Opłacanie rachunków domowych

Załóż polecenia zapłaty i zlecenia stałe i nie zawracaj sobie głowy comiesięcznymi rachunkami.
Polecenie zapłaty i zlecenie stałe to formy regulowania powtarzających się płatności. Składasz jednorazową dyspozycję. Płatności wykonują się automatycznie - nie musisz za każdym razem pamiętać o zobowiązaniu i dokonywać przelewu. Konieczne jest jedynie zapewnienie  odpowiedniej ilości środków na koncie w terminie płatności!

 

Definicje usług reprezentatywnych – Sprawdź

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt
Polecenie zapłaty:
 
  • Poleceniem zapłaty zapłacisz za: prąd, gaz, wodę, telefon komórkowy i inne powtarzające się płatności ze zmienną kwotą.
  • Na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody, dostawca usługi np. zakład energetyczny, operator telefonu komórkowego, pobiera okresowe należności z Twojego konta w ramach zapłaty za świadczone usługi.

Jak założyć Polecenie Zapłaty

w nowym serwisie internetowym Pekao24

Krok 1:

Po zalogowaniu, w nowym serwisie internetowym Pekao24, w zakładce PŁATNOŚCI wybierz ZARZĄDZANIE PŁATNOŚCIAMI, a następnie kliknij w DODAJ ZGODĘ w sekcji POLECENIA ZAPŁATY.

Krok 2:

Jeśli masz już dodane polecenie zapłaty i chcesz dodać kolejne to wybierz: DODAJ ZGODĘ.

Krok 3:

Z listy rozwijalnej wybierz Rachunek, Odbiorcę, Datę rozpoczęcia oraz wypełnij IDENTYFIKATOR PŁATNOŚCI (znajduje się na fakturze wystawionej przez Odbiorcę). Przeczytaj, zaznacz oświadczenia i wciśnij DALEJ.

Krok 4:

Sprawdź w podsumowaniu czy wypełnione dane są poprawne i potwierdź operację za pomocą autoryzacji mobilnej w aplikacji PeoPay lub wybierz kod SMS.

Krok 5:

Twoje Polecenie Zapłaty zostało zarejestrowane w systemie bankowym, a Twoja zgoda jest widoczna na liście „ZGODY”.

Zlecenie stałe:
 
  • Zleceniem stałym zapłacisz za: abonament za Internet, abonament za telewizję kablową, czynsz za mieszkanie, czesne za studia i inne powtarzające się płatności ze stałą kwotą.
  • Minimalna kwota zlecenia stałego wynosi 1 zł.
  • Przekazujesz do Banku informację, żeby określonego dnia przelewał konkretną kwotę na wskazany przez Ciebie rachunek.
  • Zleceniem stałym możesz także zasilać swoje konto oszczędnościowe lub np. co miesiąc przekazywać dziecku kieszonkowe.

Jak dodać zlecenie stałe?

w nowym serwisie internetowym Pekao24

Krok 1:

Po zalogowaniu, w serwisie internetowym Pekao24, w zakładce PŁATNOŚCI wybierz ZARZĄDZANIE PŁATNOŚCIAMI, a następnie kliknij w DODAJ ZLECENIE STAŁE w sekcji ZLECENIA STAŁE.

Krok 2:

Wypełnij odpowiednie pola: Nazwę Zlecenia, Nazwę Odbiorcy, Nr rachunku Odbiorcy, Kwotę Zlecenia, Tytuł, Datę najbliższej płatności i zdecyduj co jaki czas Zlecenie ma się realizować w polu „Powtarzaj” i datę zakończenia Zlecenia w polu „Zakończ”.

Krok 3:

Sprawdź w podsumowaniu czy wypełnione dane są poprawne i zatwierdź wybraną przez Ciebie metodą autoryzacji.

Krok 4:

Jeżeli wybraną metodą autoryzacji jest kod SMS kliknij w POBIERZ KOD SMS. Wpisz KOD z SMS, który otrzymasz na numer telefonu komórkowego i kliknij POTWIERDŹ.

Krok 5:

Zlecenie stałe zostało poprawnie dodane.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję