Bank Pekao S.A. konsekwentnie podąża w kierunku digitalizacji obsługi swoich klientów.
COVID-19 dodatkowo przyspieszył działania związane z rozszerzeniem dostępu firm do
usług zdalnych. Bank wdrożył wiele rozwiązań, dzięki którym klient biznesowy może realizować
jeszcze więcej procesów poprzez bankowość elektroniczną – bezpiecznie, bez konieczności osobistego spotkania z przedstawicielem banku, co wiąże się również z wygodą i oszczędnością czasu. Wart podkreślenia jest też aspekt proekologiczny digitalizacji usług.
Zda(o)lny bank dla firm!
Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów
Komfort i bezpieczeństwo współpracy z Bankiem Pekao poprzez kanały zdalne
bez wychodzenia z biura lub domu-
Zobacz szczegóły
Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów i aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową PekaoBiznes24. Jest to najefektywniejszy i najbardziej bezpieczny kanał obsługi zdalnej. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się pocztą elektroniczną.
Bardzo szerokie spektrum podpisów elektronicznych honorowanych przez Pekao S.A.
-
Zobacz szczegóły
Bank Pekao S.A. akceptuje podpisywanie dokumentacji za pomocą aż 5 rodzajów podpisów elektronicznych, które są równoważne z podpisami własnoręcznymi:
• Podpis użytkownika w PekaoBiznes24 –składany w systemie bankowości elektronicznej, niewymagający dodatkowych narzędzi czy oprogramowania po stronie klienta.
• Podpis kwalifikowany –potwierdzony kwalifikowanym certyfikatem elektronicznym.
• Podpis zaufany – potwierdzony profilem zaufanym, który jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji.
• Podpis osobisty –jedna z funkcjonalności e-dowodu (elektronicznego dowodu osobistego).
• Skan dokumentu z odręcznym podpisem – forma dopuszczalna w wyjątkowych przypadkach.
Bardzo szeroki wachlarz produktów obsługiwanych zdalnie
możliwość zaspokojenia potrzeb produktowych najbardziej wymagających klientów-
Zobacz szczegóły
Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.
Delegowanie pełnomocnictw w systemie PekaoBiznes24
możliwość zdalnego zarządzania tymi pełnomocnictwami-
Zobacz szczegóły
Dzięki możliwości nadania użytkownikom obsługującym PekaoBiznes24 pełnomocnictw do podpisywania dokumentacji, reprezentant firmy nie musi być użytkownikiem systemu (wysyłana do banku dokumentacja jest podpisywania przez pracownika, który ma dostęp do PekaoBiznes24
i udzielone ww. pełnomocnictwo).
Stale rozwijana strefa samoobsługowa w PekaoBiznes24
do samodzielnego zarządzania przez klienta relacjami z bankiem-
Zobacz szczegóły
Dzięki możliwości podpisania szerokiego wachlarza wniosków i dyspozycji w PekaoBiznes24, klient może m.in. zdalnie zarządzać użytkownikami systemu i ich uprawnieniami, pełnomocnictwami, rachunkami i bieżącą obsługą bankową, wnioskować o udzielnie kredytu czy wyrazić zgodę na przekazanie oferty.
Wygoda związana z możliwością wykorzystania podpisów elektronicznych
tych samych, które firma stosuje w kontaktach z administracją publiczną-
Zobacz szczegóły
Honorowane przez Bank Pekao S.A. podpisy: kwalifikowany, zaufany, osobisty, coraz częściej są używane przez klientów przy podpisywaniu dokumentów elektronicznych wysyłanych do urzędów, w systemach elektronicznej administracji.
Sprawny elektroniczny obieg dokumentów
czyli oszczędność czasu sprzyjająca szybkiej realizacji celów biznesowych-
Zobacz szczegóły
Obsługa zdalna pozwala elastycznie reagować na zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy) oraz na pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi, które bank obsługuje zdalnie.
Zdalne zawieranie lub zmienianie umów
w tym również umów z zastrzeżoną formą pisemną pod rygorem nieważności-
Zobacz szczegóły
Obieg i podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Bank przekazuje klientowi przygotowane dokumenty drogą elektroniczną, najczęściej przez PekaoBiznes24. Klient odsyła dokumentację podpisaną (zgodnie z zasadami reprezentacji firmy) podpisem elektronicznym. Bank podpisuje dokument i za pośrednictwem systemu PekaoBiznes24 informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu.
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontakt
Infolinia PekaoBiznes24
801 656 776 lub (22) 591 22 22
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Zobacz również:
Zdalne podpisywanie dokumentacji dla klientów firmowych Banku Pekao S.A.
Pekao Connect - integracja procesów finansowych firmy z Bankiem Pekao S.A.
Wypełnij formularz
Uprzejmie informujemy, że w ramach naszej witryny używamy plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz w sposób dostosowany do Twoich indywidualnych preferencji. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień oznacza, że akceptujesz otrzymywanie plików cookies. Zmiany ustawień dla plików cookies możesz dokonać w każdym momencie użytkowania serwisu.
Zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym poprzez profilowanie, oraz w celach analitycznych, moich danych osobowych pozostawianych przeze mnie w ramach korzystania ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, przez Bank Pekao S.A. w celu marketingu produktów i usług podmiotów trzecich oraz i przez podmioty współpracujące z Bankiem w tym podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufanych partnerów.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę np. poprzez jej odznaczenie pod klauzulą informacyjną cookies, znajdującą się na stronie. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem.
Podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych
Bank Polska Kasa Opieki S.A.
Podmioty z Grupy Kapitałowej Banku - pełna lista dostępna jest tutaj
Zaufani Partnerzy - pełna lista dostępna jest tutaj
Cele przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
2. Świadczenie usług Banku
3. Dopasowanie treści witryn internetowych Banku do Twoich zainteresowań
4. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach Banku
5. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług Banku
Podstawy prawne przetwarzania danych
1. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług Banku - prawnie uzasadniony interes Banku
2. Marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne, dotyczący produktów lub usług podmiotów trzecich (podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy) - Twoja dobrowolna zgoda
3. Usługi Banku - niezbędność przetwarzania danych osobowych do wykonania umowy
4. Pozostałe cele - Uzasadniony interes Banku
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora, w tym agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa Podmioty z grupy kapitałowej Banku oraz Zaufani Partnerzy.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; sprzeciwu wobec przetwarzania, inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych.
Więcej szczegółów
Klauzula Informacyjna Cookies
Polityka prywatności