*
Zapisywanie doładowania Możesz zapisać dane doładowania, dzięki czemu np. unikniesz pomyłek przy wpisywaniu numeru telefonu, bo następnym razem nie będzie trzeba go uzupełniać.
Tworzenie zleceń stałych Utwórz zlecenie stałe i korzystaj z cyklicznych doładowań w określonych przez Ciebie odstępach czasu. Dowiedz się więcej o zleceniach stałych.

*Autoryzacja transakcji za pomocą aplikacji PeoPay jest bezpłatna. W przypadku autoryzacji kodem SMS koszt zależny jest od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak doładować telefon na kartę w aplikacji PeoPay

1.

Na ekranie startowym aplikacji PeoPay wybierz Płatności, a następie Doładowanie telefonu.

2.

Uzupełnij w formularzu numer telefonu – sprawdź, czy na pewno numer, który chcesz doładować, jest poprawny.

3.

Wybierz z listy operatora oraz kwotę doładowania.
W zależności od operatora możesz wybrać zdefiniowaną kwotę doładowania lub wpisać ją samodzielnie.

4.

Zapoznaj się z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych i zaakceptuj je.

5.

Możesz zapisać doładowanie – przy kolejnym zleceniu nie będzie trzeba wpisywać numeru telefonu, wystarczy z listy wybrać odbiorcę.

Zapisując doładowanie możesz także:
• zapisać je jako zaufane – wtedy doładowania do tego odbiorcy nie będą wymagały autoryzacji,
• zapisać je z kwotą doładowania – wtedy wybierając odbiorcę z listy będzie można od razu doładować jego numer telefonu zdefiniowaną już kwotą, lub zmienić ją na inną.

6.

Możesz także utworzyć z doładowania zlecenie stałe.
Wskaż dane niezbędne do jego utworzenia: co ile powtarzać doładowanie, datę kolejnego doładowania oraz sposób zakończenia zlecenia stałego.

7.

Sprawdź w podsumowaniu, czy dane doładowania są poprawne i wybierz Autoryzuj.

Potwierdź doładowanie wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji np. numerem PIN w aplikacji PeoPay.

8.

Doładowanie zostało przyjęte do realizacji.

Nie masz aplikacji PeoPay, pobierz ją:
  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację

    aplikacja banku
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store


Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
 
  • Pytania i odpowiedzi

      • Dlaczego nie widzę moich doładowań cyklicznych?

        • W związku ze zmianą operatora wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostały usunięte z dniem 29.10.2025 r.

          Od 29.10.2025 r. możesz zapisać doładowanie cykliczne z realizacją przez nowego operatora.

      • Jak otrzymać fakturę VAT za doładowanie?

        • Aby otrzymać fakturę za doładowania telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:

          1. wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl
          2. wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
            - numer telefonu, który został doładowany,
            - datę doładowania,
            - kwotę doładowania,
            - numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
            - dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem:
            1) Osoba fizyczna:
            - imię i nazwisko,
            - adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość).
            2) Firma:
            - pełna nazwa firmy,
            - adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
            - numer NIP.

          W przypadku doładowań zleconych po 28.10.2025 r. fakturę możesz zamówić na https://faktury.autopay.pl/.

      • Gdzie mogę złożyć reklamację dotyczącą realizacji doładowania?

        • Reklamacje dotyczące doładowań zleconych do 28.10.2025 r. możesz złożyć:

          • telefonicznie: na infolinii 519 222 222; 
          • e-mailem: na adres reklamacje.topup@pekao.com.pl
          • listownie: na adres Centrum Kart S.A., ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa.

          Reklamacje dotyczące doładowań zleconych po 28.10.2025 r. możesz złożyć:

          • drogą pisemną – osobiście w Autopay Sp. z o.o. albo za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, albo na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych; 
          • drogą elektroniczną – za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie https://pomoc.autopay.pl
          • ustnie- telefonicznie pod numerem tel. 58 7604 844 w godzinach 8:00 – 22:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Autopay Sp. z o.o. (w godzinach 8:00 – 16:00 w dni robocze).
          • telefonicznie u konsultanta infolinii naszego banku pod numerami telefonu podanymi tutaj.
  • Pliki do pobrania

    • Regulamin usługi 1200 GB w Heyah na rok

      Regulamin usługi 1200 GB w Heyah na rok
      Pobierz plik

      Regulamin usługi „400 GB extra”

      Regulamin usługi „400 GB extra”
      Pobierz plik

      Regulamin promocji „2 miesiące w 1”

      Regulamin promocji „2 miesiące w 1”
      Pobierz plik

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”
      Pobierz plik

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”

      Regulamin usługi „GIGApakiety cykliczne 2.0”
      Pobierz plik

      Regulamin świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w b(...)

      Regulamin świadczenia usługi natychmiastowych doładowań telefonów komórkowych w bankowości internetowej
      Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.