Autoryzacja mobilna PeoPay
Bezpłatna metoda autoryzacji przelewów

Dzięki niej można zatwierdzać operacje zlecone:

  • w serwisie internetowym Pekao24,
  • za pośrednictwem konsultanta infolinii banku.


Autoryzacja za pomocą powiadomień push w PeoPay to wygodny i szybki sposób akceptowania operacji, ponieważ nie trzeba przepisywać kodów SMS, wystarczy akceptacja operacji w aplikacji.

Z tej metody autoryzacji można korzystać na smartfonach z najnowszymi wersjami aplikacji PeoPay na systemy Android i iOS i dostępem do internetu.

Jeśli wybierzesz autoryzację mobilną, operacje zlecane w PeoPay na kwotę powyżej 120 zł zatwierdzisz bezpłatnym kodem SMS (transakcje na kwotę do 120 zł zatwierdzane są PIN-em lub biometrią).

W przypadku osób, które nie zdecydują się na autoryzację mobilną, ale na autoryzację za pomocą kodów SMS we wszystkich serwisach Pekao24, bank będzie pobierał opłaty za SMS‑y autoryzacyjne zgodnie z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat.


Jak zmienić obecną metodę autoryzacji na mobilną PeoPay?

  • Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 (www.pekao24.pl), przejdź do Ustawień (koło zębate) i sekcji Bezpieczeństwo/Metoda autoryzacji kliknij ZMIEŃ.

Następnie zaznacz PeoPay:


 

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jesli nie masz jeszcze aplikacji PeoPay, pobierz ją:

Więcej informacji o aplikacji PeoPay zanjdziesz tutaj.


Informacje o pozostałych metodach autoryzacji w serwisach Pekao24 > 

PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej, której definicja znajduje się na stronie pekao.com.pl/definicje

  • Pytania i odpowiedzi

    • Jak zacząć korzystać z autoryzacji mobilnej PeoPay?

      Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji PeoPay dostępnej w Sklepie Play (Android) lub App Store (iOS), a następnie zmień metodę autoryzacji na „PeoPay”. Zmiana metody autoryzacji na PeoPay jest dostępna w bankowości internetowej Pekao24, na infolinii oraz w oddziale banku.

    • Na ilu urządzeniach mogę korzystać z autoryzacji mobilnej?

      Na wszystkich (max. 3), na których jest aktywna aplikacja PeoPay.

    • W których serwisach mogę korzystać z autoryzacji mobilnej?

      Możesz autoryzować mobilnie wszystkie operacje zlecone w bankowości internetowej Pekao24 i serwisie konsultantów. W pozostałych serwisach (m.pekao24.pl, aplikacji PeoPay, Pekao24 na tablety) operacje są akceptowane bezpłatnymi kodami SMS (w PeoPay dotyczy to operacji powyżej 200 PLN).

    • Jak potwierdzić operację, jeżeli nie otrzymałem powiadomienia PUSH?

      Wystarczy, że zalogujesz się do aplikacji PeoPay i po zalogowaniu potwierdzisz operację oczekującą na zatwierdzenie.

      Jeżeli regularnie nie otrzymujesz powiadomień dotyczących realizowanych operacji, sprawdź ustawienia smartfona i uprawnienia aplikacji PeoPay:

      1. W pierwszej kolejności sprawdź czy Twój smartfon jest odpowiednio skonfigurowany, w tym celu upewnij się, że:
        1. smartfon jest połączony z internetem,
        2. nie jest włączony tryb samolotowy/tryb offline,
        3. powiadomienia nie są zablokowane, gdy korzystasz z trybu „Nie przeszkadzać”.
      2. Następnie sprawdź czy aplikacja PeoPay ma nadane w systemie uprawnienia do wyświetlania powiadomień:
        1. dla systemu Android – wejdź w UstawieniaAplikacje i wybierz PeoPay, a następnie sprawdź czy powiadomienia z aplikacji są aktywne (ścieżka może różnić się w zależności od wersji Androida i modelu telefonu) i skonfiguruj sposób powiadamiania wg. swoich potrzeb
        2. dla systemu iOS - wejdź w UstawieniaPowiadomienia i wybierz PeoPay a następnie sprawdź czy powiadomienia z aplikacji są aktywne i skonfiguruj sposób powiadamiania wg. swoich potrzeb


      Alternatywnie, dla każdej operacji możesz także przełączyć się na potwierdzenie kodem SMS, wystarczy kliknąć w link dostępny na podsumowaniu operacji. Kod wysyłany jest na numer telefonu wskazany do SMS, a sam kod jest płatny 0,20 PLN.

    • Jak anulować operację?

      Na ekranie ze szczegółami operacji w PeoPay  naciśnij „X” i potwierdź anulowanie operacji.

    • Ile czasu mam na akceptację operacji?

      Operację możesz zautoryzować mobilnie w ciągu 3 minut. Po upływie tego czasu operacja zostanie anulowana i aby ją wykonać  skorzystaj z linka zaprezentowanego w bankowości internetowej Pekao24

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję