Rozmowa w języku migowym – serwis internetowy Pekao24 bez barier

W serwisie internetowym Peokao24 dostępna jest możliwość rozmowy z konsultantem w języku migowym dla osób niesłyszących i niedosłyszących.

Opcja rozmowy w języku migowym dostępna jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 do 17.
Krok 1.

Na ekranie logowania do serwisu internetowego Pekao24 kliknij w niebieską chmurkę widoczną w prawym dolnym rogu ekranu.

Krok 2.

Na ekranie logowania do serwisu internetowego Pekao24 wybierz opcję Porozmawiaj z ekspertem w prawym dolnym rogu ekranu.

Krok 3.

Wybierz Rozmowa w języku migowym.

Krok 4.

Podaj swoje imię, zapoznaj się i potwierdź informację administratora danych.
Kliknij Rozpocznij rozmowę i czekaj na połączenie z konsultantem.

Więcej informacji o serwisie internetowym Pekao24 tutaj.

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.