Wiadomość powinna zawierać:
- numer telefonu, który został doładowany,
- datę doładowania,
- kwotę doładowania,
- numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
- dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem: 1) Osoba fizyczna:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość). 2) Firma:
- pełna nazwa firmy,
- adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
- numer NIP.
Wygoda Możesz doładować telefon za pomocą aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego Pekao24 zawsze, kiedy tego potrzebujesz.
Szybkość Konto telefonu zostaje zasilone po opłaceniu doładowania, a samo zlecenie doładowania zajmuje chwilę.
Szeroki wybór operatorów i kwot doładowania Wybieraj z listy najpopularniejszych operatorów w Polsce i korzystaj z podpowiedzi ze zdefiniowanymi kwotami doładowań.
Bez dodatkowych opłat Przy doładowaniu telefonu nie są pobierane dodatkowe opłaty.*
Zapisywanie doładowania Możesz zapisać dane doładowania, dzięki czemu np. unikniesz pomyłek przy wpisywaniu numeru telefonu, bo następnym razem nie będzie trzeba go uzupełniać.
Tworzenie zleceń stałych Utwórz zlecenie stałe i korzystaj z cyklicznych doładowań w określonych przez Ciebie odstępach czasu. Dowiedz się więcej o zleceniach stałych.
*Autoryzacja transakcji za pomocą aplikacji PeoPay jest bezpłatna. W przypadku autoryzacji kodem SMS koszt zależny jest od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).
Na ekranie startowym aplikacji PeoPay wybierz Płatności, a następie Doładowanie telefonu.
2.
Uzupełnij w formularzu numer telefonu – sprawdź, czy na pewno numer, który chcesz doładować, jest poprawny.
3.
Wybierz z listy operatora oraz kwotę doładowania. W zależności od operatora możesz wybrać zdefiniowaną kwotę doładowania lub wpisać ją samodzielnie.
4.
Zapoznaj się z oświadczeniem dotyczącym przetwarzania danych osobowych i zaakceptuj je.
5.
Możesz zapisać doładowanie – przy kolejnym zleceniu nie będzie trzeba wpisywać numeru telefonu, wystarczy z listy wybrać odbiorcę.
Zapisując doładowanie możesz także: • zapisać je jako zaufane – wtedy doładowania do tego odbiorcy nie będą wymagały autoryzacji, • zapisać je z kwotą doładowania – wtedy wybierając odbiorcę z listy będzie można od razu doładować jego numer telefonu zdefiniowaną już kwotą, lub zmienić ją na inną.
6.
Możesz także utworzyć z doładowania zlecenie stałe. Wskaż dane niezbędne do jego utworzenia: co ile powtarzać doładowanie, datę kolejnego doładowania oraz sposób zakończenia zlecenia stałego.
7.
Sprawdź w podsumowaniu, czy dane doładowania są poprawne i wybierz Autoryzuj.
Potwierdź doładowanie wybraną przez Ciebie wcześniej metodą autoryzacji np. numerem PIN w aplikacji PeoPay.
8.
Doładowanie zostało przyjęte do realizacji.
Nie masz aplikacji PeoPay, pobierz ją:
zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.
Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.
W związku ze zmianą operatora wszystkie doładowania cykliczne, zlecone do 28.10.2025 r. do realizacji przez Centrum Kart S.A. zostały usunięte z dniem 29.10.2025 r.
Od 29.10.2025 r. możesz zapisać doładowanie cykliczne z realizacją przez nowego operatora.
Aby otrzymać fakturę za doładowania telefonu na kartę zrealizowane do 28.10.2025 r.:
wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje.topup@pekao.com.pl
wiadomość powinna zawierać następujące informacje:
- numer telefonu, który został doładowany,
- datę doładowania,
- kwotę doładowania,
- numer transakcji, który znajdziesz w szczegółach transakcji,
- dane do wystawienia faktury VAT, zgodnie z poniższym podziałem: 1) Osoba fizyczna:
- imię i nazwisko,
- adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość). 2) Firma:
- pełna nazwa firmy,
- adres siedziby (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
- numer NIP.
listownie: na adres Centrum Kart S.A., ul. Burakowska 14, 01-066 Warszawa.
Reklamacje dotyczące doładowań zleconych po 28.10.2025 r. możesz złożyć:
drogą pisemną – osobiście w Autopay Sp. z o.o. albo za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca na adres Spółki: ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, albo na adres do doręczeń elektronicznych, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych;
drogą elektroniczną – za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie https://pomoc.autopay.pl;
ustnie- telefonicznie pod numerem tel. 58 7604 844 w godzinach 8:00 – 22:00 w dni robocze oraz w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 (połączenie płatne według stawek właściwego dla Użytkownika operatora telekomunikacyjnego) lub osobiście do protokołu w Autopay Sp. z o.o. (w godzinach 8:00 – 16:00 w dni robocze).
telefonicznie u konsultanta infolinii naszego banku pod numerami telefonu podanymi tutaj.