Zdalna aktywacja Pekao24
Nie zawarłeś z nami jeszcze umowy o usługę bankowości elektronicznej i telefonicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy i aplikację PeoPay)? Aktywuj usługę bankowości elektronicznej bez wizyty w oddziale i korzystaj zdalnie z konta i innych naszych usług.
Jak to zrobić?
Przygotuj:
Jeśli nie posiadasz numeru Pesel lub nie podałeś nam telefonu komórkowego do kontaktu, niestety nie będziesz mógł skorzystać z tej opcji. Zapraszamy Cię do najbliższej placówki banku. Pomożemy Ci zawrzeć umowę o Pekao24 i aktywować tę usługę.
Jak to zrobić?
- zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację - dzięki temu natychmiast pobierzesz aplikację PeoPay lub
- przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz aplikację PeoPay.
![]() |
![]() |
Przygotuj:
- numer klienta – znajdziesz go na umowie (jeśli zawarłeś z nami umowę o jakąś usługę) lub na karcie klienta banku,
- swoje dane osobowe i kontaktowe,
- dokument do weryfikacji tożsamości np. dowód osobisty, eDowód lub aplikację mObywatel.
Jeśli nie posiadasz numeru Pesel lub nie podałeś nam telefonu komórkowego do kontaktu, niestety nie będziesz mógł skorzystać z tej opcji. Zapraszamy Cię do najbliższej placówki banku. Pomożemy Ci zawrzeć umowę o Pekao24 i aktywować tę usługę.