Powiadomienia w Pekao24 i PeoPay
Powiadomienia bezpieczeństwa
-
Zobacz szczegóły
- Logowanie do bankowości elektronicznej
- Zmiana ustawień bezpieczeństwa
Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.
Powiadomienia o kontach
-
Zobacz szczegóły
- Niezrealizowany przelew z przyszłą datą (dla wszystkich kont i kwot)
- Przelew przychodzący
- Przelew wychodzący (w tym zlecenia stałe)
- Przelew wychodzący (wewnętrzny)
- Operacje BLIK
Powiadomienia dotyczą klientów indywidualnych i firm.
Aby włączyć powiadomienia w PeoPay lub Pekao24 przełącz się na profil indywidualny.
Powiadomienia o kartach
-
Zobacz szczegóły
- Nowy wyciąg do karty kredytowej
- Zbliżający się termin spłaty karty kredytowej
- Informacja o transakcji z przewalutowaniem (dla wszystkich kwot)
- Transakcja kartą
Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.
Inne powiadomienia
Dyspozycje i wnioski-
Zobacz szczegóły
Zmiana statusu dyspozycji np. związanej z zawieszeniem spłaty kredytu lub pożyczki oraz wniosku urzędowego do ZUS np. wniosku Rodzina 500 plus.
Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.
Jeśli logujesz się firmowym numerem klienta, a posiadasz także prywatny numer klienta, zmień ustawienia logowania w serwisie Pekao24 lub aplikacji PeoPay po zalogowaniu na prywatny numer klienta wybierając w Pekao24: Oferty i wnioski -> Usługi -> Powiązanie logowanie do Pekao24; w PeoPay: Usługi -> Dyspozycje -> Powiązanie logowania do Pekao24.
Jeśli ta opcja nie jest dla Ciebie dostępna w serwisie Pekao24 lub PeoPay, zgłoś zmianę sposobu logowania do konta firmowego w dowolnym oddziale naszego banku.
Aby aktywować powiadomienia wybierz:
- w serwisie internetowym Pekao24 na https://www.pekao24.pl/ – Ustawienia > Powiadomienia > Dostosuj
- w aplikacji PeoPay – Więcej > Ustawienia > Powiadomienia > Dostosuj
Powiadomienia możesz otrzymywać:
- w aplikacji PeoPay – bezpłatnie w formie pusha
- SMS-em – płatne 0 zł lub 0,20 zł za każdy wysłany SMS*
* zależy od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).
Nie masz aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
![]() |
![]() |
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontaktJak włączyć powiadomienia w aplikacji PeoPay
Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay wybierz w dolnym menu Profil.
Wybierz Ustawienia > Powiadomienia.
Kliknij Dostosuj i zaznacz powiadomienia, które chcesz otrzymywać, np. „Przelew przychodzący”.
Możesz też włączyć wszystkie powiadomienia.
Gotowe!
Powiadomienie otrzymasz od razu po wpływie na Twoje konto.
Formularz kontaktowy
Wybierz dogodną formę kontaktu
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności