Zdalna aktywacja Pekao24

Nie zawarłeś z nami jeszcze umowy o usługę bankowości elektronicznej i telefonicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy Pekao24 i aplikację PeoPay)? Aktywuj usługę bankowości elektronicznej bez wizyty w oddziale i korzystaj zdalnie z konta i innych naszych usług.

Jak to zrobić?

  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację -  dzięki temu natychmiast pobierzesz aplikację PeoPay lub 

    QR code Pobierz aplikację PeoPay
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz aplikację PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store


Przygotuj:

  • numer klienta – znajdziesz go na umowie (jeśli zawarłeś z nami umowę o jakąś usługę) lub na karcie klienta banku,
  • swoje dane osobowe i kontaktowe,
  • dokument do weryfikacji tożsamości np. dowód osobisty, eDowód lub aplikację mObywatel.


Jeśli nie posiadasz numeru Pesel lub nie podałeś nam telefonu komórkowego do kontaktu, niestety nie będziesz mógł skorzystać z tej opcji. Zapraszamy Cię do najbliższej placówki banku. Pomożemy Ci zawrzeć umowę o Pekao24 i aktywować tę usługę.

Zdalne zawarcie umowy i aktywacja bankowości elektronicznej

Krok 1.

Po pobraniu aplikacji wybierz ZALOGUJ.

Krok 2.

Wpisz numer klienta, znajdziesz go w karcie klienta banku albo na umowie – jeśli zawarłeś już z bankiem umowę o usługi bankowe.

Krok 3.

Następnie wpisz numer PESEL. Jeśli nie masz nadanego numeru PESEL, w celu zawarcia umowy o Pekao24 zapraszamy Cię do naszego oddziału.


Krok 4.

Jeśli nie masz umowy o bankowość elektroniczną Pekao24 w kolejnym kroku poprosimy Cię o:
- podanie podstawowych danych,
- zrobienie zdjęcia oraz nagranie twarzy,
- zaakceptowanie umowy.

Krok 5.

Zaakceptuj regulamin, który umożliwi nam zawarcie umowy o Pekao24.

Krok 6.

Podaj nazwisko rodowe matki.

Krok 7.

Wprowadź kod SMS, który wysłaliśmy na Twój numer telefonu wskazany w banku.

Krok 8.

Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie metodę weryfikacji tożsamości:
- zbliżenie eDowodu oraz nagranie twarzy lub
- zdjęcie dowodu osobistego oraz nagranie twarzy lub
- przekazanie danych z Twojej aplikacji mObywatel oraz nagranie twarzy

Jeśli Twój telefon nie spełnia wymogów technicznych nie będziesz mógł zweryfikować się eDowodem.

Krok 9.

Wyraź zgodę na weryfikację tożsamości za pomocą selfie oraz przetwarzanie wizerunku twarzy przez bank.

Krok 10a.

Jeśli wybierasz weryfikację:
dowodem osobistym:
- wykonaj zdjęcie przodu i tyłu dowodu osobistego

eDowodem:
- wprowadź numer CAN – znajdziesz go na przodzie dowodu w prawym dolnym rogu pod małym zdjęciem;
- zbliż eDowód do telefonu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Krok 10b.

Jeśli wybierasz weryfikację aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel,
- na ekranie głównym wybierz ikonę mObywatel, a następnie na dole ekranu opcję Przekaż oraz opcję Instytucji lub firmie,
- następnie wklej skopiowany kod w okienko.

Krok 11.

W kolejnym kroku poprosimy Cię o nagranie kilku ruchów głową, żeby potwierdzić Twoją tożsamość.

Krok 12.

Potwierdź Swój adres email lub wprowadź nowy. Na ten adres wyślemy projekt aneksu do umowy konta osobistego. Jeśli, nie masz konta otrzymasz umowę o Pekao24.

Krok 13.

Po zapoznaniu się z dokumentem i zaakceptuj go.

Krok 14.

Umowa została zawarta!
Umowę znajdziesz w sekcji e-Dokumenty w aplikacji PeoPay lub w serwisie Pekao24.

Teraz możesz się już logować.

Pierwsze logowanie możesz wykonać w aplikacji PeoPay lub w serwisie Pekao24.

Na numer telefonu otrzymasz SMS z kodem do logowania. Jest on ważny 72 godziny. Jeśli w tym czasie nie zalogujesz się, konsultant infolinii skontaktuje się z Tobą i pomoże w pierwszym logowaniu.

Wybierz dogodną formę kontaktu

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów. 

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę  w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.

Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj

Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku

Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.

Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności

Polityka prywatności Akceptuję