Powiadomienia w Pekao24 i PeoPay

Możesz otrzymywać powiadomienia o ważnych zdarzeniach na twoich kontach w zakresie bezpieczeństwa, przelewów i kart.

Powiadomienia bezpieczeństwa

  • Zobacz szczegóły
    • Logowanie do bankowości elektronicznej
    • Zmiana ustawień bezpieczeństwa

    Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.

Powiadomienia o kontach

  • Zobacz szczegóły
    • Niezrealizowany przelew z przyszłą datą (dla wszystkich kont i kwot)
    • Przelew przychodzący
    • Przelew wychodzący (w tym zlecenia stałe)
    • Przelew wychodzący (wewnętrzny)
    • Operacje BLIK

    Powiadomienia dotyczą klientów indywidualnych i firm.
    Aby włączyć powiadomienia w PeoPay lub Pekao24 przełącz się na profil indywidualny.
     

Powiadomienia o kartach

  • Zobacz szczegóły
    • Nowy wyciąg do karty kredytowej
    • Zbliżający się termin spłaty karty kredytowej
    • Informacja o transakcji z przewalutowaniem (dla wszystkich kwot)
    • Transakcja kartą

    Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.

Inne powiadomienia

Dyspozycje i wnioski
  • Zobacz szczegóły

    Zmiana statusu dyspozycji np. związanej z zawieszeniem spłaty kredytu lub pożyczki oraz wniosku urzędowego do ZUS np. wniosku Rodzina 500 plus.

    Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.

W przypadku firm powiadomienia dostępne są dla klientów, którzy logują się do konta firmowego za pomocą prywatnego numeru klienta.
Jeśli logujesz się firmowym numerem klienta, a posiadasz także prywatny numer klienta, zmień ustawienia logowania w serwisie Pekao24 lub aplikacji PeoPay po zalogowaniu na prywatny numer klienta wybierając w Pekao24: Oferty i wnioski -> Usługi -> Powiązanie logowanie do Pekao24; w PeoPay: Usługi -> Dyspozycje -> Powiązanie logowania do Pekao24.
Jeśli ta opcja nie jest dla Ciebie dostępna w serwisie Pekao24 lub PeoPay, zgłoś zmianę sposobu logowania do konta firmowego w dowolnym oddziale naszego banku.


Aby aktywować powiadomienia wybierz:
  • w serwisie internetowym Pekao24 na https://www.pekao24.pl/ – Ustawienia > Powiadomienia > Dostosuj
  • w aplikacji PeoPay – Więcej > Ustawienia > Powiadomienia > Dostosuj

Powiadomienia możesz otrzymywać:
  • w aplikacji PeoPay – bezpłatnie w formie pusha
  • SMS-em – płatne 0 zł lub 0,20 zł za każdy wysłany SMS*
    * zależy od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).

Nie masz aplikacji PeoPay?

Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.  Więcej o PeoPay.
 
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store
 

Skontaktuj się z doradcą

Zamów kontakt

Jak włączyć powiadomienia w aplikacji PeoPay

Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay wybierz w dolnym menu Profil.

Wybierz Ustawienia > Powiadomienia.

Kliknij Dostosuj i zaznacz powiadomienia, które chcesz otrzymywać, np. „Przelew przychodzący”.

Możesz też włączyć wszystkie powiadomienia.

Gotowe!

Powiadomienie otrzymasz od razu po wpływie na Twoje konto.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję